Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

piątek, 28 września 2012

rozdział 3 by Asiulek




W
czoraj nic nie napisałam, bo nie było o czym. No wprawdzie tylko jedna rzecz mnie martwi. Mianowicie 1D będzie chodziło z nami do szkoły. I do tego samego rocznika.  Żal!!  Nasz dom nie jest tym zbytnio zachwycony, za to reszta to same och, ach i trele morele!! Jak dobrze, że będą tu tylko pół roku, bo później prawdopodobnie jadą w trasę.: D jeeeej!! Dziś Amber obudziła mnie, o 7 bo na 8 do szkoły. Później na obiad i o 17 wyjazd na rajd!! To jest najlepsze ze wszystkiego!!! Ale opiszę, co się działo w szkole, bo w domu jak to w domu śmiech. Skakanie. Alfie, który zaczyna znowu wściekać!! Po prostu wariatkowo!!   Jak ja na wakacjach za tym tęskniłam. Za pokręconym światem Domu Anubisa. W szkole jak to będzie przez cały czas podszedł do nas Zayn.
- Będzie dziś księżniczka??
- Księżniczka będzie, ale nie wiem czy błazen królewski będzie. – Musiałam mu to powiedzieć. Tak mnie to kusiło.
- A kto to błazen???
Nasz dom wybuchł gromkim śmiechem. Jego mina po prostu bomba. Jak można być takim matołem?? To ja nie wiem. Patrzył się na nas jak na wariatów. Na szczęście zadzwonił dzwonek na lekcje- biologia z Panem Sweetem. Kompletne dno. Najlepsza biologia była w Ameryce. Ale trzeba przeżyć i to L  Pan sweet zaczął gadać o bezpieczeństwie w pracowni. Coś tam, coś tam, coś tam. Lekcja ciągnęła się w nieskończoność!! Później lekcja z Panną Valentine. Wf z panią Robinson, a właściwie to Winkler. Tak. Wyszła za mąż za pana Winklera. Pani Andrews. Miała z Nami lekcje Polskiego- Kazali nam się go uczyć. I ostatnia lekcja z Panem Winklerem –Historia. Od 8 do 13 siedzieliśmy w szkole. Lekcji nam na razie nie zadali. I dobrze.  Poszliśmy na obiad. Jak zwykle były wygłupy xD
- Trudy jak chcesz możesz już iść. My sobie zrobimy kolacje. A później się przejdziemy na spacer.- Powiedziałam.
- Powiem, wam, że zapomniałam już, że jesteście tacy duzi. To może umówimy się tak, że ja będę przychodziła na 7, a wychodziła o 15. Poradzicie przecież sobie. – Uśmiech Trudy nam zawsze pomagał. J
- Ok. Dobrze. – Przytaknęliśmy.
- Trudy pomóc ci coś???- Zapytał Alfie
 - Jak możesz to chętnie.. Nakryj do stołu. Niech mu ktoś pomoże.
- To ja mu pomogę- Zaoferował się..Jerome??
- Jerome powiedz po prostu, co chcesz.
- Niczego nie chcę. Chcę po prostu pomóc.
-okej……- Trudy jest już przewrażliwiona. W końcu zna go już kilka lat : P
- Nino, a ty się nie boisz, że coś ci się stanie ze strony Zayna??
- Eddie to jest tak. Ja jestem tam jedyną dziewczyną która jeździ. Tam raczej są Takie „Goryle” I każdy mnie  lubi. Traktują mnie jak: siostrę, córkę, wnuczkę. Więc jeżeli ktoś mi coś zrobi. I oni się dowiedzą kto. To po nim. – Wzruszyłam ramionami.
- Fajnie masz.- Podsumowała Amber.
- Tak. Jak zaczynałam z nimi jeździć to zabrali mnie do sklepów. Wydali na mnie ponad 1000 dolarów. Ale w czym ja jeżdżę to jest szok.
- Dla mnie pięknie w tym wyglądasz – Powiedział Fabian
- A wiesz jakie to jest nie wygodne???
- A wiesz jak efekt???- Wtrąciła się Mara.
- No oczywiście. -  Czarna przylegająca skóra z dziurami. Jak ja mogę w tym chodzić?? I do tego 10 centymetrowe szpilki!!
- OBIAD!!
- A co przygotowaliście????- Zapytał się Eddie.
