Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

poniedziałek, 9 lipca 2012

Rozdział 39

Matko kochana!! To aż 39 rozdział !! Ja piszę dla was od 14. 14,15,16,17,18,19,20,21,22,22/2,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39 (27 rozdziałów) woooooooow!!! Dużo  tego!!! Ale wszystko dla was!!!!

Kochany pamiętniku!! Nic nie pamiętam z wczorajszego dnia!! Nic, a nic!!! Fabian i Eddie pokupowali prezenty dla każdego, a my z Patricią pakowałyśmy się do domu!!! Właśnie jakoś około 4 godzin temu przyjechaliśmy do domu. Wreszcie!!!
No, ale od początku, jak było w Samochodzie z lotniska.
- Nie dobrze mi!!! - Powtarzałam
- Mi też- Patricia mi wtórowała, a chłopcy po prostu mieli już dość
Jak weszliśmy do domu, wszyscy się na nas rzucili!!
- Jak się czujecie - Zapytała się Amber
- Nie dobrze Nam!!! Z wczoraj nic nie pamiętamy.- Powiedziałam
- Co im się stało???- Zapytał się Jerome
- Ktoś trochę za dużo wypił.- Powiedział Eddie
-Dużo za dużo- Dorzucił Fabian
- One??? Się upiły??? Tego jeszcze nie było!!- Jerome(bez komentarza)
- Stul gębę Jerome!!!- Wrzasnęłyśmy wszystkie.
- Przenieśliśmy wasze rzeczy do pokoju 3 Trixy!!- Alfie się odezwał
- To super!!- Odpowiedzieli
- Taaak !!! A teraz przepuścić mnie!!! Łazienka!!!- Wybiegłam jak z orbity.
- Uuuu biedna Nina!!!
Myślałam, ze umrę w tej łazience!!!
- Nino jak się czujesz??? -- Do łazienki weszły Amber z Patricią
- W miarę dobrze!! Umyję się i zjem kolację.
- Dobrze.
Zrobiłam tak jak powiedziałam. Jak zeszłam a dół wszyscy na mnie się patrzyli. A ja nie wiedziałam o co chodzi.
- O co chodzi????- Zapytałam
- O nic....- Odpowiedzieli.
- Serio????
- No bo Jerome powiedział, że pierwsza osoba która tu wejdzie odpowie mu cna wszystkie pytania- Powiedział Alfie-
- Serio??? Czyli quiz???
- Tak!!- Odpowiedzieli
- Zgoda to po kolacji.
Zjedliśmy I usiedliśmy w salonie
- Nino pierwsze pytanie. Czy kiedy kolwiek  podobałem ci się??? Możesz odpowiadać tak lub Nie
-tak
-Czy kochasz mnie mocniej od Fabiana
-nie!!!
- Czy podobał ci się jeszcze któryś z chłopaków z naszego domu???
-Tak
- Czy to Mick
- Nie
- Czy to Alfie??
- Kpiny?? Nie!!!
- Czy To Eddie??
- tak???
- Czy kiedyś okłamałaś Fabiana??
-Tak!!!
- Czy wybaczyłabyś komuś zdradę???
- Na serio??? Tak!!1
- Dasz buzi???
- Nie!!!!
- buuuuu!!!
- OK!! A teraz mam pytana do ciebie!!!
- OK!! Dawaj!!!
- Czy kiedyś podobała ci się Amber???
- Hahahahaha!!! Nie!!!!!!
- A może Patricia???
- Bez komentarza!!!
- Tak czy Nie???
- tak!!! Tak!!! Pasuje????
Jerome wybiegł jak strzała!!!
- Pogadam z nim- Powiedziała Patricia
Coś mi się stało i słyszałam całą rozmowę Patrici i Jeroma
Opowiem ją
- Mogę??
- Jasne!
- Jerome czy to prawda???
- Jasne!! Ogłupiłem się tylko!!
-Nie!! Nie prawda!!
- Tak uważasz???
- Jasne!!-zacieli się całować
Wsalonie
- Ja pójdę do nich- Powiedział Eddie
- NIE!!! Daj im szansę!! Muszą się wygadać!!Ja pójdę!!
- Ok!!
Poszłam. I nie byłam zadowolona z rezultatów.
- Hej.. Co...
- Nino!! Cześć!! Tylko nie mów nic!!
- Po pierwsze ubierajcie się!! Po drugie słyszałam waszą całą rozmowę!! Po trzecie macie szczęście, że powstrzymałam Eddiego!!Patricia ubieraj się idziemy na górę muszę z Tobą porozmawiać!!! A ty Jerome siedź lepiej na razie w pokoju.
Wyszłyśmy. Poszłyśmy na górę
- Co  ci odbiło????
- Nie wiem!!Gadaliśmy, pocałowaliśmy się i tak samo jakoś!!
- Samo jakoś. Ale musicie z tym skończyć!Idź do pokoju ja się kładę!!
- Dobranoc Nino!!
- dobranoc
to BYŁ ....DZIEŃ..... DZIWNY!!!  W każdym razie będzie tak, albo Patroma albo Peddie przekonamy się nie długo
Nina!!

Podobało się??? Nie??? Wiem!!! Mam brak chwilowo weny!!!
Marzena/Amber

18 komentarzy:

  1. Super!!! Dziekujemy, ze tyle dla nas robisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślisz, że za darmo???? Teraz proszę na swoje blogi wrzucać scenariusze :) hihihihihihihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli póki co jestem z tego zwolniona :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż nie, muszę coś jeszcze napisać na we love fabina. Ale to w dzień :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz musiała wstawiać też na SCENARIUSZE HOUSE OF ANUBIS, bo mnie nie będzie w domu

      Usuń
  5. Ja wolałabym Peddie, bo Patrome w ogóle mi do głowy nie chce wejść.Extra!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bym wolała Peddie : ))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyyyy następna częśc ? ; ) Już nie moge się doooczekać ! ; * ^-^

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, ale mama jest w domu i nie pozwoli mi cały dzień siedzieć przy komputerze!! :(

    OdpowiedzUsuń
  9. No to u mnie jest na odwrót : )) Moja mama mi pozwoli siedzieć cały dzień jak jest brzydka pogoda a tata niestety nie pozwoli : ( Wiem jak tooo jeeesttt ...... < 33

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla taty to obojętnie. Ale mama jest jaka jest

    OdpowiedzUsuń
  11. No włąśnie kiedy dodasz następny ? : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Siedzę teraz na fonie bo 25 minut temu matka odcięła mi Kompa. TRAGEDIA!!!
    Ale może uda mi się coś napisać, tylko to będzie dosyć krótkie i w 2 częściach.

    OdpowiedzUsuń