Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

sobota, 28 lipca 2012

Rozdział 70

Jestem mężatką. Jestem zdradzoną mężatką. Jestem zdradzoną mężatką z mężem.w szpitalu. Mój mąż jest w szpitalu przeze mnie. Nie wiem czy wspominałam, że jestem z nim w ciąży. Cały dzień zastanawiałam się czy iść do szpitala. Czy mu wybaczyć. Niby to przeze mnie miał wstrząsienie mózgu, ale ze szpitala przyszło z siedem bukietów w ciągu dwóch dni. W końcu poszłam. - Cześć. - powiedziałam słodko. No, na tyle słodko ile umiałam udawać. - Nino. Myślałem, że nie przyjdziesz... - przerwałam mu żebu dać jasno do zrozumienia - Miałam taki zamiar. Ale zależy mi na tobie. Chciałam cię przeprosić. - skierowałam się do drzwi i wiedziałam, że zaraz popłynie potok wzruszających słów - Kocham cię. Nie wiem czemu to zrobiłem. Nie wiem czemu cię oskarżałem. Nie wiem czemu jestem takim.durniem. Nie wiem jak ze mną wytrzymywałaś bo ja ledwo.wytrzymuje ze sobą, ale staram się bo puki żyję mogę patrzeć na ciebie co daje mi szczeście i wiem, że jesteś tego warta. Bo nie zna nikogo lepszego niż ty. - pocałowałam go bo bym się rozpłakała a płacząc udowodniła bym tylko że już mu wybaczyłam - Czyli mi wybaczasz?! - pytanie poniżej pasa - Wstępnie. Ale musisz się jeszcze bardzo... bardzo postarać. - Jasne. - Dobra. Muszę iść. Cześć. -wyszłam. Nie wiem czy postąpiłam dobrze. Raczej nie. Ale trudno. Miłość rządzi się swoimi prawami. Nina <3 / wiem że krótki ale miał taki być I jak Małpy® ? Czytelnicy? / Mo ;)

69 komentarzy:

  1. za krótki!! Za krótki!! Proszę mO!!! Bądź taka dobra i dodaj jeszcze jeden!! Proszę!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny, ale Nina też go zdradziła. Jędza, lubię ją, ale najmniej z HoA -,-. Mo, piszesz super rozdziały! Prosimy o kolejne! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,ale ni jest powiedziane nic!! Może Fabian wcześniej ją zdradził niż ona jego???? Mo sprostuj!!

      Usuń
  3. Łiii, odzyskałam kompa, na chwilę... Ale dobre i to ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej! Coś nie mogę odpowiadać na wasze komentarze ;(. Ale nie odchodzisz z nowe przygody sibuny, prawda? < mina szczeniaczka >

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest! :D. Czemu chciałaś odejść...?

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko, a ja nie umiem o miłości, ale i tak piszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ci szczerze,że cieszę się że założyłam Bloggera!! Bo poznałam was!!!

      Usuń
  7. Brak słów...
    Jest prześwietny,choć troszkę za krótki:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodasz dzisiaj trochę dłuższy???????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znając dziewczyny to będą mnie męczyły o rozdziały

      Usuń
    2. Ty też mnie męczyłaś o scenariusze ;P

      Usuń
    3. no!!! MI chodzi przede wszystkim o Paulę i Mo. One jak się uwezmą to po mnie!!

      Usuń
  9. A żebyś wiedziała. Będziemy twoim największym koszmarem. Muahahahah! xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, spróbuję napisać kolejny rozdział, ale jak zwykle daję pytanie: Mam odkręcić to, że Fabian zdradzał Ninę ze swoją byłą? Wiem, jak zrobić tak, żeby to się okazało nieprawdą ;D. Bo tak trochę Fabian zbyt wiele razy ją zdradzał i mi się to trochę "przejadło"... Ale to wasz wybór, ja tylko piszę :P

      Usuń
    2. Nie wiem! Ja bym nie odkręcała. Bym zrobiła,że oni sobie przebaczą na zawsze i będą żyli sobie długo i szczęśliwie!! A Amber powinna opowiedzieć Ninie co się stało tego dnia co Fabe dostał się do szpitala!!

      Usuń
    3. No, więc do roboty, Marzenko. Sama sobie wymyśliłaś :DD

      Usuń
    4. Myślisz,że ja teraz napiszę??? Mylisz się!!

      Usuń
    5. Wiem, w końcu jestem @małpą® :P

      Usuń
    6. I mam pytanie. Jak ty to robisz, ze miłość ci tak fajnie wychodzi? Chcę poznać ten sekrecik :P

      Usuń
    7. Nie napiszę rozdzialu1! muszę dokończyć na nowe przygody Sibuny

      Usuń
    8. Po prostu piszę to co oglądam. A ty mi powiedz jak ty piszesz te zagadki??

      Usuń
    9. Ej, nie ma! Ja muszę coś w końcu napisać u beutifull, czyli jakieś 3-5 blogów. Nie wykręcisz mi się xD

      Usuń
    10. Ja zgadaki piszę z głowy. Same przychodzą na myśl, mogłabym je pisać i pisać, i by mi się chyba nie skończyły pomysły, dlatego mam tyle blogów ;)

      Usuń
    11. Ok, lecę coś napisać u Mo.

      Usuń
    12. Chciałabym pisać zagadki!! A co z Pomysłami?? Miałaś przysłać!! A ja coś zaraz wymyślę dla cb!!!!!

      Usuń
    13. Mo!! zapomniałam!! Zaraz......... ja też!!!

      Usuń
    14. Wiem, postaram się przysłać jeszcze dzisiaj. Chodzi o zagadki?

      Usuń
    15. Czemu chciałabyś pisać zagadki? Czytelnicy wolą miłość, jak dobrze wywioskowałam.

      Usuń
    16. Na twoim blogu jest o Sibunie więc muszę się przystosować!!

      Usuń
    17. Oj tam, oj tam, pisz, co chcesz, zagadek przecież nie musi być, chyba że u mnie, ale u ciebie jak chcesz :D

      Usuń
  10. Ona ma racje! A kiedy dodacie? Bo ja dziś nie dodam ? ;) Małpa® ze mnie wiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się postaram, tylko poproszę odpowiedź na tamto pytanie :D

      Usuń