-  Pewnie ….Spaghetti, naleśniki z czekoladą i pierogi po polsku czyli z kapustą i mięsem.
- Brawo Nino. Skąd wiedziałaś??
- Trochę znam się na kuchni. Po zapachu też da się poznać.
- Dobra Gwiazdki ja lecę  do domu. Posprzątajcie to.
- Dobrze Trudy- Przytaknęliśmy
Obiad był bardzo dobry. Muszę przyznać, że jeszcze nigdy nie widziałam tak czystego stołu podczas jedzenia. Chłopcy się nie wygłupiali. J Jak skończyliśmy jedzenie była 16, więc poszłam się przygotować.  Założyłam tą skórę. I buty. Czarne. Super.  Zajęło mi to 30 minut. Jeszcze makijaż podkreślający strój, zapleść włosy w warkocz(troszeczkę mi urosły.) I gotowe.
- Nino idziesz???- Do pokoju weszła Amber- Woow!! Wyglądasz szalowo!!
- Już idę Amber i dzięki. – Wstałam z łóżka. STAŁAM NA OBCASACH!!!  Jakie piękne widoki. xD
Amber wyleciała na dół krzycząc: „Już idzie”
Przyzwyczaiłam się już do chodzenia na obcasach, wiec szłam normalnie. Jak bym miała płaskie buty.
- Woooow. - Tylko tyle zdołali wydusić.
- Jedziemy???
- Tak jedziemy.
- Ja prowadzę~!!- Uświadomiłam im to.- Ale tylko do  warsztatu. Jeszcze muszę zabrać mój samochód.
W warsztacie kazałam im zostać w samochodzie, a Mara, żeby już jechała w stronę wyścigów.
- Gregg!!!! Jestem po samochód!!!!
- Jesteś!!! Woow. Wyglądasz nieziemsko!!
- Dzięki. To mogę go wziąć??
- Tak. Jasne.
Wtem usłyszałam głos Zayna.
- No. No. Nina jak się wystroiłaś. Wszyscy padną z wrażenia.
- Oj nie cukruj sobie tak Malik.
- Masz maleńka samochód. Wyszlifowany na cacy.
- Dzięki Gregg jesteś najlepszy!!!
Wsiadłam w mojego potwora i wyjechałam na ulicę. Po 50 minutach byłam na miejscu. Kiedy „Piła” tylko zobaczył od razu mnie przytulił.
- No maleńka pokaż na co cię stać!!
- Nie mam innego zamiaru.
Podszedł do mnie Zayn i jego „Świta” którą  prawdę mówiąc lubię nawet.
- Żeś się wystroiła. Że ho. ho. – Skomentował Harry.
-  Jakbyś nie zauważył zawsze tak występuję. Ale ty Zayn już więcej tego żelu nałożyć nie mogłeś!!
- Żebyś wiedziała!! Skończył się :(
- Czy ty nie rozróżniasz sarkazmu???
- Może rozróżniam. Może nie. Ale dlaczego taka jesteś???
- Jaka??
- Oschła?? Nie umiesz spokojnie porozmawiać???
- Porozmawiać spokojnie umiem, ale ty zawsze zaczynasz. Np. : Przed wczoraj. PO jakiego przyniosłeś te nalewki??? Idę. Ciao!! A i życzę ci powodzenia!!
- Za sarkazm dziękuję.
- Chłopczyku ja tu próbuje być miła. Więc jeszcze raz. Powodzenia.
- Nawzajem
Uśmiechnęłam się do niego. A on go odwzajemnił. Czy wspominałam jaki on ma nieziemski uśmiech??? STOP. Jesteś z Fabianem!!
Z racji tego że już wszyscy są zaczęło się wcześniej.  Oczywiście 1D też było, a jakże. Wystartowaliśmy.  Jechałam na samym tyle. Specjalnie. Gdy zobaczyłam co Zayn wyczynia. Przyśpieszyłam i byłam pierwsza. W odległości 300 metrów nie było żadnego samochodu.  I takim sposobem byłam pierwsza!!
- A naszą mistrzynią po raz kolejny zostaje Nina Martin!!
Weszłam na podium. Na 2. Miejscu był Zayn. Ciut się zezłościł. 
- Może zakopiemy topór wojenny???- Zaproponowałam
- Wiesz...Nie!!! Jak mogłaś znów mnie tak upokorzyć??- Zaczął  wymachiwać śmiesznie rękoma.
- śmieszny jesteś chłopczyku!!
Zeszłam z podium i podeszłam do mojego chłopaka.
- gratuluję wygranej. I Pięknie wyglądasz słońce.
- Dziekuję.
Pocałowaliśmy się. 

Dokończę później. Mały problem w kuchni!!
Nina

To na razie tyle!! Później dokończę!!

Marzena

19 komentarzy:

  1. Hahahahah! Powinnaś pisać komedie :P. Hmmm.... "goryle", widzę, że pamięasz nasze letnie pogaduchy z dziewczynami <333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym mogła ich nie pamiętać??? Wtedy postanowiłam dochodzić po kolei do blogów :)

      Usuń
    2. A ja wtedy postanowiłam stworzć swojego ;). Echhh... tęsknie za tymi czasami ;{

      Usuń
  2. super i prędko pisz następny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ! Twoje opowiadania zawsze są super. Szkoda, że ja nie potrafię tak pisać <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czeeść, u mnie pojawił się Prolog, na którego bardzo serdecznie chciałabym zaprosić ;3
    www.sweet-sounds-of-his-voice.blogspot.com

    Z góry przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi!! Ja ci dziękuję za to!! Przynajmniej mogę sb coś poczytać!!

      Usuń
  5. Serdecznie zapraszam na pierwszy rozdział, który właśnie pojawił się na moim blogu. Mam nadzieję, że ci się spodoba ;3
    www.sweet-sounds-of-his-voice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć ! Chciałabym serdecznie zaprosić na drugi rozdział z perspektywy Suzie, który właśnie pojawił się na moim blogu ;3
    www.sweet-sounds-of-his-voice.blogspot.com

    Przepraszam bardzo za spam, ale właśnie zaczynam i chciałabym jakoś rozpowszechnić swojego bloga. Mam nadzieję, że nikt nie będzie miał mi tego za złe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. w wolnej chwili zapraszam do siebie http://tell-my-why-baby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam bloga mojej BFF http://nigdyniemowzwsze.blogspot.com/ Zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. EXTRA SCENARIUSZE!
    Pamiętasz mój blog?
    ilovesibunailovetda.blogspot.com ?
    Wróciłem na niego i mam pomocniczkę, możesz zarżeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rozdział ;3 Zapraszam na mojego bloga : http://esprari-ambri.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od razu przepraszam za SPAM ;)

    Historia pewnej nastolatki o imieniu Jo, która przez swój błąd musiała zmienić swoje dotychczasowe życie i o wiele za wcześnie dorosnąć.

    „Błyskawice błyszczące na niebie, uderzające gdzieś daleko o ziemię. Samochód jadący po opustoszałej drodze, a w środku dwie kłócące się dziewczyny. Różnią się we wszystkim, nie tylko w wieku, wyglądzie, ale także w zachowaniu. Niby siostry a nie mogą znaleźć wspólnej więzi, która je wcześniej łączyła. Jedna wypomina jej wszystkie błędy które popełniła, druga odpłaca się jej tym samym. Nagle jakieś zwierzę wybiega na drogę. Starsza z nich traci panowanie nad kierownicą próbuje je odzyskać lecz jej się nie udaje i samochód rozbija się o drzewo. Obydwie tracą przytomność. Nie zostaje już nic oprócz kropel deszczu, piorunów i poczucia winy…”

    Zapraszam do czytania mojego opowiadania : http://blog-o-onedirection-jo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. SPAM!
    Natalie Styles, 22 lata. Śpiewa. Pewnego dnia idąc Natalie wpada na miłość swego życia nie wiedząc o tym. Jest nim Harry Styles zakochują się.. 2 miesiące później on się jej oświadcza, po kolejnych 2 miesiącach biorą ślub. Natalie rodzi córkę. Taylor celem jest zadanie rozbić ich związek udaję się jej ciążą. Mówi że to dziecko Hazzy. On jej wierzy. Ma dojść do rozwodu ale po miesiącu Harry się o wszystkim dowiaduje.. Są znów szczęśliwi lecz to szczęście psuje wypadek Hazzy. Leżał prawie miesiąc w szpitalu. Natalie godzi się z Taylor. Po czasie Natalie zachodzi w ciąże.. Ona wyjedża w trasę a Harry zostaje z córką którą porywają. po 8 miesiącach Natalie rodzi Edwarda... Ale to nie koneic problemów....Chcesz wiedzieć więcej, czy to będzi zdrada czy problemy finansowe, zniknięcie, zabójstwo,porwanie,samobójstwo wejdź na bloga..http://ja-i-1d-by-radocha-and-horanowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń