Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

niedziela, 8 lipca 2012

Rozdział 34

- Hejka!!!  To dzisiaj już mój 3 albo4 scenariusz. Muzyka to
Rano ubrałam się i zeszłam na dół.
- Hejka!!
W pokoju był tylko Jerome.
- Hejka Nina.
- Co ty taki wesolutki????
- A ty???
- Bo zarobiłam kopa od życia!!-
 Aha!! Ja jestem szczęśliwy bo zarobiłem.
- Spoko.
- Nino zobacz coś mam w oku .
- Ok!!- Zobaczyłam. Nic tam nie było. Popatrzyłam w jego oczy i się pocałowaliśmy.
- Jak mogłaś??- Fabian to widział.
- Po mnie!!! - Powiedzieliśmy równocześnie i się uśmialiśmy.
-Co jemu???- Przyszli Eddie, Patricia, Amber. Alfie, Mara 
- No to ja lecę- Jerome się ulotnił.
- Nino....
- No bo Jerome miał coś w oku i patrzyłam. Później jakoś tak wyszło i się pocałowaliśmy- Te ostatnie dwa słowa powiedziałam szeptem.
- Co ????
- Pocałowaliśmy się!!! Pasuje???- Wykrzyknęłam
- Dlaczego???- Krzyknęli
- Nie wiem!!-
 Jak mogłaś????
- Ja??? Ja???A on to co??? Ile razy tak było???? Ja przynajmniej mam czelność się przyznać!!! A teraz przepraszam wychodzę.
Wyszłam. Poszłam do pokoju .
- Fabian przepraszam cię.
- Nino,ale dlaczego??
- Ja cię kocham. Ty mnie Już Nie!! To był impuls.
- Nino ja zawsze będę cie kochał. Ale muszę sobie to przemyśleć.
-Dobrze już sobie idę.
Poszłam na dół, a później do altany.
Przyszedł do mnie Eddie.
- I co tak myślisz????
- Nic!! Jestem okropna!!
- Nie prawda jesteś cudowna!
Pochylił się do pocałunku.
- Co ty wyprawiasz??
- A na co to wygląda???
Wstałam i zaczęłam na niego wrzeszczeć.
- jak raz go zdradziłaś to dlaczego nie możesz drugi???
- Bo ty jesteś z Patricią!!! Rozumiesz??? A po drugie ja Fabiana Kocham!! Dla niego bym w ogień wskoczyła.
Widziałam, że zza domu patrzą na nas wszyscy.
- Jak chcesz to idź do kogoś innego!! Ja nie zranię więcej nikogo!!!
On do mnie podszedł i mnie pocałował. Dałam mu w twarz i uciekłam.
- Eddie miałeś ją zachęcić, a nie zniechęcić!!- Powiedziała Patricia!!
- Ale ona naprawdę go kocha, i Was wszystkich lubi!!!
- Jak mogliście?? Zrobić to Ninie???- Fabian do nich podszedł- Jest jaka jest !! Nie jest idealna!! Ale która jest?? Nikt nie jest!! Ja ją kocham!!
Wyszłam zza muru.-
- Na prawdę mnie kochasz????
- Tak!!
- Ja ciebie tęż!!!
Pocałowaliśmy się.
- Fabian przepraszam cię!! Tym razem to była moja wina!!
- Kochanie. Ty mi wybaczyłaś!! Ja tobie też!! I jesteśmy szczęśliwi!!
- A teraz idziemy na zakupy, do klubu i jeszcze gdzieś...- Amber coś wymyśliła
- Po co???
-  Za dwa dni was ślub!!!!
- Aaaaaa
No !!! A teraz wypad!!!
Poszliśmy na zakupy1! A teraz idziemy do klubu. Zobaczymy co się stanie!! Resztę napiszę jutro Nina!!

38 komentarzy:

  1. Woow. Dzieki :) Szybko piszesz te rozdzialy ;Dd

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Pisz. Pisz. Pisz. Pisz. Pisz. Ooo! Niech Nina poroni i zostawi Faba z rospaczy. Dam! Dam! Dam!
      &@:#*?'?"/?:?* nie no to by była przesada nie?

      Usuń
    2. Według mnie przesada : )) Ale to twój pomysł więc go szanje < 333

      Usuń
  3. Ja mam taki pomysł chociaż nie wiem czy ci się spodoba : Niech nina się dowie , że ma siostre starszą o 2 lata ( Amy ). Nie wiem czy masz to w planach , ale niech już Fabian nie zdradza Niny z nikim , bo ja jak czytam te scenariusze to mi się płakać chce......
    Czekam na nastepny : )) Pozdraaaaawiam < 33

    OdpowiedzUsuń
  4. Nathalia Twoją propozycję przemyśle!!! Mariczka nie wiem co powiedzieć....hmmmm Trochę to lekka przesada!!! Powiem wam co będzie (mniej więcej)
    - Zero zdrad Fabiny
    - Nina będzie miała siostrę, którą nie znała, ale za to zna ją Amber.
    - Nad poronieniem się zastanawia.... Ale to znowu bym się popłakała!!
    - Jak by Nina poroniła, to by NIE odeszła od Fabiana.
    To wiem na pewno!! Ale jak to się dalej potoczy dowiecie się Wieczorem bo rodzina wzywa!!!!

    Kto jest za Porwaniem którejś z dziewczyn.????

    Marzena/Amber

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze , że mój pomysł się spodobał ! Popieram Cie aby została porwana z któtychś dziewczyn . A co do poronienia to bym się też poryczała , dlatego bym chciała aby Nina nie poroniła ..... : )))
      Czekam na następny scenariusz niecierpliwie ! < 333
      pozdraawiam ; 3

      Usuń
    2. Ja mimo, że pisze to ryczę czasami jak coś mi sie przypomni z mojego życia

      Usuń
    3. Hmmm, porwanie którejś z dziewczyn to fajny pomysł. Ja bym chciała, żeby to była Amber, bo Joy już była w 1. sezonie, Patricia też, a o porwaniu Niny czytam na co 2 blogu. A Mara jakoś mi nie pasuje xD

      Usuń
    4. też się zgadzam z wami , niech zostanie porwana Amber. ^-^

      Usuń
  5. Marzenko, dlaczego nieraz płaczesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scenariusze nie które mają przełożenie tak jakby z mojego życia. Jak sobie przypominam to łzy same lecą!!

      Usuń
    2. Jej, a ile masz lat, że przeżywałaś już takie chwile?

      Usuń
  6. : ))))) Kiedy dodasz następny scenariusz ? Jestem tym razym ciekawa w którym miesiącu jest Nina w ciąży : DD

    OdpowiedzUsuń
  7. Echh, mi także się miło z wami pisze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. To co, że zaśmiecamy komentarze xD

    OdpowiedzUsuń
  9. A właśnie, ile macie lat? Bo jestem ciekawa, czy jest tu ktoś starszy ode mnie ;DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. No to ja wale śmiało 6 września skończe 14 lat : )) A wy , też jestem bardzo ciekawaaaa : D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie , że jesteś z mojego rocznika ; ))

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ja też

      Usuń
    2. Ja jestem młodsza od Summer :) i Nathalia Ramos o 2 lata!!! 25.01.2000

      Usuń
    3. Jestem najmłodsza!!

      Usuń
  13. Fajnie wiedzieć w jakim jesteście wieku : ) ;* < 333

    OdpowiedzUsuń
  14. jak znajdę wenę twórczą!! XD Gdzieś ją zapodziałam, i teraz jej szukam!!

    OdpowiedzUsuń