Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

poniedziałek, 16 lipca 2012

Rozdział 55

Będzie krótki, bo nie mam pomysłów. Przespałam się i głowa mi trochę puściła.
Dzisiejszy dzień wcale nie był taki "zwyczajny" . Jeszcze jedno tylko słowo, a Peddie by była w sądzie na rozwodzie!!!
A to było tak!!
Zeszliśmy rano na śniadanie, wszyscy byliśmy cicho.
- Coś się stało???- zapytała Amber
- Wiesz co..??? zapytaj się gaduły!!!- Powiedział Eddie
- Nie!! Lepiej zapytaj pana Potera frajera!!!
- Zamknij się!!
-To ty się zamknij!!!
- Bo pójdę do sądu!!!
- To leć!! Krzyżyk na drogę!!!
Eddie wstał.
-Siad!!- Powiedziałam- Ostatnio jestem rozdrażniona i każda kłótnia mnie denerwuje, więc gadać o co chodzi!!!  Patricia- masz głos!!
- No więc powiedziałam mu, ze przyjeżdża moja koleżanka. A on się zapytał czy ładna pokazałam mu zdjęcie, a on na to :Ładniejsza od ciebie!!!
- Czy tak było????
- Tak!! I co???
- Mogę?? Pliss!!!!Fabian!!!
- Nino nie!!
-Ale czemu!!!
- To ich sprawa!!!
Wstałam, a Fabian złapał mnie za ręke
- Siadasz w tej chwili!!!
- Nie !!!
- Siadaj!!
Usiadłam, bo miałam dość marudzenia.
-I tak powinna zachowywać się żona!!- Powiedzieli wszyscy na raz! Z dziewczynami popatrzyłyśmy się na siebie, wzięłyśmy dzbanki z piciem i wylaliśmy na każdego!
- I tak powinni wyglądać mężowie- zaczęłyśmy się śmiać!!
- To się dla ciebie źle skończy!!- Powiedział Fabian
- Serio???
- Tak!! - Wziął mnie na ręce, wyszedł z domu i zaniósł mnie do domu Matki Sary.
- Pożałujesz tego!!- Powiedział
- Nie bardzo!!
Położył mnie na łóżko i zaczął całować. Zostaliśmy jak zwykle całkiem nadzy. Dostałam sms od Amber : " Wiem, wiem was nie będzie w szkole!! Powiem reszcie!!!Mamy jeszcze 2 godziny do szkoły."
- To co zrobimy im niespodziankę???- Zapytałam
- Czemu nie?
Pocałowaliśmy się , ubraliśmy i poszliśmy do szkoły.
- Nina??- Amber prawie zemdlała- Co wy tu robicie???
- Jesteśmy w szkole???
- Ale...aha!!!- odeszła
Za 5 minut lekcja muszę kończyć!! Ale wieczorem coś dodam!!! Fabian jet kochany!!!!
Nina!!!

Dobra brak weny=brak postów, Wasze pomysły+ mój opis=Posty!!!!! Proszę napiszcie jakieś pomysły!!

9 komentarzy: