Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

środa, 18 lipca 2012

Rozdział 57

 Jest późno! Ja nie mam weny i do tego cały dzień z siostrą!! TRAGEDIA!!! No nic!! Dla was dodam jeden rozdział!!!


Jest mi nie dobrze. Głowa mnie boli. Chyba zemdleję. Jeszcze 6 miesięcy ciąży!!  Jak ja to przeżyję???? Jeszcze tego nie wiem. W szkole Amber znowu wymyśliła Bal. Tylko,że tym razem ja będę ją prowadziła. Zemszczę się :) Ale zacznijmy od Rana!!!
Siedziałam zamyślona,.
- Nino....Co ci jest???- Zapytała Trudy
- Nic Trudy!! Zamyśliłam się!
Po co ja kłamię??? Źle się czuję!!Ale nie powiem im tego. Zaraz by mówili,abym nie szla do szkoły itp.itd.
- To dobrze gwiazdeczko. Idźcie już do szkoły.
W szkole mieliśmy cały dzień lekcje z Panem Jasonem.
- To co??Przećwiczymy sztukę?????-zapytał
- Jasne!
Jason powiedział,abyśmy nadali i nasze imiona.
Nina jako Nina(NjN)- Pewnie macie tu koty
(FjF)-Nie nie mamy!!
Wychodzi,Ninia zaczyna płakać
- OK!! To teraz scena z Balu!!- [POwiedział Jason
FjF- Wygladasz..
NjN- Głupkowato!!
FjF-Nie. Chciałem powiedzieć,że pięknie
(Nina się uśmiecha)
FjF- No więc co tam robiłaś??
NjN- Powiedziałeś,że wyglądam pięknie???
FjF- Tak!!Co tam robiłaś??
NjN- To może poczekać! Ale to już nie!!
(całują się)
wszyscy zaczęli bić Bravo!!
- NO wspaniali z Was aktorzy!!!- Powiedzial Winkler
- Panie!! Oni nie grali. Oni to przeżyli.- Amber zaczęła się na niego drzeć
- Amber cicho!!- Uspokoiła Ją Patricia
wszyscy zaczęliśmy się śmiać.
Na obiad przyszedł wujek Ade.
- Witam!!
- Dzień dobry!!
- Ade co ty tu robisz???
-Przyszedłem do Ciebie!! Trudy wyjdziesz za mnie???
- Oczywiście!!
(Pocałowali się)
Bravo!!!!!!!
- Oczywiście zapraszamy was na nasz ślub!!!
- A o właśnie!!! Nasz ślub odbędzie się za 2 tygodnie! - oznajmiła Amber
- Super!!
Cały wieczór siedziałam z dziewczynami. Byłam obecna nie przytomna!! Ale Fabian z chłopakami zaczęli nam śpiewać!! Jacy oni słodcy!!!! Aż się popłakałam ze wzruszenia!! Alfie i Jerome odstawili "szopkę" durni!! Eddie powiedział Patrici, że ona jest jedynym skarbem jego!! Fabian mi powiedział,że nie zamienił by mnie na nikogo innego!! Mick że Joy jest niepowtarzalna!! A później powiedzieli jednogłośnie!!
- Napiliśmy się!!
I było wszystko jasne!! Ale jak są napici są taaaaacy słodcy!! Aż rozczulający!!
W pokoju pocałowałam Fabian,żeby w końcu się zamknął,a on na to
- Muszę częściej gadać!!- Popłaczę się zaraz!!!
No nic!! Kończę!!
Nina!!♥

Napisać to się nie napisałam, Ale nie mam pomysłów. Za każde dziękuję!! Pozdrawiam wszystkie dziewczyny i wszystkich chłopaków!! Mam nadzieję,że się podoba. I proszę o poprawę jeżeli coś wam nie pasuje.
POZDRAWIAM
Marzena ♥

4 komentarze: