Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

poniedziałek, 2 lipca 2012

Rozdział 20

Poszłam, i powiesiłam rozpiskę, aż tu Nagle....Ktoś mi zamknął oczy i zakneblował mnie!!! Wiesz co ja tam przeżyłam????  Zleciał ze schodów i wyszedł razem ze mną !!! Daleko nie szedł, posadził mnie i zdjął opaskę. Ukazał się tam stół z nakryciem dla 2 osób!!  Jakie to było piękne!!!!
- Podoba się??? - Zapytał się Nathan
- Co ty tu do licha robisz??? - Zapytałam się
- Przyjechałem cię odzyskać!!!-próbował mnie pocałować
Odsunęłam się od niego.
- Do widzenia!!  - odwróciłam się na pięcie i poszłam do domu.
Gdy weszłam do domu stal tam cały dom.
- Co się stało?????- Zapytałam
- Gdzie byłaś?? - zapytała Amber
-  Na dworze.
- A tak na serio?? - Fabian był bardzo poważny
- Mój były chłopak Nathan mnie porwał!!! Bo chce, abym z nim była!!!
- Ok!! Mówi prawdę!! - Powiedziała Amber!!
- Boję się was!! O co wam chodzi?? - Nie wiedziałam o co im chodzi- Fabian??
- Amber...
-Mara.....
- Jerome..
- Alfie..
- Joy....
-Eddie....
 -Mick...
- Patricia...
- Oj wy tchórze!!! Fabian spotkał się z Nathanem. Fabian nie wiedział czy go kochasz więc mieli plan!! Nathan miał ciebie porwać, a potem pocałować!!Oni was obserwowali. Jeżeli byś nam nic nie powiedziała, to znaczy,że  kochasz Nathana!!! A tak z drugiej strony to Debile z nich!!!- Patricia się zdenerwowała!!
- Aha.... Czyli Nathan i Fabian są w układzie????- Byłam na nich wściekła!!- Fabian masz szczęście, że jesteś na wózku!! Ale Nathan nie jest...- Wybiegłam jak stałam!!
Gdy zobaczyłam Nathana zaczęłam go bić!!!
-A to za co??? - Był mocno zdziwiony
- Za zakład - Walnęłam go!!!
- Sorka!! - Miał taki słodki głos
Lecę nara- i odeszłam!!!
W domu Fabian siedział na kanapie i na mnie czekał!!
- Nino ja przepraszam!! Nie......
Nie miałam ochoty słuchać jego gadania!! Więc go pocałowałam!!!
- Więc mi wybaczasz???? - Te jego śliczne oczka nie pozwalały mi się na niego gniewać!!
- Oczywiście!! Tylko Nie kłam kochanie.!!!
Pocałowaliśmy się
-A co z nami - Wszyscy jednym chórem się zapytali
- Wiecie, że ja na was nie mogę się dłużej gniewać!! z kim bym wtedy gadała??? Oczywiście, że wam wybaczam!!!
Wszyscy razem gadaliśmy, aż o północy i wspominaliśmy dawne czasy!!! I tak się złożyło, że Mara i Mick wiedzą o wszystkim!!!Tylko skąd?????? No dobra jutro coś napiszę!!
Pozdrawiam
Nina


 Dobra to tyle Pozdrawiam
Marzena/Amber


2 komentarze: