Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

sobota, 28 lipca 2012

Rozdział 69

Dzisiejszy dzień był całkeiem zabawny. Ha ha. Podobno ja i Edddie... Albo od początku. Po raz pierwszy od dawna spałam sama.w pokoju. Wiedziałam, że go kocham ale nie myślałam, że będę za nim aż tak tęsknić przez to ledwo parę godzin. Ehh... Zeszłam na śniadanie. Usiadłam na swoim miejscu. Wtedy Fabian przesiadł się miejsce dalej. Myślałam, że się popłaczę. Nie wytrzymałam i pobiegłam pod wypalone drzewo. Po godzine przyszedł do mnie Eddie. - Wiem, że ci ciężko. Więc przyszedłem cię pocieszyć. - uśmiechnęłam się do niego - Dzięki... - przerwał mi i powiedział coś czego wogóle bym się po nim nie spodziewała i nie wiem czemu mnie rozbawiło - Czy ty oszalałaś? Coś takiego mu zrobić. On teraz przez ciebie cierpi. - nawijał jeszcze chwilę - Skończyłeś? - zapytałam złośliwie - Tak. - zaczęliśmy się śmiać - Dobra. A teraz na serio. Mam coś co poprawi ci humor. - Wyjął z kieszeni... - Ciasto?! - byłam ewidentnie rozwalona, a on na dobicie pokazał paragon z napisem - Powiedzieli, że to ciasto na poprawe humoru. - zaczęliśmy się śmiać i jeść, a po tym nic nie pamiętam... Obudziłam się u siebie. Normalnie. W piżamie. Umyta. Najedzona. Nie wiedziałam co się stało. Do czasu... Przyszła Amber. Przutuliła mnie. - Biedactwo. Ale nikt z nas by się nie spodziewał, że on mógł by cię tak potraktować. - Gadała jeszcze chwile a ja wogóle nie wiedziałam - O co ci chodzi? - zapytałam i w tej samej chwili wszedł Eddie - Nino! Ty też? - pokiwałam głową - Ty też co? - spojrzeliśmy na siebie - Kompletnie film mi się urwał. - w Amber nagle było jeszcze więcej troski niż kiedy do mnie weszła. - Czyli ty nie wiesz? - zdziwiłam się - O czym? - Eddie usiadł obok nas i nagle wlecieli tutaj wszyscy oprócz Fabesa - Ten śmieć z kiepską fryzurą cię zdrazdał ze swoją byłą - ah ta Amb's i jej stylowe wyzwiska - Co? - chciało mi się płakać - Jak to? Nie pamiętasz jaką mu zrobiłaś awanturę? Wylądował w szpitalu. - Nie wiem czemu ale kiedy to usłyszałam ucieszyłam się. Opowiedzieli mi, że podobno wyglądało ta jak nalot na wysoki budynek. Najpierw się broni a potem łamie i pada... dziesięć metrów, przez barierkę na schodzch. Kiedy przyjechała karetka nikt nie powiedział co się naprawdę stało. Wydaje mi się, że Patricia była nawet ze mnie dumna... Nie ważne. Okazało się, że ciasto było dosłownie na poprawe humoru bo zawierało jakąś trawę. Krótko mówiąc byliśmy na haju. Może jutro pójdę do szpitala. Mimo tego, że zachował się jak.ostatnia szmata to czuje się winna i... kocham go. / I jak? Małpa® Paula go.ode mnie wydusiła. Pozdrawiam (Małpa®) Mo ;)

66 komentarzy:

  1. Hehe, ale odwróciłaś sytuację, czyli jak we wszystkich scenariuszach, czyli fajnie :D. Ja go wydusiłam? Hmmm... ciekawe... Muszę tak częściej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małpki wy moje! Jak ja was lubię!! A teraz ja duszę kolejne od Mo i Ciebie Paulinko!! Proszę!! (śmiech) Dużo dziś się śmieje!!!(od lodów z kolegą)

      Usuń
    2. On ci coś chyba dosypał, jak tu w scenariuszu, hahahah! I ode mnie nic już nie wyłudzisz < złowieszczy śmiech > xD

      Usuń
    3. Możliwe :P Nie! PO prostu zaczęła się faza śmiechu!!! Oj!! Zobaczysz!!! Wyłudzę!!!! Już ty mnie popamiętasz !! buahahahahahha

      Usuń
    4. Pożyjemy - zobaczymy, Marzenko droga ;P.

      Usuń
    5. Daj!! Proszę!! Daj!! Zaklinam cię !! Daj następny!!!

      Usuń
    6. No, Mo, czekamy < chytry uśmieszek >.

      Usuń
    7. Ja mówię do ciebie i do Mo!! Dodajcie jeszcze!!!

      Usuń
    8. Mnie interesuje co Mo wymyśli dalej!!

      Usuń
    9. Widzę, że gorylek® się chyba przejadł bananów. Nie dodam. Muahahaha! Twoja kolej. < troll face >

      Usuń
    10. Ja piszę do Mo!!!! Pliss Mo albo Paula dodajcie,a ja obiecuję,że jutro dodam dwa!!!

      Usuń
    11. Mo chyba niestety nie ma ;(. Nic nie pisze i w ogóle :[

      Usuń
    12. może!! A co do mojej propozycji to jak????

      Usuń
    13. Eeee, że niby ja?

      ~Małpa® (Paulina)

      Usuń
    14. Ale ta małpa® < wskazuje siebie > jest zmęczona.


      ~Małpa® (Paulina)

      Usuń
    15. No właśnie wstawa dzisiaj paulinko , jeszcze jeden scenariusz Pliss ! ; )

      Usuń
    16. My ciebie prosimy!!! Dodaj jeszcze jeden!! To się też tyczy do Mo !!!!

      Usuń
    17. marzenka ma racje . ja w sumie wczoraj dla was wstawiłam pięć scenariuszy a dzisiaj trzy ; * To w sumie za dwa dni 8 rozdziałów to bardzo dużo ; ) Dodaj paulinko , bo jak nie to się obraże ! < 33

      Usuń
    18. Ja dla was dodawałam na dwa dni 16!!!

      Usuń
    19. Marzenka mówi prawde . Zawsze licze scenariusze kto ile dodaje na dzień ; )

      Usuń
    20. A ja to co ?! < wściekłość >

      Usuń
    21. Jesteście jeszcze na mnie wściekłe dziewczyny ?! < 33

      Usuń
    22. Na serio Marzenko i nawet mam taki specjalny zeszycik i zapisuje ; *

      Usuń
    23. Paulinka coś nie npisze : ( < smutek >

      Usuń
    24. Za to , że chciałam usunąć bloga . Sama przyznałaś się , że jesteś na mnie wściekła . Ale ja chyba uważam , że popełniam jakąś głupote ! : (

      Usuń
    25. Nie no co ty , to był żarcik z tym zeszycikiem . Mam Cię : )) Hahahahahaha !

      Usuń
    26. Wredna!! MNie się nie wkręca XD

      Usuń
    27. Powiem ci z czym popełniasz głupotę!!! Z tym że nam nie wierzysz!! My mówimy najszczerszą prawdę!! Masz talent!!

      Usuń
    28. Sory mama zabrała kompa, a już chciałam pisać. Teraz klikam z fona ;(

      Usuń
    29. A będziesz mogła wejść jeszcze na kompa???

      Usuń
    30. Na serio ? Nie wierze w to ! .

      Usuń
    31. Przysięgam! Nie okłamałabym was ;(

      Usuń
    32. LAe my ci wierzymy Paulinko tylko chodzi o to , że marzenka napisała poczekaj zaczytuje "Powiem ci z czym popełniasz głupotę!!! Z tym że nam nie wierzysz!! My mówimy najszczerszą prawdę!! Masz talent!!" . O to chodzi . A ja ci szczerze to mówie , że ci wierze , że mama zabrała ci laptopa. Wiem jak to jest _._

      Usuń
    33. Dobra nikt nie pisze ? To ja spadam . I tam miałam dać wejść mojej siostrze Paulince < 333 Maraton komediowy , jak zawsze w każde soboty ; * Huraaa !

      Usuń
    34. No to mówię przecież!! Powinnaś nam wierzyć!!! Paula się pewnie ze mną zgodzi!!

      Usuń
    35. Widzisz od razu uśmiech gości a twojej twarzy!!

      Usuń
    36. Niestety, chyba dziś nie odzyskam kompa ;(

      Usuń
    37. Ja mam faceboka : ) jakie odejście ? < 3

      Usuń
    38. Poczekaj podam ci linka : http://www.facebook.com/patrycja.mroz.52?ref=tn_tnmn

      Usuń
  2. hahahaha.....Brawo!!!!!!Brawo Nino!!!powiem szczerze dziś czuję się jakby ktoś mi coś dodał. Cały czas się śmieje!!!! Proszę Mo dodaj jeszcze jeden !1 Bardzo mnie ciekawi dalszy przebieg "operacji" !!! Proszę Daj dalej!! Pissss!!!!! Proszę dla mnie!! Chociaż króciutki!! Proszę!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Daj jeszcze jeden,krótki,ale żeby był;*

    OdpowiedzUsuń