Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

niedziela, 15 lipca 2012

52 czegoś tam...

teraz 52 czegoś tam!!! Pozdrawiam wszystkich którzy wchodzą na tego Bloga!!!


I nadeszła Niedziela!!!! Plan na dzisiaj: Zejść na śniadanie, ubrać się, Pójść do moich rodziców, Przeżyć i wrócić!!!W między czasie kilka pocałunków z ukochanym!!  Och... Co za życie!!
- Nino... Kochanie czas wstawać!- Jaki on ma rano słodki głosik oooooo
- Nie mam zamiaru!!!Zostaję w łóżku do obiadu u rodziców!!
- Wstajemy!!!
- Nie!!! - Popatrzyłam na niego błagalnym spojrzeniem
- Nino... - Pocałował mnie- Może teraz wstaniesz???
- Nie!!
Wziął mnie na ręce. I zniósł na dół!!
- Fabian puść mnie!!!!
- Nie!!! Bo pójdziesz na górę!!
- Puść mnie  natychmiast !!!
- Zmuś mnie!!!- Pocałowałam go
- I co??
- Hmmmm.....- Nie!!!
- Słabo nam się od was robi!!!!!- Powiedział Jerome
- Jerome stul gębę!!!! - Patricia nas broni- Oni są razem szczęśliwi!!!
uśmiechnęliśmy się wszyscy
- a tak w ogóle to co się tak darłeś??-zapytała się Amber
- Nina to śpioch!! Nie chciała wstać!!!
- aha!!!
Powiedziałam mu na ucho
- Fabian jeżeli chcesz , aby zdjęcie z cenzurą wydostało się na powierzchnię to się przymknij!!
- Dla ciebie wszystko!!
- Śniadanie!!!- Trudy zawołała
Usiedliśmy i byliśmy zdziwieni, Bo Alfie NIC!!!!! NIE JADŁ!!!
- Alfie chory jesteś/?- zapytała się Mara
- Zapytaj panią wszystko wiedzącą!!!
- Powiedz panu le, łe że nie wie o co mu chodzi!!!!
- Po pierwsze zamknąć się ale już!!! Po drugi najpierw Alfie  opowie swoją, a później Amber opowie swoją wersje!!! - Powiedziałam
- No więc , zapytałem Amber kiedy ma wizyte u Lekarza, a ona na to" Skąd ja mam wiedzieć!!Nie jestem wszystko wiedząca!!!"
- Amber twoja kolej
- Alfie zapytał się kiedy mam wizytę u Lekarza a ja mu na to"Skąd ja mam wiedzieć!!Nie jestem wszystko wiedząca!!!"  a on na to " ok!! Jasne"
- I TO TYLE???
- TAK- Odpowedzieli
- Oboje jesteście dziećmi!!!  Musicie się dogadać!! Nikt z Was źle nie zrobił.
- Amber przepraszam cię!!!
- Nie to ja ciebie!!
Pocałowali się!!
Wtedy ja z Fabianem poszliśmy się ubrać na obiad z rodzicami.
Założyłam tą sukienkę











- Przepięknie wyglądasz Nino- Powiedział Fabian
- Dziękuję!!
Wyszliśmy z domu, i Fabian mi powiedział
- Chcę , żebyś wiedziała, że nikt i nic nas nie rozdzieli!!!
- Wiem słońce!!- Pocałowaliśmy się

Fabian przyszedł!! Jak pójdzie spać dopiszę dalej!!
Nina!!

3 komentarze: