Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

sobota, 28 lipca 2012

Moja głupota+Rozdział 66+Super!!!

Ale ja jestem głupia!!! Na fb w znajomych mam Burkel'a . Zaczęłam komentować jego zdjęcia w nakładzie masowym. I odpisał do mnie na chacie! I dostałam wielkiej głupawki z tego powodu!! Tylko czemu>??? Oto jest pytanie!!! Głupota mnie dosięgnęła!!

Rozdział 66(Będzie dosyć krótki)
Zaraz obia więc na szybko opowiem co działo się do tej pory, a później coś dopiszę!!!!
 Chłopcy są bardzo słodcy!! Ale najbardziej jak się denerwują!! Głębokie wywodu miałam rano. Ale od Początku.
Rano obudził mnie słodki głosik Fabiana.
- Kochana wstajemy!!
Ja nadal udawałam,że śpię.
- Nie drocz się ze mną i wstawaj!1
Troszeczkę się zezłościł!! Ja nie dawałam za wgraną.
-YGH...-WYSZEDŁ i wrócił ale z ciężką Artylerią!!  Chłopakami!! Dostałam mega głupawki. Podobno żadna z nas nie chce wstać!  Jak oni wymyślali co robić to głowa mała!!
- To piętrami! Najpierw tu,później po kolei!-Powiedział Jerome
-ok!!
-Nina wstawaj- Zaczął Jerome
- Kosmitko!!- Alfie nr. 1 Kosmita XD
Ja z trudem powstrzymywałam się od głupawki!!Jakie oni teksty walili!! Np.: Nina..Robert Pattinson!
- Długo jeszcze będziecie tak jęczeli??-zapytałam
- Do puki nie wstaniesz!!- Powiedział Jerome. Podniosłam się na łóżku
- Wstałam!! Pasuje???
-NIE!!
- Idźcie dalej ja  przypilnuję aby nie zasnęła bo on jest uparta!!-Powiedział Jerome
- On ma rację!1 Jak coś pociągnij ją za włosy!!-Powiedział ...Fabian
- Dziękuję Kotku!!
-Proszę bardzo!!
(wyszli)
- I po co tu zostałeś???
- Nie mogę wytrzymać! Rozumiesz??
- NIE! Nie rozumiem!!
Pocałował mnie - Jaki o jest słodki
- Jerome zrozum ja mam męża ty za tydzień się żenisz. Nie możemy być razem!!
- Proszę!!
-Nie !!
- Idź się ubrać!!
- OK! Ale pamiętaj jak będziesz miał jakieś problemy to możesz się do mnie zwrócić!!
- Dzięki
wyszłam,a chłopcy nie mogli obudzić Amber
- AMBER?? Serio?? Jej nie możecie obudzić??
-No!!
- Chwila!! Amber!! Zestaw 12 ubrań za funta!!
-Gdzie??Gdzie???
-Proszę!!
I wyszłam.
Ubrałam się  w to:

F-woow! Pięknie wyglądasz!
-Dzięki!! Obudziliście wszystkie???
-Jeszcze Mary i Patricii nie udało nam się obudzić.
- Co ja mam wykonywać pracę za was??
- Jak byś mogła???- Eddie już chyba stracił cierpliwość
- A co ja będę z Tego miała/???
- Co będziesz chciała!!
-Ok!1 Zaraz przyjdę!!
Po 10 minutach zeszłam z Dziewczynami.
- Jesteś wielka!! - Powiedział Jerome
Zjedliśmy śniadanie i wymyśliłam "podziękowanie" za obudzenie dziewczyn.
-chłopcy!! Wymyśliłyśmy już!!
-O nie!!- Zaczął Alfie. On czasami trafia!
-Masz rację Alfie!!- Powiedziałam-Amber przedstaw chłopcom plan.
- Więc za wielką pomoc Niny,Wczorajszy incydent i wiele innych których nie będę wymieniała znalazłyśmy odpowiednie "podziękowanie". Pokaz męskich kostiumów kąpielowych!!
- NIEEE!!-Zaczęli wrzeszczeć!!
- Sami powiedzieliście że dostanę to co będę chciała.
- Masz to nagrane??-Zapytał Eddie
-Tym razem się przygotowałam i mam nagrane!!!
-Po nas!!
Sprzeczaliśmy się gdzieś od 12do14 . I postawiłyśmy na swoim!! Jak zwykle!! za 2 tygodnie o 17 w szkole!! Kończę bo Trudy Woła!!
Na razie Nina!!

Napisałam!! A teraz SUPER dziewczyny piszecie!! Cieszę się,że was przyjęłam!! Czekam na następne!!
Pozdrawiam
Marzena

4 komentarze: