Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

piątek, 13 lipca 2012

Rozdzial 50- Specjalny

To jest specjalny scenariusz z okazji 50 rozdziału
Dla tych którzy komentują!!!!!
I chciałam przywitać Pablo- Paulinę! Miło, ze jesteś z Nami !!!
Dziś przygotowaliśmy przyjęcie urodzinowe dla Fabiana!!! Kończy 19 lat!!! Moim zadaniem było trzymanie go z daleka od domu!! 
Rano.
- Kochanie!! Wstajemy!!  Czas do szkoły!!!
- już!!-odpowiedział
Pocałował mnie i wstał.
Jutro jego urodziny!! Ale przyjęcie jest dzisiaj!!! Amber , Patricia, Jerome i Eddie nie idą do szkoły!!
- To co idziemy na śniadanie kotku??- Zapytałam
- Oczywiście!!-pocałowaliśmy się
Zeszliśmy na dół.
Hej!!-
-Hejka!- Odpowiedzieli
- Mam dla Was super wiadomość-  Powiedziała Trudy- możecie nie chodzić do szkoły w mundurkach!! Tylko Nasz dom
- Super
- To my idziemy się przebrać- Powiedzieli wszyscy oprócz mnie i Fabiana, bo zapomnieliśmy o mundurkach.
Ja i Fabian poszliśmy pierwsi do szkoły.
- Nino..
- Tak słonce.
- Wiesz, że cię kocham???
- Nie nie wiem- Pocałowaliśmy się - Fabian może po szkole pójdziemy do kina ??
- Kochanie z tobą zawsze, a później na górkę???(domek matki Sary)
- Oczywiście!!
Weszliśmy do szkoły i zadzwonił dzwonek na lekcję z Panem Jasonem
- Witam Państwa
- Dobry.
-Nina, Fabian Macie scenariusze??
-Tak!!  DWADZIEŚCIA KARTEK PO OBYDWÓCH STRONACH ZAPISANE..
- Wooow!! Nie spodziewałem się. A co tu jest o Nauczycielu??
- Z relacji buntowniczki, fałszywej wybranej  i modnisi!!
- To po mnie!!!
Cały boży dzień mieliśmy z nim lekcje!! A ja nie słuchałam. Bo chciałam już iść do kina.
Po szkole.
- To na którą mamy byc Maro??
- na 19
ok!1 Pa!!
- Idziemy Nino???
- Jasne!!
W kinie
-Na co idziemy Nino?? -
- Ostatnia piosenka!!
- Ok!! Pójdź po popcorn i picie.
- ok!!
Byłam szczęśliwa z kina!! Mieliśmy jeszcze 4 godziny.
- Gotowe???- Zapytałam się Fabiana
- Oczywiście!! Chodź!!-Pocałowaliśmy się i weszliśmy na salę.
- który rząd??- zapytalam
- 11 miejsca od ściany.
- ok!!
Usiedliśmy i zaczął się film. W środku filmu
- Fabian kocham cię.
- Ja ciebie też- Pocałowaliśmy się
Po filmie poszliśmy do domku Mamy Sary.
- Mam dla ciebie niespodziankę Fabian
- Jaką??
- Z okazji Twoich jutrzejszych 19 urodzin. Proszę- Podałam mu gitarę
- Jesteś najlepsza kotku.
- Iiiiii Filmik.

- Kochanie to ty to zrobilaś??
- Specjalnie dla ciebie!!!
Zaczęliśmy się całować i nie wiem kiedy upłynęły 2 godziny!!
- Kochanie przebierz się w to !!! A ja w to- powiedzialam
- Dla ciebie wszystko
 Ubraliśmy się i  poszliśmy do domu!! Gdy weszliśmy do domu zamknęłam Fabianowi oczy i zaprowadziłam do Altany.
Odsłoniłam mu oczy.
- Wszystkiego najlepszego Fabian- Wykrzyknęliśmy
- To wszystko dla mnie??- zapytał się Fabian
- Oczywiście!!- Pocałowałam go.
Tańczyliśmy do 3 w nocy.
Poszliśmy do pokoju i zaczęliśmy się całować!!!
Cudowny dzień!!
Nina♥☻♪

Napisałam sie !! Mam nadzieję, ze ktoś to doceni!!

13 komentarzy: