Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

czwartek, 12 lipca 2012

Rozdział 47

Ten jest specjalnie dla Mo!!!!!!
Dziękuję Patrycji za pomoc przy zaczęciu Rozdziału .
Dzisiejszy dzień był dla mnie pełen zwariowanych i niesamowitych niespodzianek.
Od rana wymiotowałam!! Trudy pozwoliła mi zostać w domu.  Ale to później!! Przejdę jeszcze do godziny 4 w nocy!! Obudził mnie sms. W nim ktoś napisał
" Jeżeli nie chcesz aby twój ojciec zginął słuchaj się mnie !! J."
Zaczęłam płakać,, o się przestraszyłam!! Dopiero co ich odzyskałam a teraz mam ich stracić???
Obudził się Fabian. Wszystko mu opowiedziałam. i przyszedł drugi sms
 " Pamiętaj ty mnie nie znasz ale twój mąż mnie zna!!J."
Fabian był zaskoczony. Pocałował mnie  i pocieszał, że wszystko będzie dobrze!! Już mu wierzę!!mhm... Więc jak zaczęłam od rana wymiotowałam!! Myślałam , że tam umrę!!! Teraz już na poważnie!!Patricia przyniosła mi test ciążowy!! Jak zobaczyłam wynik to moje serce się radowało!!! Byłam w ciąży!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Juuuuuupiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Postanowiłam , że powiem im dopiero na kolacji.
Zabrałam się za pisanie scenariusza nr.1!!!
 PISAŁAM TO PRZEZ 2 GODZINY.
- To może poczekać!! ALE TO JUŻ NIE!!- Pocałowali się!! KONIEC!! - UCIESZYŁAM SIĘ!!
Do pokoju wszedł Fabian
- I co robiłaś bez Nas??
- Pisałam scenariusz!! - Pokazałam mu 20 kartek.
- Woow!!
- Tak!! Wiem !! Dużo tego!! Ale znamy to na pamięć!! Prawda??
- No jasne!!- Pocałował mnie.
- Chodź na obiad.
- Z Tobą zawsze!!-
Bylam tak podekscytowana, że postanowiłam, że powiem im na obiedzie (jak dadzą dojść do słowa!!)
- Hejka!
- Hej!! Jak się czujesz- zapytała Amber
- Dobrze!!
Alfie i Jerome zaczęli rzucać się Spaghetti!!Trudy ich uciszała. Amber i Patricia się darły, a ja miałam tego dość!!
- ZAMKNĄĆ SIĘ ALE JUŻ- powiedziałam bardzo głośno, wszystko ucichło- Dziękuję!!
- yyy....y..yy.y.y..- Jerome nie wiedział co powiedzieć!!
- Jerome i Alfie macie natychmiast to posprzątać!! Ale już- Powiedziałam, lekkim głosem
Wszyscy się na mnie popatrzyli, a Jerome i Alfie zaczęli sprzątać!!!
- Nino... Jak ty to zrobiłaś???- Zapytała się Patricia
- Czasami się unoszę, ale nie cały czas. I nie wiem jak to zrobiłam!! Widać ktoś się mnie boi!!- Uśmiechnęłam się do Jeroma i Alfiego
- My wcale się ciebie nie boimy- Powiedział Jerome
- Przymknij się i pracuj- odpowiedziałam
- Już, już.
Wszyscy zaczęliśmy się z nich śmiać!!
 Po obiedzie siedzieliśmy w salonie i nabijaliśmy się z Chłopaków.
 po 4 godzinach
- Kolacja!!- Zawołała Trudy.
Usiedliśmy przy stole. Przypomniałam sobie co miałam im powiedzieć.
- Zapomniałam!! Mam dla was wiadomość!!
- Jaką???
- Jestem w ciąży!!!
Fabian z wrażenia zemdlał.
- A temu co??- Jerome(bez komentarza)
- Jerome!! Zemdlał !! nie widać????????
Fabian się ocknął!!
- Jak gdzie kiedy??? Śniło mi się, że Nina jest w ciąży!!
- Nie śniło ci się kochanie!!
- Jest!! - Podniósł mnie! i Pocałował
- Hej....t- Zaczął Jerome
A Patricia walnęła go w głowę
- Dziękuję ci!!- Powiedziałam
- Należało mu się!!- Powiedziała Mara
- Dobrze słyszę??- Zapytał się Jerome
- Mam dla was wiadomość- Zaczęła Mara- Je...Je..Jestem w ciąży!!
- Co???- Jerome zemdlał.
Zaczęliśmy się z niego śmiać.
Obudził się po 10 minutach!!
- Miałem straszny sen !! Śniło mi się, że Mara była w ciąży!!
- Aż taki byl straszny??- zaczęła płakać i wybiegła do pokoju!!
- Mądry jesteś!!- Powiedziałam i walnęłam go z płaskiego!!A każda dziewczyna mu poprawiła.
Wyległ za Marą, a my z dziewczynami za nim, aby podsłuchać!!
-Maro, ja....ja....
-Wyjdź stąd!! Zostaw mnie!!
- Ale ja tu mieszkam!! I cieszę się z tego dziecka!!
- Serio???
- Tak!!
Pocałowali się!!
- Jeeeest!!- Wrzasnęłyśmy i w ostatniej chwili odbiegłyśmy od drzwi!!!
- Co się stało??- Zapytał Alfie
- Pogodzili się!!
- Nino, chodź muszę ci coś pokazać!!- Powiedział Fabian
- Już idę kochanie.
Wyszliśmy na dwór.
- Co chciałeś mi pokazać???
- Popatrz w niebo!!
Popatrzyłam do góry i zobaczyłam Napis" Kocham cię Nino!! Jesteś najlepsza na świecie!! Fabian!"
- Kochanie to jest cudowne!!!!!
Zaczęliśmy się całować. Fabian wniósł mnie do pokoju.  Było super!! Na szczęscie pan "J" się nie odzywał!! Ciekawe!!!
Nina!!

To dla was!!

12 komentarzy:

  1. Suuuuuuuuuuuupcio!!!!!!!!!!! KIEDY NASTĘPNY?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo... Mo się cieszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I tak się zastanawiam, czy nie założyć własnego bloga o przygodach Sibuny.. Tylko nie wiem, czy to dobry pomysł -,-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że to dobry pomysł!!! Chociaż jakby tam wpleść i przygody i miłość! Bylo by też dobrze :)

      Usuń
    2. Paulinko bardzo dobry pomysł : ) Fajnie by było : ) Znacie kogoś kto robi nagłówki ?

      Usuń
    3. Znam Klaudie z mojego Bloga. W kontaktach masz jej e-mail.

      Usuń
  4. Spróbuję, tylko w takim razie mi też się przyda ktoś, kto zrobi nagłówek ;D

    OdpowiedzUsuń