Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

poniedziałek, 16 lipca 2012

Rozdział 56

Isabel już ogłosiła na Losy-Tda , że już jest!!! Super!!!
Dla Was!! Wy to czytacie!!
Po lekcjach poszliśmy do domu. Usiedliśmy przy stole, a do salonu weszły 2 Mary!!
- Co to?? Kto to???- Jerome się jąkał
- To moja siostra,bliźniaczka-Anastasia
-Hej - Przywitała się
- Hej!!! Ja jestem Nina, To jest Fabian,Amber,Alfie,Patricia,Eddie,Joy,Mick i Jerome!!!
- Dużo was tu!!!
- Wiemy!!!- Odpowiedzieliśmy
Po obiedzie Mara poszła do pokoju, a Anastasia została w salonie.
-Maro!! Jak ja się cieszę, że cię widzę!!
- Ja tez się cieszę!!- Powiedziała Anastasia
Pocałowali się, a do salonu weszła Mara!
- Co??? Dlaczego????- Mara zaczęła płakać i uciekła z domu!!
- Jerome ciebie to tylko zabić!!-Powiedziała Patricia
- Uuuu Pomyliłem się!!!- Powiedział Jerome
- Jdę ją poszukać!!-Powiedziałam
Wyszłam i szukałam Mary wszędzie, aż przypomniałam sobie, że istniej altana.
- Maro!!!- Ucieszyłam się jak ją zobaczyłam
- On!! Jak mógł???- Płakała szkoda mi jej
- To nie jego wina!!! To Anastasia go zmyliła!!
- Ale jak on mógł nas nie odróżnić????
- A kiedy wyjeżdża???
- Za10 minut!!
- Poczekam z tobą i później pójdziemy!!
- Dzięki Nino!!!
Przytuliłyśmy się
20 minut później w domu Anubisa.
- Jesteśmy!!- Powiedziałam
- Jak dobrze!!! martw ......-Jerome nie dokończył bo Mara dała mu w twarz -Za co???
- Za jajco!!!-poszła do pokoju
Poszłam za nią
- Nie martw się!!- Przytuliłam ją
- Ale to wszystko tak boli!!!- zaczęła płakać
- Wiem!!!
-Maro ja..Cię przepraszam!!
- To ja może pójdę!!
- Nie!! Nino zostań ze mną!!!
- Maro, musicie sobie wyjaśnić wszystko!!!
Słyszałam jak Mara się na niego darła, cisza, później czyli mi wybaczyłaś???? I Oczywiście kochanie!!
- I co?? Pogodzili się???- Zapytał Fabian
- Tak!!
Zaczęliśmy się całować.
- wiedziałem, że masz zdolności negocjacyjne!!- Powiedział
- Chodź na kolację!!!
Zjedliśmy i Amber powiedziała
- Chodźmy!! Zagramy w butelkę!!!
- Nie!!!- Ryknęliśmy
- Nie macie nic do gadania!!!
Do pokoju wróciliśmy o 1 w nocy. Bóg mnie chroni przed Alfim hehe. Ja i Fabian mamy przyciąganie!! Ciągle siebie losowaliśmy!!! No nic !! Do jutra!!!
Nina!!

3 komentarze: