Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

środa, 25 lipca 2012

Rozdział 59 (chyba)

czytałam wszystkie rozdziały od 1 do 58 i postanowiłam dodać 59!! 60 będzie specjalny!!  Ten dedykuję : Isabel,Patrycji,Pauli- summer:),Mo,Ani,Agnieszce,Pauli-Pablo,Martynie,Zosi(zabijesz mnie), Angelice,Klaudii(sorka jak kogoś nie napisałam! Dużo Nas tu!!!
Ani dziękuję za propozycję do scenariuszy!! Trochę tu użyję, chociaż mnie zabijecie XD
Muzyczka....
CZ.59
Z dziewczynami wymyślałyśmy pytania dla chłopców!!!
(Napiszę- Pyt-odp.-F-J-Mi-Al-E)
Ile miałeś dziewczyn??
F- Mogę mój zeszyt??
J- A co to przesłuchanie??
Mi-  Zgodzę się z Jeromem!
Al/E-Nie odpowiem bez mojego adwokata!!!
(Zaczęłyśmy się z nich śmiać!! Ale coś mi mówiło że oni dla Nas też coś przyszykowali!!)
Co czułeś jak zobaczyłeś swoją żonę/Narzeczoną pierwszy raz??
F- Zauroczenie!!
J- Uśmieszek!!
Mi- Nic nie powiem!!
Al- Myślałem że jest pusta!!
E- Gaduła zrobiła piorunujące wrażenie na mnie!!
(Uznałyśmy,ze dalej nie ma co pytać bo byśmy się po obrażali, ale miałam racje!! Oni dla Nas też ułożyli pytania!!!)
Czy mogla byś powiedzieć Największą tajemnicę koleżanki???
N- Nie!!
A- Może!!
P- Nie!!
M- Nie!!
Jo- Nie!!
- Czy mogła byś przespać się z którymś z nas (nie będący Twoim Narzeczonym lub mężem??)
N- Dlaczego nie??
A-Tak!!
P-Oczywiście!!
M-Są jakieś przeszkody??
Jo-Zgadzam się z dziewczynami!!
A z którym?? (To pytanie Nas zabiło!!!)
N- Z tej czwórki??? Hmm... Niech będzie Jerome XD
A- Mick XD
P- Oj!! Fabian XD
M- Eddie!!XD
Jo-Alfie!! On jest słodki!!XD
 -aha!!
- chciałybyście zamienić się mężami/Narzeczonymi na jeden dzień(sobota)
N/A/P/M/Jo- Tak!!!
- ok!! Więc w sobotę z Rana zamieniamy się Partnerami!!- Powiedział Jerome
- A kto wybiera??- Zapytała się Amber
- Wy wybrałyście!!!- Powiedział Fabian
- Co???- Zszokowałam się!! Ja i Jerome?? Jeden cały dzień??? zachowując się jak chłopak i dziewczyna?? Nie przeżyję tego!!
- Kochanie pożałujesz!!- Powiedziałam na ucho do Fabiana!!
- Przeżyję!!-odpowiedział
Nie chce mi się jutro pisać więc opiszę w jednym dwa dni!! Tragiczne!! Za dwa dni ja i Jeorme?? Będę to pisała długo!!

Pozdrawiam
Nina!!

Sorka,że tak długo nie pisałam,ale nie chce mi się i Wenę na każdego z blogów zapodziałam!! Isabel nie odchodź!!! Plisss nie zostawiaj Mnie tu samej! Z nimi!! Oni Są okropni!! To maszyny stworzone,aby uprzykrzać mi życie !! Oni to mają chyba tylko jeden cel!! Żebranie scenariuszy!!! Ok! To tylko żarty X3333 !! Jesteście świetni!! Zaraz może coś ud mi się jeszcze wyskrobać!! Zrobię sobie grafik gdzie i co Mam dodać XD!! Gubię się!! I pytanie co chcecie z okazji 60 odcinka?? Chcecie zrobić kolejny chat na stronie??? Czekam na odpowiedzi!!
Pozdrawiam
Marzena

7 komentarzy:

  1. Dzięki! Czekam na kolejny. O i tak, zrób czat ;D. I my kochamy żebrać o scenariusze xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny scenariusz. I dalej będziemy o nie żebrać ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Małpy XD Ja was uwielbiam!! A co chcecie z okazji 60 odcinka??

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!! Ciekawe co z tego wyniknie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm.. z okazji 60 odcinka? Może... pokażesz tę zamiankę? xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za dedyk :** zgadzam się z Summer :) .Oj chce się dowiedzieć co się działo w sobotę :D :D

    OdpowiedzUsuń