Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

środa, 4 lipca 2012

Rozdział 23

Jak się obudziłam Chłopców nie było w pokoju. Patricia siedziała na łóżku jak by ktoś w nią strzelił(była zgięta w pół). Mnie zaczęło też tak zarzynać i byłam zgięta Jak Pati.  W tym momencie do pokoju weszły dziewczyny.
- Co wam się dzieje- Amber od razu zaczęła się wypytywać!!
- Amber widząc ich pozycje wiem, że są w ciąży!!!! - Marze nic nie umknie
- Mara masz rację - Powiedziałyśmy Razem i zaczęłyśmy płakać
- Dlaczego płaczecie??? - Jej głupota jest rozbrajająca
- Amber... Jeżeli my jesteśmy w ciąży, jesteśmy uwiązane !!!! - Zaczęła Patricia
W tej chwili do pokoju weszli chłopcy, a dziewczyny zmyły się!!!
- Hej co wam się stało -  Powiedzieli jednocześnie -
- My ... my jesteśmy w ciąży!!!!!
- Co???? - Wielkie słowo chłopców
Od razu do nas się przytulili i Pocałowali. Fabian powiedział mi na ucho
- Jestem najszczęśliwszym chłopakiem na Ziemi!
- Wiem o tym - Pocałowaliśmy się
- Chłopaki wypad!! My musimy się ubrać i popłakać z Bólu!!- Patricia jak zawsze
- Ok!! Nie wiedziałem jak tu przyjechałem, że ty umiesz płakać!!! - Trzasnęła bym Eddiego!!!
- Wynocha!!!! - Wrzasnęłyśmy
Wyszli!! Nareszcie!! Ubrałyśmy się i Zeszłyśmy na dół. Wszyscy zaczęli bić Bravo. A co dziwniejsze Jerome poszedł z własnej nie przymuszonej woli do nas i nam pogratulował!! To było ...Dziwne.
Gdy tylko weszłyśmy do Jadalni zrobiło nam się słabo. Dobrze, że chłopcy nas złapali. Trudy przyniosła nam herbatę.. Fabian z Eddiem nie odstępowali nas na krok!!!  Jest 18,30 Muszę się położyć bo coś mi jest nie dobrze!! Ale jak stanę to się dowiem więcej i napiszę coś!!

4 komentarze: