Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

środa, 4 lipca 2012

Rozdział 24

O jak ja się dzisiaj wyspałam!!! Spałam równe 14 godzin!!  nienawidzę Joy!!!! Amber mi opowiadała, że Fabian szedł do pokoju, a ta....( nie powiem jaka) go pocałowała. Ja się zmartwiłam, ale Wierzyłam, ze to nie Fabian. No nic Ale teraz o śniadaniu.......
- Hej- Przywitała się
- Hej!! Jak się czujesz??? - Troskliwy Jerome?????!!!!
- Dobrze....
- To super!!!
- Nino mogę cie prosić???? - Trudy najwyraźniej jest zmartwiona...
Wstałam i poszłam za nią .
- Tak o co chodzi???- zapytalam
- Dzwoniła Twoja ciocia Katrina i powiedziała, że Twoja babcia nie żyje. Przed śmiercią powiedziała, abyś została w Anglii do końca szkoły, a później będziesz już dorosła!!
- Ale...al....e... - zaczęłam płakać - Moja Babcia....
- Oooooo Już Nino umyj buzię i usiądź przy stole..- trudy Bardzo się zmartwiła
Zrobiłam tak jak mi kazała i przyszłam do jadalni.
- Co się stało??? - Fabian powiedział takim słodkim głosikiem
-Moja babcia.... Ona- Dukałam
- Spokojnie Nino... - Przytulił mnie
- Ona nie żyje- Znowu zaczęłam płakać-
 - Chodź na górę odpoczniesz.-
- Dobrze-
Poszliśmy na górę. Cały czas byłam przylepiona do Fabiana. Cały czas mnie pocieszał.
- Może przejdziemy się na spacer??- Zaproponował
Pokiwałam głową i wyszliśmy.
- Nino pamiętaj masz mnie!!!
- Wiem.
Całowaliśmy się. Kątem oka widziałam jak przez okno gapi się Amber. zaczęła coś mówić. Pewnie"oooo jakie to słodkie" pomachała ręką i do okna podeszli wszyscy.
- To się cieszę, że masz pojęcie. A może pójdziesz ze mną do urzędu????
- Po co???
- Ustalić datę ślubu.
- Oczywiście, że tak!!!
Znów pocałowaliśmy się i poszliśmy.
Gdy weszliśmy do urzędu byli tam też Patricia i Eddie.
- Wy też tu????? - Moja mina była dziwna
- Tak. Załatwić datę ślubu.- Odpowiedziała Patricia
- A może... - zaczął Fabian
- urządzimy wspólny ślub???- Wszyscy kryknęliśmy
Do sali weszliśmy razem a tam był..............

6 komentarzy:

  1. Super! Kiedy kolejny?? Skończyłaś w takim momencie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny rozdział czekam na kolejny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wieeem !!!! specjalnie tak skończyłam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Mi też tak się wydaje

      Usuń
    2. Zobaczymy!!! Ale macie podobne myślenie do mojego!!! Teraz nie dodam bo mama każe sprzątać!! (mózg mi się gotuje)

      Usuń