Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

środa, 25 lipca 2012

rozdział 60

 Dodaję 60!!! Dużo już dla was napisałam!!!(ogólnie)
cz.60
Dobra od początku.
U nas w pokoju
- Zabiję Was!!- Powiedziałam Fabianowi
- dlaczego kochanie/??
- Ten jutrzejszy dzień!!
- Nie martw się!!
zaczęliśmy się całować
- Trzeba iść do szkoły- zaczęłam
- Serio??? Trzeba???
- Tak!!
- Nie idę ....Zostaję!!
Pocałowałam go
- Chodź, chodź!.
Otworzyłam drzwi.
- No ludzie!!!- Wkurzają mnie tym podsłuchiwaniem.
- Co??- Byli "zdziwieni"
- Wynocha!! Bo zrobi się nie przyjemnie....
Odeszli, a ja z Fabianem poszliśmy do szkoły. Co chwila Fabian się odwracał i mnie całował. Co mu się stało??? Tego nie wiem, ale  w końcu się dowiem.
-Coś się dzieje kochanie??? - Zapytałam
- Nie!! A dlaczego pytasz??
- Jakoś się dziwnie zachowujesz.
- Wydaje ci się.
- Możliwe.
Pocałowaliśmy się.  W szkole nic ciekawego się nie działo. Jak długo te zajęcia Trwały!! Do 15.Myślałam,że wyjdę z siebie i stanę obok.  Ale wreszcie. Obiad. Gotowanie Trudy to Najlepsze co Nas spotkało. Tylko jest jedno Ale..... Trudy odejdzie (chyba) Jak wyjdzie za mąż !! :(  Victor wezwał mnie do swojego Gabinetu.
- Słucham...
- No tak, oddaję ten dom w Twoje ręce!! Pamiętaj ty od dziś rządzisz ja wyjeżdżam!! Do widzenia!!
- Ok!! Pa!!
I taka krótka rozmowa,a tak pouczająca!! heh...
Zeszłam na ten obiad. Byłam wygłodzona przez cały dzień!!!
- Mam dobre wieści! - oznajmiłam
- Jakie??
- Jestem właścicielką tego domu!!
- Super!
- A właśnie ... Trudy daję ci wolne do końca weekendu!!
- Dzięki gwiazdko!! To mnie już nie ma!!- Wyszła
- OK!! Teraz  już wszystko załatwione!!
Zaczęliśmy się śmiać.
W pokoju mieliśmy zebranie Sibuny (Podstawowa )
- Więc Senkchara nas nie nawiedza,Wszystko zrobione!! Na razie zawieszamy sibunę do odwołania!!
Ale i tak bądźcie czujni!! Sibuna???
- Sibuna!!
Oni wyszli. Zostaliśmy sami. Tak jak chciałam.
- Więc jak ja przeżyję cały dzień bez ciebie??- Zapytałam się Fabian
- Przeżyjemy!!
Na kolację nikt nie zszedł!! Super!! Mieliśmy dla siebie czas!! No a teraz przejdźmy do Najgorszego dnia  jaki mógłby tylko istnieć!! SOBOTY!!!!!!!!!!!!  Każdego męczyło jedno pytanie : Jak my to przeżyjemy????
A odpowiedź- Normalnie!! -Nie wchodziła w rachubę!!
- To Pa!!- Pożegnaliśmy się wszyscy ze sobą!!
- Witam!! - Przywitaliśmy się!! Dziewczyny miały napisane ,że na powitanie trzeba pocałować chłopaka w policzek!! Co za debil to wymyślił??? Chyba już wiem...JEROME!! On ma zwariowane pomysły.
 Biedni chłopcy!! My lubimy bić!!! hahahha. Nas to śmieszy, a ich wnerwia!!! (żeby nie powiedzieć gorzej)
Wszyscy się rozeszliśmy jedni wyszli z domu drudzy poszli do salonu a jeszcze inni poszli do pokoju!!
- To co robimy??- Zapytałam Jerome
- A co chcesz??
- Obojętnie!!
Wziął mnie na ręce i wyszliśmy z domu! To było.....Dziwne!!! Tego bym się nie spodziewała nawet za 1000000000 lat!!!
-Co ty robisz????
- Chcę ci coś pokazać!!
-ok.....
- A co boisz się???
- Może trochę......
- Nie masz czego...
-A ja wolę być przygotowana na wszystko!!
 Po 10 minutach byliśmy przy starym drzewie, powiedział,abym zamknęła oczy. Więc tak zrobiłam. Jak je otworzyłam zobaczyłam przepięknie ustrojony stół ze śniadaniem.
- Wooooow!- Nie mogłam nic innego wydusić
- To dla ciebie!!
- Co???? - szok!!!- Dzięki!!- Pocałowałam go
- Tego bym się nie spodziewał!!
- Mało jeszcze o mnie wiesz!!
zjedliśmy i siedzieliśmy pod drzewem.
- Dlaczego wybrałaś Fabiana??
- Bo go kocham!! A ty dlaczego jesteś z Marą, a nie z Patricią????
