Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

środa, 11 lipca 2012

Rozdział 46

Dla Pauli i Pati!!
Rano obudził nas krzyk Alfiego!! Wyszlismy na korytarz
- Alfie co się stało????- Zapytał się Fabian
- Nie ma Amber!!! Ktoś ją porwał!!!
- Co??- Wykrzyknęliśmy!!
- Alfie spokojni ubiorę się i pójdę poszukać Amber!! Chyba wiem gdzie jest, a jak nie wiem, to spróbuję do Rufusa zadzwonić!!- Powiedziałam-
- Dzięki Nino!!!
Poszłam się ubrać i do sklepu!! Tam na pewno jest- Myślałam!!
Przez 4 godziny chodziłam po sklepach i nic!!! Zadzwoniłam do RUFUSA
- Hej Rufus!!
- Czego??
- Ktoś porwał..
-Amber??
- Tak!! A skąd wiesz???
- Bo to ja ją porwałem!!! chcę....
- bla,bla, bla chcę ciebie i eliksiru i kielicha i najlepiej Maski Anubisa bo inaczej ją zmumifikuję!!
- o to to moja droga!!
- Ta... Pa!!!
Zadzwoniłam do sibuny że wiem gdzie jest Amber!!!!   Zeszliśmy się do Magazynu.
- Jest Samochód Rufusa!!!- Powiedział Fabian
- Alfie otwierasz drzwi, ja i Fabian walniemy go jak by cię z nią zamknął. Mara i Jerome otworzą samochód
Mick i Joy go wepchnął. A  Eddie i Patricia wjadą samochodem do Magazyny!!- Opowiedziałam
Postępowaliśmy według planu!!! Uratowaliśmy Amber!!!!Przed nami pojawiła się Senkhara.
- Myślicie, że możecie mnie lekceważyć??? - Zaczęła gadać
- Mniejwięcej???
-To pożegnajcie się z Jedną z Waszych koleżanek!!!!
rzuciła kulą światła w Marę!!!
- Mara!!!!
- To moja wina!!!- Zaczęłam płakać!!!
- Nie prawda!!- Powiedzieli jednogłośnie
- Tak! !To prawda gdybym nie przyjęła tego stypendium nic by takiego się nie zdarzyło!!!!
- Nino jakbyś nie przyjęła tego stypendium to Senkhara weszła by w układ z Victorem i by nikt nie żył!! A i bym nie miał takiej cudnej żony- Powiedział Fabian
-Nino... Nino... Masz moc możesz ją wykorzystać!! Ożyw ją!! Za dwa dni o północy!! - Tajemnicze głosy mnie już przerażają!!!
- Kto to słyszał- Zapytał się Fabian
- Ja!!- Powiedzieliśmy!!
- Powiemy, że Mara wyjechała do ciotki na 2 dni!! A Victorowi powiem prawdę- Powiedziałam
- Spoko!!!
Poszliśmy do domu!! Kłamaliśmy jak z nut , poszliśmy spać!! Wstaliśmy rano. Poszliśmy do szkoły.
- Witam Państwa- Przywitał się Winkler- Macie napisany już wstępny zarys scenariusza??
- Nie!! Ale mamy 3 część hitu!!- Powiedziałam i opowiedziałam całą historię z Marą.
- Prawda???
- Tak!!
- To mamy zarys 3 scenariuszy!! Wy to napiszecie i obsadzicie role!!
- Jasne!!
Jerome w ogóle się nie odzywał , ani a minutę.
- Jerome chodź do Nas na chwilę- Zawołała go Patricia bo siedziałyśmy tylko we dwie
- Słucham.
- Tęsknisz za Marą???
- Okropnie!!- Łza mu spłynęła po policzku.
- Jerome.... Ty płaczesz???- Zdziwiłyśmy się
- Nie!!
- Płaczesz!! Chodź usiądź tu!!
- To tak strasznie boli!!- Rozbeczał się jak mala dziewczynka!!
- Jerome??? Co tu się stało??Patricia ci dołożyła???- Zapytał się Eddie i Fabian
- Maro!!!- Przytulił się do mnie.
- Jeżeli tak chcecie pomóc to wyjdźcie!! On cierpi!!- Zaczęłyśmy się na nich wydzierać!!
- Już idziemy!!
Po lekcjach poszliśmy na obiad.
- I jak Jerome się czujesz???
- Już trochę lepiej!! Ale nadal tęsknię!!- Łza znowu mu poleciała po policzku
- Niezły jesteś!!- Alfie jak ja go lubię
- ŻE co???
- No bo widzicie Jerome założył się , że ulegniecie jego łzą - eDDIE wszystko wyjaśnił
Wstałyśmy wyszłyśmy. Myślał, ze go ominiemy!!
A do salonu weszła Mara!!!
- MAra!!1- Krzyczał Jerome!!!- Podniósł ja i zaczął całować!! - Jak ja za tobą się stęskniłem!!!!
- Tak!! Ja za tobą też!!!- Pocałowali się
-Maro odejdź od niego na chwilę. Powiedziała Patricia
Ja wzięłam mleko i wodę, a Patricia sok i Herbatę!! Wylałyśmy to na niego!!
- Oto wzorowa akcja!!- Zaczęłyśmy się śmiać!!
Potem poszłam z Fabianem do pokoju i zaczęliśmy się całować.
Przed kolacją zeszłam po jedzenie dla nas i zaniosłam mu je do pokoju!!
To  najlepszy dzień!! Rozczulająco- Zemstowo- Przyjemno- Smutno-wesoły dzień!!

