Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

sobota, 7 lipca 2012

Rozdział 31

Coś  reggae
Rano obudziłam się i przy okazji Fabiana. Ubraliśmy się i zeszliśmy na dół.
- Hej!!
- Hej !!- Odpowiedzieli
- Nino, Fabianie zostajecie dziś w domu!!! Macie zakaz wychodzenia!!- Patricia mówiła poważnie!!
- Ze niby jak to??? - Podniosłam głos
- Za to że wczoraj tak późno wróciliście!!! - odezwała się Amber
- Trudy!! Biorę Placki, które robiłam w nocy i idziemy na górę!!! A tak w ogóle ile ich jest???
- Nino, ich jest równo 90!!! Liczyłam!!! Chciało ci się!!!
- Chodź Fabian.
- A co z Nami??? - Komentator jedzeni się odezwał!!- Może wam pomożemy???
- Ja zrobiłam!!! Trzeba był najpierw pomyśleć!! Ten się śmieje kto się śmieje ostatni!!!
I wyszliśmy!!! Z Fabianem śmieliśmy się cały czas z ich min!!!O.o!!!
Na obiedzie byliśmy we dwójkę oni gdzieś poszli.
- Kocham cię Nino!!!
- Ja ciebie tez!!!! - Pocałowaliśmy się.
- Idźcie na górę- Trudy powiedziała
- Dobrze- Powiedziałam  i "uciekałam" przed Fabianem.
Wreszcie mnie złapał.
- I jak poddajesz się???
- Nie!!
- uważaj sobie!!
- Zmuś mnie!!- Przystawił mnie do ściany i pocałował .
- A teraz???
- Chyba muszę!!!!
- Oj tak!!
 Zaczęliśmy się całować.
Zeszliśmy na dól po picie. Ktoś nam zawiązał Oczy, związał ręce i Zakneblował. Troszeczkę się przestraszyłam. Ktoś wziął mnie na ręce i zaniósł po schodach.Przebrał mnie w sukienkę.
I zniósł na dół, postawił, rozwiązał ręce i uciekł. Rozwiązałam się i zobaczyłam piękną sukienkę(czerwoną) która była na mnie. Popatrzyłam na Fabiana miał garnitur. -
-Co się stało? I dlaczego Hol jest tak ustrojony????? - Zapytałam się i przytuliłam się do Fabiana.
- Spokojnie!!!Zobacz Napis!! idźcie za różami!!!- Idziemy??- Fabian zapytał się mnie
- Jasne!! Jak ich dorwę !! To po nich!!!
- Wyobrażam sobie!!!!
Poszliśmy "dróżką" wyszlismy obok Altany!! Była ustrojona tak jak poprzednio!!!
- Nikogo nie ma!! Idziemy!!- mrugnęłam do Fabiana.
- Tak chodź Nino!! Tylko drugą stroną!!!
Poszliśmy na około!!
- Mamy Was!!!- Powiedziałam do reszty domu .
- Jak wy ...to ....No wiecie....- Amber się jąkała
- Jak my was rozszyfrowaliśmy??? A no prosto!! Po pierwsze Jerome pamiętaj chodź delikatniej!!! Po drugie Amber znam twój gust!- Powiedziałam
- Mick Następnym razem mnie nie pchaj !! Po tym cię rozpoznałem!!! A Eddie dzięki za garnitur!! Widziałem go u Ciebie w szafie!! - Fabian tez ich rozszyfrował
- A po co to wszystko??? - Zapytałam się Amber
- A no miała być niespodzianka dla was!!!!
- Po co???
- Oh !! Jak wy wszystko łapiecie!!!
- Amber gadaj!!!
- Dwa lata temu była impreza moja i Micka. Patricia była w pokoju waszym i czytała twój pamiętnik!!!
- Iiiiii???
- Dziewczyno!!! Dzisiaj mia dokładnie dwa lata odkąd w pamiętniku napisałaś, że podoba ci się Fabian.-
- No a Fabian w laptopie miał taki jakby dzienniczek. I ja go przeczytałem!! On przyznal, że kocha ciebie Nino- powiedział Mick
- I się jakoś wczoraj zgadaliśmy i tak jakoś wyszło!!- Patricia krótko wyjaśniła
- To ty mnie wtedy kochałeś/kochałaś???Tak/Tak!!!- Powiedzieliśmy razem i się pocałowaliśmy.
- Wreszcie!!! Jak oni wszystko wolno łapią!! A podobno maja mózgi!!!!- Amber ygh.....
- To zapraszam do tańca!!- Zaprosił Eddie
- Julio zatańczysz- Moje kochanie.......
- Jasne mój Romeo !!!
Zaczęliśmy tańczyć. Gdy skończył się taniec weszłam na scenę.
- W ty roku ja wybiorę Króla i królową Balu!!! Najpiekniejsze stroje i najpiękniejszy taniec!!! Musze się na was odegrać- Uśmiechnęłam się chciwie .- Pomieszam Was
- Najpiękniejszy strój.  U Dziewczyn wygrała... Mara a u chłopców Eddie!!! Najpiękniejszy taniec. Amber i Alfie!!! A teraz najlepsze !!!! Królem zostaje...A gdzie jest król??? i królowa??? Nie widzę ich!! Schowali się!! Jak sprytnie!! Widzę Was!!!
-szlak!!!- Powiedzieli Patricia i Jerome-
 Wiec tak... Króle balu zostaje Jerome, a królową Patricia!!! Zemsta jest słodka!!!- Zeszłam ze sceny
- I jak podobają się pary???- Zapytałam się Fabiana
- Kochanie zawsze co wymyślisz jest cudowne!! Szczególnie ostatnia Para!!!
- Oczywiście!!  - Odparłam i pocałowaliśmy się!!
Amber weszła na scenę!!!
- Wredni jesteście!!!
-  Amber!! Uczymy się od najlepszych!! - Uśmiechnęłam się w jej stronę
- A teraz ja wybiorę mojego króla i moją Królową!!!
- O nie!!!! - powiedziałam szeptem- Ja jestem transakcją wiązaną!!!
- Ja też- Powiedział Fabian
- Hahahahahahahahahahaha !!!! Bardzo śmieszne!!! - Mam jej dość
- Amber chcesz, żeby ta sukienka była w błocie i czym się da????- Zapytałam mojej przyjaciółki
- Nie,ale teraz moja kolej!!!
- No dobra!!!
- Więc ja się zemszczę teraz!!!Ne będzie króla i królowej tylko butelka!!!!!!!
- Nie!!!!!!!!- Ryknęliśmy
- Przestać!!! Ja decyduję!!!
- ygh.......
Graliśmy w butelkę do 3 w nocy. Nie było jakoś strasznie!!! Za każdym razem Fabian i ja wybieraliśmy siebie!!! Jerome niestety wylosował mnie!! Myślałam , że zejdę na zawal!!!!! Jakoś się zrobiło!!! Joy też wylosowała Fabiana.Ale to nic!!! Oprócz z Alfiem całowałam się z każdym!!! Dziękuję Boże!!! Uchroniłeś mnie!!! Fabian całował się z każdą dziewczyną oprócz z Marą!! Cieszyliśmy się z tej gry!!! Amber chce następnej!!! Mam dość!!! Może jej się odwidzi!! No nic!!! Do jutra... A właściwie do wieczora!!!
Nina!!!

Proszę Mariczka!!! To dla Ciebie!!!!!
Pozdrawiam Marzena/Amber

11 komentarzy: