Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

piątek, 13 lipca 2012

Pamiętnik 48 i 49

Nie chcę się rozpisywać, więc napiszę od razu 2 dni
Ten scenariusz jest dla Mo, Martyny, Angeliki, Patrycji, Pauli, Klaudii (jak kogoś nie wymieniłam to sorry)
 cz.48
Ten dzień mnie strasznie umęczył!! Ale był super!!!!!! Dowiedziałam się kim jest Pan "J" , Senkhara sobie o Nas przypomniała, Victor zrobił się meczący, Amber jest w ciąży, organizujemy ślub dla, Mara i Jerome , Joy i  Mick , Alfie  i Amber. No, ale teraz zaczynamy od początku.
Obudziłam się rano przytulona do Fabiana. Znowu się przekonałam, że chłopcy słodko śpią!! 
- Już wstałaś???- zapytał się Fabian
- Tak kochanie!!- Zaczęliśmy się całować.
Mniej więcej po 30 minutach
- Kochanie jesteś cudowna
- Ty też.- Pocałowaliśmy się.
- Trzeba się ubrać bo za godzinę lekcje-Powiedziałam
- Nic się nie stanie jak się spóźnimy!!
- Nie!1 Trzeba się ubrać!!
- Jeszcze 10 minut!!
- No dobrze!!- Pocałowaliśmy się.
Ubraliśmy się i zeszliśmy na dół. Było jeszcze 40 minut do lekcji.
- No wreszcie!!!- Powiedziała Amber- Ile można było siedzieć w pokoju???
- Amber nie widać , że są szczęśliwi????- PATRICIA?????
- Oj tam!! Musiałam długo czekać, żeby coś ogłosić. Jestem w ciąży!!
Wszyscy oprócz mnie i Alfiego byli zaskoczeni.
- Gratki!!
Fabian powiedział do mnie szeptem
- Idziemy???
- Jasne!!- Wstaliśmy i wyszliśmy.
Gdy szliśmy do szkoły Fabian mnie zatrzymał i zaczął całować. Słodki jest. Nie chciało nam się iść do szkoły dlatego zrobiliśmy sobie wagary. Fabian wziął mnie na ręce.
- To gdzie mnie niesiesz??
- Gdzieś.
- No powiedz.
- Pamiętasz domek Matki Sary, gdzie byliśmy tylko we dwójkę.
- Oczywiście.
- Odremontowałem go.
Wniósł mnie do domku i wyglądało to mniej więcej tak:
- Przepiękne!!!!
zaczęliśmy się całować. Nagle zadzwoniła do mnie Amber
- Gdzie wy jesteście???

 Cz.49
- Gdzieś!!!
- Sweet się wnerwił i Victor też!!
- Nic nam nie zrobią!! Mam chody u nich.A teraz przepraszam jestem zajęta!! Pa!!
Rozłączyłam się
- Co chciała??
- Gdzie jesteśmy. Ale ja  wolę być z tobą!!!
po 2 godzinach wracaliśmy do domu i czekaliśmy jak będą wracali. Jak zobaczyłam Amber wyszliśmy do niej.
- Gdzie wy byliście???
- Razem.- odpowiedzielismy
- och.....
Weszliśmy do domu, a tam już czekał Victor!!
- Nina i Fabian do mnie!!!
- Nie- odpowiedzieliśmy!
- Zaraz ja wam...- pojawiła się Sara
- Nie możesz im nic zrobić!! Nikomu!!!! - i zniknęła
- Ygh...- Poszedł na górę
Poszliśmy na obiad.
- Gdzie wy byliście???-Zapytała się Patricia
- Gdzieś!!!
Uśmiechnęłam sie do Fabiana
- Okej!!!!- odpowiedzieli.
W tym momencie uklękli:Alfie,Mick i Jerome
- Amber Wyjdziesz za mnie??
-Joy Wyjdziesz za mnie??
-Maro Wyjdziesz za mnie??
- Tak!!!- Odpowiedziały.
Po obiedzie poszliśmy do pokoju.Pan J się odezwał. Napisał
" Fabian wyjrzyj przez okno"
Wyjrzał. Stal tam facet. To był Jasper jego chrzestny.
- Co???????????
- Kto to Fabian??
- Mój chrzestny!!
- Nie martw się!!-! Zaczęliśmy się całować!!
Na kolacje zeszliśmy, w zasadzie zostałam zniesiona!!!!!
- Często tak będzie???- Zapytał się Jerome
- Prawdopodobnie!!!!
 Pojawiła się Senkhara.
- Witajcie!!!
- Znowu ty???
- Tak!!!
- Wynoś się stąd i nie wracaj już!!
- Jeszcze się zemszczę!!!!
I zniknęła!!
Nic ciekawego się nie działo!!! Oprócz tego, że z Fabianem cały dzień się całowaliśmy!!!
Ciekawe co się jutro stanie??
Nina!!!♥

Zaraz dodam następne~!!!!




109 komentarzy:

  1. Super! Czekam więc na następne ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj też gadamy do 100 komentarzy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Dodaj jeszcze dziś! Dzięki!
    wasza
    - Mo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mo, przyłączasz się do naszej rozmowy? Tylko Marzenka musi wrócić ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam prostownice do włosów!!! XD Jupi!!

    OdpowiedzUsuń
  6. A więc Paulinka też być szczęśliwa xD

    OdpowiedzUsuń
  7. hej!!!
    świetne rozdziały!!
    dopiero co założyłam konto i chciałam popisać z wami :)
    mogę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne!! Każdy mile widziany!! A jak masz na imię?? Ja mam na imię Marzena

      Usuń
    2. dzięki cieszę się że podczas gdy niema isabel piszesz na tym blogu świetnie się nim zajęłaś :)

      Usuń
    3. I pytanie które zaliczył każdy-Ile masz lat??

      Usuń
  8. Summer widziałam że założyłaś nowego bloga, kiedy pierwszy scenariusz??

    OdpowiedzUsuń
  9. JA trochę mało piszę bo staram się napisać nowy rozdział!!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziewczyny ratunku !!!!
    jutro mam ostatnią randkę z moim chłopakiem zanim wyjedzie na 2 tygodnie do Hiszpanii proszę doradźcie mi co mam na siebie włożyć i jak mam spiąć włosy, proszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. po pierwsze jakie kolory lubi twój chłopak??? Po drugi jaki kolor włosów p trzecie gdzie idziecie!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Włosy...Masz prostownice??? Jak tak to wyprostuj włosy oprócz końcówek przy twarzy. Całe wyprostowane zepnij w koka. Jeżeli nie masz to na Wałki weź końcówki przy twarzy, a resztę w koka. (Nie wiem czy dobrze coś kombinuję, ale moja siostra cioteczna tak się spięła)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Najbardziej lubi niebieski i czarny
    2. Bląd
    3. Do kina, a później na taka polankę

    OdpowiedzUsuń
  14. Włosy podałam. Ubranie....masz jakąś krótką spódnicę czy coś w tym stylu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakąś błękitną bluzkę, spódniczkę jak masz to dżinsową(najlepiej)

      Usuń
  15. dzięki za poradę z włosami :D

    OdpowiedzUsuń
  16. tak mam granatową miniówkę

    OdpowiedzUsuń
  17. no to do tego czarną lub błękitną bluzkę. do tego najlepiej czarna torebeczka.

    OdpowiedzUsuń
  18. ok dzięs za wszystkie porady :**

    OdpowiedzUsuń
  19. Dodałąm 1. scenariusz :). Woow, Marzenko, znasz się na modzie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mam wenę to się znam XD A i super scenariusz!! Skomentowałam i jestem w obserwatorach!!

      Usuń
    2. super zaraz go przeczytam już nie mogę sie doczekać :D

      Usuń
    3. Znasz się, znasz :). O i dziękuję ;P

      Usuń
    4. ZALEŻY!!! Czy miniówka dżinsowa(jasna) będzie pasowała do różu i czarnego???

      Usuń
    5. Mi się wydaje że będzie pasowała

      Usuń
  20. dziewczyny ja na chwilę znikam bo muszę przełączyć się na laptopa, bo już nie wytrzymuję przy kompie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O, Marzenko, jak chcesz, to możesz ze mną poprowadzić mojego nowego bloga ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. już jestem ;D
    marzenko, a kiedy dodasz kolejny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  23. oni wszyscy są słodcy, ale ile zarabiają... <333
    postanowiłam że mój przyszły mąż zostanie albo siatkarzem, albo piłkarzem....

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale postanowienia ;D. Życzę, żeby ci się to spełniło ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepraszam was dziewczyny, ale muszę już wyłączyć laptopa, bardzo miło mi się z wami pisało i mam nadzieję że kiedyś to powtórzymy <33

    OdpowiedzUsuń
  26. Tag Cloud. This means you tend to be copying it
    through file sharing websites like rapidshare, megaupload, hotfile, etcetera.

