Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

niedziela, 15 lipca 2012

Walt disney Rozdział...

Walt disney Rozdział... przedstawia...... Sztukę numer 53 i 54!!!
 Specjalnie dla Mo i Pauli które komentowały ostatnie 2 posty!!!
 cz.53
Po 10 minutach byliśmy u moich rodziców.
- Witam Państwa!!!- Przywitał się Fabian
- Zapraszamy!!
- Ja zaraz przyjdę-Powiedziałam i wyszłam na przed pokój.
- Fabianie mów mi Tato!!
- A mi mamo !! To nasza gorąca prośba!!!
- Oczywiście!!! Tato, Mamo!!!
W tej chwili weszłam do pokoju.
- Co tam???
- Nic kochanie!!- Fabian mnie pocałował.
- Oni są uroczy!!- Powiedziała moja mama,
- Zgadzam się.
Obiad minął w spokoju.
Zaczęliśmy rozmawiać i moja mama przyniosła zdjęcia!!!
- Ok!! Po mnie!!!
- Kochanie spokojnie!! Sama mi tak powiedziałaś!!
- Masz rację- Pocałowałam go
Po 10 minutach.
- Kochanie czy to ty??- Zapytał się Fabian
- Tak. Wzięliście te zdjęcia z domu Babci???
- Musieliśmy!!
Zjedliśmy kolację i szliśmy do domu.
- I co?? Jakie wrażenia???
- Masz fajnych rodziców!!
- A z twoją mama rozmawia mi się jakbym ją znała od kilkunastu lat!!
- Cieszę się, ze cię Mam!!
Wziął mnie na ręce i zaczęliśmy się całować!! Byliśmy na górce. Wiec poszliśmy do domku Matki Sary.
Zadzwoniłam do Amber, żeby powiedziała, że Nas nie będzie do jutra do kolacji!!
I za dużo to później nie pamiętam!!

cz.54
12,00 Następnego dnia, obudziłam się wtulona w Fabiana, nasze rzeczy były porozrzucane po całym pokoju, a na szafce Serce...
" Nina i Fabian razem na zawsze" Jakie słodkie...
- Widzę że księżniczka już wstała....
-  A mój książę???
- Książe uważa że jesteś najukochańszą i najlepszą  dziewczyną pod słońcem!!!!!
- ooo Słodki jesteś!!!- pocałowaliśmy się
- Mam coś dla ciebie!!- Powiedział Fabian
- Co takiego????

-Jakiś ty słodki!!!! - Zaczęliśmy się całować
Po 2 godzinach.
- Może pójdziemy do kina???- Zapytałam
- Ok!!
Ubraliśmy się i wyszliśmy.
Kino.
- To na co kochanie idziemy??- Zapytał
- Na Titanic!!!
- okej!!
Kupiliśmy, bilety , jedzenie, picie i weszliśmy. W środku filmu pocałowałam się z Fabianem, a cała sala zaczęła klaskać. odwróciliśmy się, a tam był cały dom Anubisa.
Po filmie
- No nieźle się urwaliście!!- Powiedziała Amber
- To idziecie do domu?- Zapytał Alfie
- Nie!! Idziemy do restauracji!!!- Powiedział Fabian
- Tylko wróćcie do jutra!!-Powiedział Jerome
- Wrócimy!! pA!!!- Powiedzieliśmy i odeszliśmy
Do domu wróciliśmy dopiero o 20.
- Wreszcie dotarliście!!- Powiedziała Trudy
- Tak!!- Odpowiedzieliśmy
- To jak????- Amber???
- Co???- Zapytalam
- Idźcie do pokoju zaraz podstawowa sibuna +Eddie i Jerome przyjdziemy!!!
- Ok!!
Do pokoju weszliśmy całując się. I od razu zamknęliśmy drzwi.
- Sibuna ma zaraz przyjść- Powiedziałam
- Nic im się nie stanie!!
- Nie!! Trzeba ich wysłuchać!!- Wyrwałam się Fabianowi
- Niech będzie!!
Otworzyłam drzwi, a tam stała i podsłuchiwała cała Sibuna
- Ładnie to tak???- Zapytalam
- Tak???
- Wchodzcie.
Weszli i od razu rozdzieli mnie i Fabiana
- Gdzie byliście??- Zapytała sie Amber
- Najpierw u moich rodziców później tam, później w kinie, Restauracji i domu Anubisa
- Co to "tam"???
- Nie powiemy!!
- okej!! - To my was rozdzielimy!!
- To ja wolę powiedzieć!!- Powiedział Fabian
- Ja też!
- Byliśmy w hotelu!! Wynająłem dla nas pokój!!- Powiedział Fabian
- Właśnie tak!!
- Ta! Powiedzmy, ze wam wierzymy!!! Lecimy!!- Powiedziała Amber!
Wreszcie wyszli!!!
- To zostaliśmy sami!!!- Powiedział Fabian
Zaczęliśmy się całować i dalej to już historia!!!!!
Do jutra!!
Nina!!!

Napisałam się!! Ale dajcie mi jakieś pomysły bo wyczerpałam się kompletnie!!

3 komentarze:

  1. Suuuper ; * Czekam na kolejny : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko i Summer , chciałam was poimformować , że skasowałam tamten blog i zapraszam was na ten : http://dalsze-losy-fabiny.blogspot.com/
    Jak byście mogły przekażcie dalej ; )

    OdpowiedzUsuń