112 komentarzy:

  1. suuper ; * Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jutro napiszę dalej bo dziś mnie kurza klawiatrua

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne. Czekam na następny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam złą wiadomość :(((( Dzisiaj Mam święto rodziców i Muszę pomóc mamie. Więc kartka będzie bardzo późno!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy dodasz następny rozdział ; ) ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Brak weny!!!!! Nie wiem jak zacząć!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nooo nie wiem , niech Nina dowie się , że jest w ciąży i , że ktoś chce zabić jej ojca < 33 Wiem głuupie ..

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jescze jeden pomysł : a myślałąś nad tym , aby się Nina dowiedziała , że ma młodszą siostre co ma 10 lat i jest chora na " serce " ? < 333 Wim , wim tooo też głupie , ale razem z moją siostrą Pauuliną to wymyśliłyśmy . A przy okazji masz pozdrowienia od niej Marzena < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. thx!!! Pozdrów ją !!! Ale ja nie wiem jak ją w ogóle zacząć!!! nawet pierwszego słowa!!!

      Usuń
  9. No nie wiem : .... "Dzisiejszy dzień był dla mnie pełen zwarjowanych i niesamowitych niespodzianek"...

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszymy się raazem z Pauliną , że ci się spodobało ; D !

    OdpowiedzUsuń
  11. Siemka! Co to za rozmowy beze mnie?? xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem za smutna żeby pisać!!! Po tym co Klaudia napisała nie mogę się uspokoić!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Czemu rozmawiacie beze mnie ? : (

    OdpowiedzUsuń
  14. Bo cie nie było!! A teraz Pauli nie ma!!!! Mam dość!!

    OdpowiedzUsuń
  15. A co się stało , że jesteś takaa smutaśna ? ; D Ja też rozpaczam moja droga przez moją " byłą " przyjaciółkę . Mam ochote spaść z mooostu ^-^

    OdpowiedzUsuń
  16. Buahahah! A ja jestem po tym żądna kolejnego scenariusza xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Noo właśnie kiedy wstawisz scenariusz ? Początek ci podsunełam : DD

    OdpowiedzUsuń
  18. Mówię!! Jestem smutna!! Klaudia wstawiła scenariusz, gdzie mówią, że Fabian nie żyje!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozatym ja też nie mam już weny, napisałam u siebie połowę scenariusza i nie wiem, co dalej ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na SCENARIUSZE HOUSE OF ANUBIS

      Usuń
    2. mniej więcej napisane to będzie łatwiej coś podsunąć :)

      Usuń
    3. I tak mi się teraz za bardzo nie chce, mam strasznego lenia
      -,-. Pozatym muszę jeszcze napisać na we love fabina i "czeba" coś wymyślić ;P

      Usuń
    4. Pojawia się Sara i ich ochrania!(sprawia, że Victor ich nie widzi. Podpowiada im numery ( duch ojca Sary je zmienił na rok 1920) I co jeszcze ... hmm..Zaraz coś napiszę

      Usuń
    5. Właściwie to ja już miałam kilka pomysłów, ale twoje są lepsze! ;DDDD

      Usuń
    6. Nina i Fabian może się pokłócą, ale i chłopaki i dziewczyny będą próbowali ich zeswatać!! Oni na siebie wpadną i zaczną- przepraszam cię!!- Nie to ja ciebie!!- Naprawdę??- Tak!! I się pocałują!!

      Usuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wooow, jak równocześnie, hehe.

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślicie, że damy dziś radę dobić 200?

    OdpowiedzUsuń
  23. Jasne!! Zwłaszcza, że mamy dużo tematów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na razie jesteśmy ja, Paula, Patrycjai Martyna!! No 4 !! Super!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak tam idzie tworzenie bloga? ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Patrycja chyba sobie poszła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem dziewczyny tylko pracuje nad blogiem i wymyślam scenariusz : )

      Usuń
    2. Pisz ,Pisz!! Nie będziemy ci przeszkadzały!!! Czekamy na efekty!!

      Usuń
  27. Hmmm, tak samo jak wszystkie inne, leniwie i spokojnie xD

    OdpowiedzUsuń