    Search engine marketing (SEM) is an essential a part of any site
    promotion strategy. This will not only help you
    find the best service provider but will help you build an idea about the recent SEO market.
    Thus, in minimum cost, you get an opportunity to
    increase your site ranking on Search Engine Result Page (SERP).

    The major preference is for offshore SEO companies as they offer SEO at the most competitive prices.
    Pages and articles are very different, as far as Joomla
    is concerned. Content writing for websites is not as simple as typing
    out a predetermined amount of words, if you wish people to
    view the content. The businesses have understood the need to take SEO services
    for attaining good search engine placement. Over the years, web promotion has made a mark in
    the industry and has helped numerous entrepreneurs to build large business
    return through web. Arrange the H1, H2 and H3 tags serially with
    proper hierarchy. If the comments are created for solely promotional
    purposes, they will probably get deleted. Advertise by Selling Branded Products.
    You can find several internet marketing companies
    across the world. In this article, I will show you the best
    Word - Press SEO plugins you need to use in order to boost your search engine rankings and get more traffic to
    your blog. The sooner a site is presented in the search result,
    or the higher it “ranks”, the more searchers will visit the site.
    4) Managing your online business. Once someone clicks
    on your site, they should see tons of unique informative content.
    They are looking up the the keywords you did research
    on to find what they are looking for. SEO requires understanding of
    various algorithms.

    Here is my blog; visit the following page

    OdpowiedzUsuń
  27. Awesome! Іts гeally amazing piece of writing, I have got much clear idea regaгding
    from this piеce οf writіng.

    Also νisit my website :: Highly recommended Site
    my webpage: kostenlos spiele spielen

    OdpowiedzUsuń
  28. This provides an important social outlet for many youngsters in a time when more and
    more people are becoming increasingly isolated from one another.
    The popularity of online multiplayer seems
    to have overshadowed the experience of playing with someone who is sitting next to you.
    You're punished more than and in excess of for generating faults in education and encouraged never ever to do it.

    Take a look at my web-site - This Web-site

    OdpowiedzUsuń
  29. In other words, it enables you to carry on working when not connected to the internet,
    a feature being introduced in the next few weeks. The result is a
    battery life expectancy of around 8. Chromebooks, made their debut in 2011 with
    some good promise.

    Also visit my website - samsung chromebook

    OdpowiedzUsuń
  30. To make the things easier for you, it supports JPEG format and is
    compatible with Mac and MS Window. Generally you're using 2 bodies using a fast tele zoom and fast wide zoom. It is owner by Matt Furer who has been fixing cameras for 22 years.

    my homepage; nikon d7100 review

    OdpowiedzUsuń
  31. 5 MP is excellent resolution, but where and how can you achieve it.
    The people today that invest in this camera, possibly have an limitless
    price range, or are expert photographers. While recording, you can also change the audio levels by using the touch wheel, so if the audio is riding a little too high,
    you can change on the fly.

    Review my website ... canon 5d mark iii

    OdpowiedzUsuń
  32. You can easily program your NFC chips to perform particular functions such as:
    . With release of the handset comes Samsung galaxy s3
    deals. The previous two handsets being the Samsung Nexus and the Nexus
    One.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ronnie Williams is a staff writer for Wireless - Phone - Gallery
    - offering Latest and Discounted google nexus accessories (also known as
    wireless google nexus one accessories) and a lot more accessories for Samsung, Blackberry, Apple, Nokia and Sony Ericsson.
    The flexible screen technology that will soon
    be available to us will be the tool that finally turns users away from paper
    based publishing. Moving on, this handset ships
    with Android Gingerbread for its OS but soon enough the famous Ice Cream Sandwich update will land on this phone.



    Look at my weblog google nexus 7

    OdpowiedzUsuń
  34. To give life, a button on the side shows the charge level.
    We constraint prepare any Mac, finance your Apple Computer or replace virtually chunk Apple part or component reputation almost any apple Mac laptop and desktop pull London, UK.
    The RAM of the computer is 6GB of DDR3 memory
    which makes it possible for you to store a lot of content
    such as music, videos and games.

    Here is my weblog: mac book pro

    OdpowiedzUsuń
  35. 4 SEZON TDA jesli kochacie to złóżcie petycje o to link : http://www.change.org/petitions/nickelodeon-please-renew-house-of-anubis-for-a-season-4-2

    OdpowiedzUsuń