Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

środa, 11 lipca 2012

Rozdział 45


Miałam ochotę zabić Amber . Następna lekcja też jest z Panem Winklerem
-Psze pana mam drugą część!!!!- Powiedziała Amber
- Proszę Bardzo!!!
- Gdy dziewczyna przyjeżdża do domu,  nawiedza ją duch o imieniu Senkhara. Każe jej znaleźć Maskę Anubisa bo inaczej umrze!!! Chłopak zrywa z nią bo myślą, że za mało ich łączy.Wszyscy szukają tej Maski. Na balu,dziewczyna myśli, że wrócą do siebie, a on całuję drugą bo były tak samo ubrane.Po kilku miesiącach poszukiwań znaleźli Maskę. Dziewczyna założyła ją i spłynęły łzy złota. Senkhara ją założyła i się rozpłynęła. Później było przyjęcie w domu. On i Ona siedzieli w pokoju i się pogodzili. Weszła modnisia i wygoniła chłopaka . Później urządzili im wejście i zostali sami. Gdy się pocałowali wszyscy weszli.
Później byli cały czas razem. Dziewczyna zaszła w ciąże. Pobrali się i żyli długo i szczęśliwie A dziewczyna nie chciała zabić Modnisi!! Koniec!!!
 - Może pan na chwilę nie zwracać uwagi?? Proszę!!
- OK!!!
-Amber co tobie odbiło???  Serio to na serio???
- Serio!!!
- Ale to  to???
- Tak!!!
-Uuuuu
- Fabian one zawsze tak gadają???- Zapytał się Jason
- Tak!!!
- Możemy wrócić do lekcji???- Zapytał
- Ok!!
- Więc Nina I Fabian Piszą sztukę i Dostają główne role. Buntowniczka- Patricia Modnisia-Amber
Pajac- Alfie Współpracownik Rufusa - Jerome Nauczyciel- Eddie i resztę dobierzecie!!!
- Dobrze!!
Dzwonek zadzwonił i szliśmy na Francuza. Była sama Sibuna.
- Dzieci powiedzcie mi  Czego teraz szukacie???- Ms- Andwers
- Nic!!
- Ok!!!
Siedzieliśmy w szkole do 15.30!! Jak długo!!!
Przyszliśmy na obiad.
- I jak pierwszy dzień szkoły???- Zapytała się Trudy
- Nie licząc tego, że chcę zabić Amber to dobrze!! - Powiedziałam i zaczęłam się śmiać
- Dlaczego chcesz ją zabić???
- Bo mówi za dużo!!!!
- Aha.
- Nino!! o proszę! Nie gniewaj się!!- Amber uznala, że źle zrobiła
- Amber ja się nie denerwuję. Tylko przy Jasonie prawie  wszystko powiedziałaś!!
- Oj tam!!
Nina do mnie!!- Victor zaczął się drzeć!!
- Czego wujciu!!!
Wszyscy zaczęli się dusić- wujciu???
- Do mnie!!
- Nie!!!
- Co powiedziałaś???
- NIE!! Przeliterować???
- Co????
- Oj nic mi nie możesz zrobić!! Pamiętasz???
- Szlak!!!!
I wyszedł.
-Co tam się stało Nino??- Zapytał się Fabian
-Aaaa nic!!!
No mów- Amber się zawiesiła
- Jak byłam w piwnicy to się okazało, że Babcia i Ojciec Victora to małżeństwo.I Victor to brat mojej Mamy. Więc to mój wujek!!!
- Uuu!!! Ok!!- Odpowiedzieli.
Gadaliśmy dosyć długo, a Amber wymyśliła już kolejny termin butelki!!!
Kończę bo jestem zmęczona i się źle czuje!! Nina

129 komentarzy:

  1. No właśnie? Kiedy? Kto? Z kim? Kiedy? Gdzie? Po co? Na co? Za ile? Czy to co pisze ma sens? Chyba nie? Sory! Odwala mi! No to pa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuper sceenariusz jak zawszee : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Kieeedyy kooolejna część ? , 33

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest ktoś? Sory za spóźnienie, ale nie spodziewałam się, że coś mi zajmnie tyle czasu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też :) A i nie wiem kiedy będzie następny brak weny i jestem głodna , a w kuchni jest remont!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieeekawaaa jeeestem co będzie w następnym scenariuszuuu ? ; D

    OdpowiedzUsuń
  7. może jak mi coś podrzucicie to szybciej napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A właśnie, kiedyś miałaś napisać, że kogoś porwą, ale już nie pamiętam kogo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym aby Nina dowiedziała się , że jest w ciąży i trooszeczke więcej sceen z Fabiną ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Okej czyli: Porwanie Amber, Ciąża i Fabina....Coś jeszcze??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmmm. Zastanowię się, bo mam w głowie 100 myśli i nie wiem, jak je wykorzystać :D

      Usuń
  11. Nooo nie wiem , myślałaś nad Senkharą aby wkrooczyła doo akcji ? ; * jak mi coś wpadnie do głowy to Ci napisze ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  12. A może chwilowa śmierć jakiegoś bohatera właśnie przez Senkharę? ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko kogo??? Na pewno nie Ninę bo ona co chwilę gdzieś umiera!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Ja bym proponowała aby to była Mara lub Joy < 33 A i Muszę cię o coś poprosić : Jak Nina bedzie w ciąży niech nie pooroni , bo znowu zaczne PŁAAAKAAĆ ! ; (

      Usuń
    2. Słuchajcie a może przywrócenie do żywych babci Niny i inncy , którzy umarli < 33 Wiemm głupi pooomysł : ((

      Usuń
    3. Aaaa może lepiej , aby Joy na chwileczkee umarłaaaa ? < 33
      Musimy się spytać Amber Millington : )

      Usuń
    4. A no, Joy już umierała, więc Mara.

