Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

niedziela, 1 lipca 2012

ogłoszenie wyników

Cześć. Upał daje we znaki. Nareszcie prawdziwe lato.

Wracając do tematu. Staż kończy się o jeden dzień wcześniej. Na początku wybór był trudny, ale od kilku dni wiedziałam, kto ma wygrać. Wiem, że ktoś będzie na mnie obrażony, ale ktoś musi przegrać, żeby ktoś musiał wygrać...

A więc zostaje.................................  Amber Milington!!!
Serdecznie jej gratuluję! Mam nadzieję, że współpraca z nią będzie bardzo ciekawa i fajna.

Dzisiaj już nie dodam rozdziału, bo mój brat ma dzisiaj 18 urodziny, więc będzie impreza. Do jutra // Isabel^^



3 komentarze:

  1. Fajnie!! Dzięki!!! A I WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO DLA BRATA!!! Mam nadzieję, że dobrze będzie nam się pracowało!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah, czyli dobrze myślałam :). Przekaż tam najlepsze życzenia bratu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. przekaże niedługo... :)

    OdpowiedzUsuń