- Pytanie poniżej Pasa!!!
- No plisss!! Odpowiedz!!!
- Marę i Patricię kocham, ale Patricia jest z Eddiem!!
- Więc kogo wolisz???
- Ciebie!!
- Nie żartuj sobie!!
- Ja nie żartuję!!LUBIE CIEBIE!!
- Jerome ja ciebie też lubię, ale jako przyjaciela, a nie jako chłopaka. Ty zawsze umiesz mnie rozśmieszyć.
- Dobrze wiedzieć!!
Przytuliliśmy się.
- Idziesz na spacer??- Zapytałam się
-z chęcią!!
Na spacerze byliśmy ....od 10 do 14 . Cztery godziny!! Fajnie było!! Zaczęłam się z niego śmiać.
- Z czego się śmiejesz??
- Z ciebie!! Fajnie było po imprezie!
- Serio???
- Tak!! Ogólnie rzecz biorąc Było zabawnie!! Zemsta była najlepsza!!!
- hahaha bardzo śmieszne!!!
- Oj nie denerwuj się!!
- ok! Chodźmy do domu!! Za o 10 zamiana.
- A nie można jej przesunąć???
- Można,ale większość musi się zgodzić!!
- Zaraz zadzwonię do dziewczyn!!!
(po 10 minutach)
- OK!! O 1 zamiana!!
- Jesteś Boska!!
- Ma się swoje sposoby!!
-  To co idziemy do Restauracji???
-  A ty Marę tak zabierasz??
- Ty jesteś na jeden dzień!!! Ona na całe życie!!!
-aha
-no
- Wiesz jak chcesz  to da się z Tobą pogadać!!
- Dzięki!! Wiesz chciałem się ciebie zapytać....
-Tak????
-Dlaczego mnie wybrałaś??
 To pytanie mnie...zabiło!!!
- Następne pytanie!!
- No powiedz!!
- Po prostu cie lubię!! I nic tego nigdy nie zmieni!!
- Serio???
Pocałowałam go- sama w to nie wierzę!!!
- Taka odpowiedź wystarczy??
- Wystarczy!!
Do restauracji szliśmy godzinę!! Bo co chwilę siadaliśmy na jakiejś ławce w Parku!! Fajnie Było!!
Sama w to nie wierzę,ale z nim było mi naprawdę ...Dobrze!! Na obiedzie byliśmy ze 3 godziny!! Wspaniale nam się gadało!! Przez jedno z Okien zobaczyłam Marę!!
- Zobacz Jerome!!
- Co??Aha.... Ale za drugim oknem jest hit wszech czasów!!
- Ooo Fabian!! Ale w to bym nie uwierzyła!!!- Pokazałam na Joy i Alfiego
- Szczęśliwy jest!! To widać!!
- Taaak!! Kto by nie był???
- Mick!!
- Przecież byli razem z Amber?? Prawda??
- Tak!1 Ale ona zrobiła się mądrzejsza na swój sposób!!
- Fakt!!
Poszliśmy do Klubu. Dlaczego zawsze trafiam na znajomych?? Tego nie wiem!! Grali tam ....Big time rush!!
- Chodź pod scenę!!- Powiedział Jerome!
- Wolę nie!
- To cie zaniosę!!- Podniósł mnie i zaniósł, jak oni się zdziwili na mój Widok!!! Myślałam,że zejdą z tej sceny!!
- Co ci jest??-Zapytał
- Po prostu nie chciałam widzieć kolegów!! -wskazałam na Btr
- aha..
Po koncercie podeszli do Nas
- Co zostawiłaś Fabiana??- Zapytał się Carlos
- Nie! Wprowadziliśmy zamianę!!
- spoko!
- Chłopaki to jest Jerome. Jerome to jest Carlos,Logan,James i Kendall
- Skąd ich znasz??
- Później ci opowiem!!
-ok!!
- Więc Nino jak się czujesz??- zapytał Kendall
- Dobre! A co u ciebie i Jo???
- Zostawiła mnie!!
- Przykro mi!!- przytuliłam go
- A teraz 1D- Powiedział Prowadzący
- Jeszcze tego brakowało!!- Powiedziałam, bo nie chciałam jeszcze ich spotkać!!
- Ich też znasz??- Zapytał się Jerome
- TAK!
- To może pójdziemy??
- Z chęcią!!- Pa!!
-Pa!!
Wyszliśmy. Czułam się wspaniale!!
- Fajnie mi się spędzało czas z Tobą Nino!!
- Też mi się podobało!!
Pocałowałam go
- No teraz jest wspaniale- Powiedział Jerome A ja się uśmiechnęłam
- Chodź wracamy!! Trzeba się śpieszyć!! Mamy pół godziny!!
- Ok!! Ale to za mało!!
- Chodź!!
Do domu weszliśmy za 5 pierwsza!!
-zdążyliśmy!!
- Wreszcie!!- Wyskoczyła Amber!!- Chcę się już zamienić!!
-ok!!
 I wróciliśmy do swoich  naturalnych związków!! Jaka ja byłam szczęśliwa!! To najlepszy dzień woim życiu-No oprócz ślubu z Fabianem!! Pozdrawiam
Nina!!

Ooooo Napisałam się!! Mam nadzieję,że wyszło Fajnie!! A jak nie to...Sorry!!! Czekam na pomysły!!  Pozdrawiam
Marzena

31 komentarzy:

  1. Ja podobnie... Też czekam... Chociaż nie. Jak na małpę przystało ja rządam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha...Wielka z ciebie Małpa!!:P

      Usuń
    2. Jestem małpą, a więc:
      1. Dajcie mi banana!!! xD
      2. Rządam scenariusza, bo cię nimi obrzucę. (punkt wyżej :D).

      Usuń
    3. Team Paula i Mo ;)
      Małpy z netu **************
      a tak serio ja to wymyśliłam !!!

      Usuń
    4. hahahaha(śmiech) Uwielbiam was dziewczyny!! Jesteście Boskie!! A tak w ogóle to jutro następna część (jak się wyrobię)

      Usuń
    5. Mo ;) - wiem, wiem :D. My też cię uwielbiamy :). Chciałabym tak sobie kiedyś z wami pogadać, jak to było kiedyś. Tęsknię za tym :(.

      Usuń
    6. Na gg jesli macie jutro moge popisać ;)

      Usuń
    7. Ja mam ;). Szkoda tylko, że tam nie ma takiego czegoś, jak konwersacja czy coś takiego xD

      Usuń
    8. Ja też mam gg. No właśnie nie mogę dodać Chatu!!

      Usuń
  2. Wiem... Ej. Chciałabyś może mi pomuc na blogu? inne redaktorki już wogóle nie dodają notek więc jutro usuwam je z autorow i kogoś będę szukać. Paula? Marzena? Co wy na to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co bym miała tam robić?

      Usuń
    2. Ja się zgłaszam Xd A właśnie Mo,Paula czy możecie mi pomóc na tym blogu bo ja sobie sama nie poradzę!! Plisss Odpowiedzcie!!

      Usuń
    3. Yyy... Inf. Scenariusze. Czy cokolwiek. O jak?

      Usuń
    4. oczywiście !! A wy jak pomożecie mi??

      Usuń
    5. Ja mogę ci wysyłać przeróbki z gwiazdami i wgl. Co ty na to ?! :)

      Usuń
    6. a może autorka bloga by Was zainteresowała?? Bo samej Bloga nie chcę prowadzić!!

      Usuń
    7. Może... Fajnie by było. Ale najpierw zmienisz nagłówek ;)

      Usuń
    8. Ok. Chcę wam pomóc na blogach ;)

      Usuń
    9. To zrobimy tak. Podasz e-mail Ja ci dam uprawnienia. Zmienisz nagłówek. Nie wiem na jaki(Nie mam pomysłu). A jak Paula się zdecyduje to będzie razem z Nami prowadziła Boga!! Zgoda??

      Usuń
    10. Wysłałam(Nie wiem czy na dobre e-maile)

      Usuń
    11. Ja lecę bo za 4 godziny muszę wstać.(Zaopiekować się siostrą , mama na 7 do pracy TRAGEDIA)

      Usuń
    12. Możliwe że coś się źle przycisnęło!!

      Usuń