      Usuń
    5. ja się zgadzam z Summer : )) Niech Mara umrze < 33 Znoowu zaczynam płaakać : ((

      Usuń
    6. Boo znowu ktoś umieraaa ... : ( Zawszee tak mam < 3

      Usuń
  15. Summer jak masz na imię w realu ? ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja Patrycja : )) fajnieee wiedzieć ; D

      Usuń
    2. Aaaa nasza Marzenka , chyba nie pisze bo coś przeczuwam , że zaczyna pisać scenariusz : ))

      Usuń
    3. Too się okaże za paree minuutek : )

      Usuń
    4. Straciłam chwilowo orientacje w terenie XD I macie rację zaczynam pisać scenariusz. Dużo piszcie!!!

      Usuń
    5. Widziałyście ile jest komentarzy??? 60!!!

      Usuń
    6. Narzeszcie jakaś wspaniała wiadomość : )) Jak nam coś wpadnie Marzenko do pomysłu na scenariusze zaaawsze mooożesz na nas liczyć : )) Prawdaa Summer ? ( : ,, 33

      Usuń
    7. Noo widział ile jest komentarzy ! ( : - podnieeeta na maaxaaa - Oby tak dalej z tymi komentarzami to Będzie Zaiścieeee... ;8

      Usuń
    8. Noo pewnie , że tak : ))) Jutroo do 200 ; *

      Usuń
    9. Jeszcze tylko 3 komentarze! ;D

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Mam, ale coś mi ostatnio nie wchodzi, jakby ktoś mi ukradł konto :[

      Usuń
    2. Ja też mam facebooka : )) Wiecie , że jak się dzisiaj upiszemy to będziemy musiały pobić rekord komentarzy w następnym rozdziale scenariusza : ) ?

      Usuń
    3. Wieeeem, cieszę się z tego <3333

      Usuń
    4. Oczywiście! Ale tak miło się gada że to nie problem @ @@

      Usuń
    5. Ja też , ja też : ))

      Usuń
    6. Maaacie młodsze rooodzeństwoo ? ( :

      Usuń
    7. Ja mam starszą siostrę o 3 lata o takim samym imieniu w realu jak Summer : )) Ale powiem szczerze , że jest zajebistą siostrzyczką ; *

      Usuń
    8. Ja mam młodszą siostrę o 11 lat!! I ma na imię Zosia!!!

      Usuń
    9. I 3 cioteczne z którymi mieszkam na podwórku!!

      Usuń
    10. Mówiłam, że mam pospolite imię :DDDDD

      Usuń
    11. Zazdroszcze Ci : )) teraz jest 90 kom .. : ))

      Usuń
    12. Super że możemy sobie pogadać !!! Choć każda jest w innym wieku!!!

      Usuń
    13. Na zajęciach artystycznych jest dziewczyna o imieniu Patrycja!! I ona też się interesuje HoA

      Usuń
    14. A ja jestem najstarsza, haha! ;)

      Usuń
    15. A przed mną najwięcej rzeczy!!

      Usuń
    16. Dalej piszemy??? Czy czekamy na następny scenariusz/??

      Usuń
    17. Piszemy i czekaaamy ;). A ja tymczasem będę też pisać scenariusze na moich innych blogach, bo dodajecie mi weny ;)

      Usuń
    18. A ja bym była wdzięczna ludziom!!(WAM) aBY NAPISALI SCENARIUSZ I MI O PRZYSŁALI BO NIE MAM NATCHNIENIA JĘZYKOWEGO!! Bo pomysłowe to ja mam!!!

      Usuń
    19. Ale, że teraz i ten rozdział?

      Usuń
    20. Jak kiedyś nie będziesz miała weny, to my ci pomożemy :))

      Usuń
    21. Tak miło mi się z wami pisze =D

      Usuń
    22. O, a jak tam pisanie rozdziału?

      Usuń
    23. A właśnie, kiedy Patrycja sobie poszła?

      Usuń
    24. Nie wiem!! Zastanawiałam się!!

      Usuń
  17. Mam z was radochę!!!! Jakie wy jesteście świetne!! Brakuje mi tu Mo :(

    OdpowiedzUsuń
  18. nO A JA WIEM że ty wiesz, że ja wiem, że ty wiesz że ja wiem XD XD XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak?? A ja wiem, że ty wiesz, że ja wiem, że ty wiesz, że ja wiem, że ty wiesz. xDDDDDD

      Usuń
  19. A ha nie wiem, jestem i czekam na scenariusz ;) Ja mam brata, ma 15 i jest królem sucharów. Napisać jakiś?! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdomówny owoc? TRUEskawka
      Druga wybrana? The chosentwo
      Synowie kalego? Kalesony
      coś w ten deseń tyle tego.że szkoda.pisać ;)

      Usuń
  20. Ma być kłótnia pomiędzy Fabiną???- Np. Fabian nie zwraca uwagi na Ninę . Nina przechodzi Trudny okres Bo się dowiedziała, że jest w ciąży. Potrzebuje jego wsparcia.

    OdpowiedzUsuń