Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

niedziela, 8 lipca 2012

Rozdział 33

Całował się z ...Amber!!!! Co z nich za .... ygh....zaczęłam płakać
- Nino... co się stało?????- Jerome podszedł do mnie.- Ok!!
W tym momencie straciłam przytomność. I tak jak ostatnio byłam obok swojego ciała.
- Nina! Nina!!! Obudź się!!!- Krzyczał Jerome
- Co się... o mój Boże!!!- Przyszedł cały dom Anubisa
- Jerome co się stało??? - Zapytała Mara
- Zobaczcie sami!!! - wskazał Jerome na okno!
- Zabiję ich!!! - Alfie wybiegł, a za nim Patricia
- Zanieśmy Ninę do pokoju.- Powiedział Jerome i mnie zaniósł.
Ja (mój duch) Zostałam na dole. Widziałam jak Patricia z Alfiem wyżywają się nad Fabianem i Amber.
W tym momencie się obudziłam. Zbiegłam tak szybko, że nikt mnie nie dogonił.I wyszłam na dwór.
- Jak wy mogliście???- Patricia się darła
- Mam Was dość!!!! A Fabian, Kasia się za Tobą stęskniła!! Masz teraz pole do popisu!!!Żegnajcie!!!- Pobiegłam do domu starości gdzie przebywała Sara.
- Dzień dobry Pani Maligan
- Witaj Nino.
- Chciałam się zapytać, czy Wszystkie rzeczy Sary zostały zabrane.
- Nie. Jeszcze są zdjęcia i biżuteria.
- To może wezmę???
- Dobrze!! Proszę. A może chcesz herbaty???
- Dziękuję. Z chęcią.
Porozmawiałam z Nią i zrozumiałam, że Sara właśnie o tym mówiła!!!
- To ja już pójdę . Do widzenia Pani.
- Do zobaczenia Nino!!!
Wyszłam poszam do piwnicy od ogrodu.
Wszedł tam Fabian.
- Nino wybacz!!!
- Fabian ty @!#$!. Mam cię po prostu dość.
- Nino ja cię kocham!!!!!
Pocałowałam go!!
- Pasuje???
- Szybko mi wybaczyłaś!!!
- Bo cię kocham!!!
Zaczęlismy się całować. Do piwnicy weszła Patricia.
- Wróciłaś !! Jak dobrze!! A teraz może wrócicie do pokoju łaskawie????
- Spoko!!!!- Powiedzieliśmy i wyszliśmy. Poszłam do Amber. Przytuliłam ją i powiedziałam jej że przebaczyłam.
W nocy cały czas rozmawiałam z Fabianem i się Całowaliśmy!! Najpiękniejsza noc w moim życiu!!!!

Napisałam się w 2 częściach!!! Pozdrawiam Marzena!!!

6 komentarzy:

  1. Nie ogarniam! Ile razy ona mu jeszcze wybaczy, co? Niech go rzuci dla przystojnego bogatego dziedzica i zabroni mu kontaktów z dzieckiem. A pozatym czemu Amber na nigo krzyczała skoro to ona się z nim całowała?
    Poza tym, super! Dodaj jeszcze dziś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, dzięki, dzięki! Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. No Nina by mogła rzucić Fabiana dla kogoś takiego jak Eddie on nie zdradza Patrici c:

    OdpowiedzUsuń