Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

środa, 11 lipca 2012

Rozdział 43

Dziewczyny zamęczycie mnie!!!! No Ale nic !!! Paulina i Mo to dla was kolejne scenariusze!!!
Nie zmieniajmy nic!!! Zostańmy tu jak najdłużej razem!!!!

Zabawa z Minuty na minutę jest lepsza!!! Jacy oni są naiwni!!! Jak dzieci!!!! Z dziewczynami cały czas piszemy i się śmiejemy!! Oni myślą, że z ich żartów.
- Przychodzi baba do lekarza, a lekarz też baba- Powiedział Mick
Zaczęłyśmy się śmiać.
- Kochanie cichutko- Powiedział Jerome
- Oczywiście!! Jak każesz misiu- Pocałowałam go!
- Przyniesiecie nam coś do picia??? - Zapytał się Alfie
- Oczywiście dla was wszystko!!- Odpowiedziałyśmy i poszłyśmy do kuchni
- Wytresowaliśmy je jak pieski- Powiedział Fabian
- Jakie to piękne!!!!- Powiedział Eddie
- Taak!! Tylko jak one się obudzą np na kolanach u któregoś to nas zabiją!!- Powiedział Alfie!!!
- On ma racje!!- Jerome się ugiął!!
- Może niech każdy weźmie swoją prawidłową i idą do pokoju??- Zaproponował Eddie
- Ok!!!
- Amber chodź do pokoju położysz się- Alfie był troskliwy
- NIE!! jA ZOSTAJĘ Z MICKIEM!!!
- Okej!! To będzie trudne!!- Chłopcy zastanawiali jak nas obudzić!!
Usiadłyśmy im na kolanach i pocałowałyśmy. Byli w "hipnozie"
Każdy zaniósł dziewczynę do jej pokoju. Nam to pasowało!!! Związałyśmy ich w jednym miejscu i  się obudzili!!!
- Coś wam nie pasuje?? A może chcecie aby pieski wam coś przyniosły???- Zapytałam się ich.
- Co???- Byli zdziwieni
- Wyjaśnię- odpowiedziałam- Rano obudziłam się koło Jeroma wybiegłam na korytarz spotkałam dziewczyny, oglądałyśmy filmy z kamery!! Widziałyśmy, że nam czegoś dosypaliście. Postanowiłyśmy się zemścić!! Jak widać poskutkowało!!
- Ale... ale...- Fabian i Eddie się jąkali
- Kochanie tobie to ja się odwdzięczę tak jak Patricia Eddiemu wieczorem!!- Powiedziałam z Pogardą do Fabiana
- Biedni!!!- Powiedział Jerome i zaczął się śmiać!!
- Maro !!!
- Kochany!! TY się nie odzywaj lepiej!! Bo mnie już wpieniłeś!!! Więc lepiej uważaj!!
- Uuuu Biedactwo- Zaczęłyśmy się śmiać!!!
- Mamy dla was pracę w zamian, że nic nikomu nie powiemy!!!
- Jaką- Zapytali się?
 Zaczęłyśmy się śmiać jak z jakiegoś horroru!!
- Jerome jeżeli nie przeżyjemy pamiętaj!! To twoja wina!!- Powiedział Fabian
- To twoja wina!!!
Zaczęli się kłócić!!
- Oooo Oni są słodcy!!!
- Cały tydzień usługiwania to chyba dobra kara prawda???- Zapytała się Amber
- Tak- Zgodziłyśmy się z nią!!
 Cały DZIEŃ Chodzili jak struci!! Bali się wieczoru!! hahahaha Miałyśmy z ich ubaw.
Wieczorem u Nas w pokoju.
- Kochanie co się stało??- Zapytałam się
- Nic!!-
- Chodź- Pocałowałam go
- Nie złościsz się na mnie??
Pocałowałam go- Nie!! Teraz jesteśmy tylko my!! Tylko mam jedno Ale... Dlaczego Jerome??? i drugie coś !! Tylko nie kłam kochanie!!!
- Dla ciebie wszystko!!!- Zaczęliśmy się całowac!! Itak skończył się  ten Dziwno-Fajny dzień!!!

To dla was!! Jakoś to odkręciłam!! Ufff Teraz muszę odpocząć!! Pa!!

32 komentarze:

  1. Super! Odpoczywaj bo jutro tak dobrze nie będzie :) buahahaha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halo!! Jest pierwsza w nocy!!! dziś jest jutro!!!

      Usuń
    2. Dziś jest dziś. Więc dziś tak łatwo jak WCZORAJ !

      Usuń
    3. Oj, oj!! Co ja z wami zrobię???

      Usuń
  2. Wredne!! Nie napiszę gorzej!!! Małpy!!! To ja i wy dwie!!! my żebrzemy o kolejne scenariusze !!! Jakie my słodkie!! :p

    OdpowiedzUsuń
  3. No cuż... Mo komentuje! Mo wymaga! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobranoc!! Kończę Moja mama wstała i zadowolona to ona nie jest!! Ale złapię się z wami na telefonie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sory za chwilowa nieobecnosc. Super rozdzial i Mo ma racje - dzis tak dobrze nie bedzie buhahahah! ; D

    OdpowiedzUsuń
  6. O a bedziecie tu ok. 3 czy bedziecie juz slodko chrapac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie chrapie tylko słodko śnię. I mam super sny np. dziś :)

      Usuń
    2. Ja jak zasypiam, a przed snem piszę o HoA To śnię o HoA !!! Piękne życie!!!

      Usuń
  7. Ja chcę spać!!! Muszę wypocząć na jutro!!!!
    Wy mnie jutro i tak wymęczycie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem>..... Taka sobie!! Zasadnicza :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się oderwać od piosenki: JULA"Nie zatrzymasz mnie" Jest świetna jak dla mni!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale nie zakładaj innego bo kocham tego <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę dobrych, słodkich snów o HoA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pa pa!! Niech mi się ułożą w głowie następne scenariusze na tego i inne blogi!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głównie na tego. Dobranoc. Do jutra. Niech wam się TDA przyśni ;)

      Usuń
  13. suuuper sceenariusz : ) czeeekaam na następny : )

    OdpowiedzUsuń