Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

sobota, 14 lipca 2012

Specjalność zakładu....

Dzisiejsza specjalność zakładu to...... Rozdział 51!!!!!!!!!
Na życzenie Patrycji postaram się dodać  4 scenariusze!! Ale musicie mi pomóc! Bo już nie wiem o czym pisać. Chcecie Fabiny??? Niech będzie!!!
I nadszedł dzień ulubiony przez wszystkich....SOBOTA!!! Dziś są urodziny Fabiana.!!! Wczorajsza/dzisiejsza impreza była odjazdowa!! Wstałam rano i naszykowałam nam śniadanie!! Podałam do stołu , a mnie i Fabianowi zaniosłam do pokoju.
- Dzień dobry kochanie!!- Przywitałam go pocałunkiem.
- Dzień dobry. Śniadanie??? hmmm nie spodziewałem się!!! - Pocałował mnie
- Widzisz dużo dla ciebie mogę zrobić!!!- zaczęliśmy się całować.
Dlaczego Amber trafiana takie momenty????? Napisałam tak bo do pokoju weszła Amber!!!
- O hej.... i iii Pa!!!- Wyszła
A my zajęliśmy się sobą .
Zeszłam odstawić tacę i wziąć wodę.
- Mówię wam!!!- Amber usiłowała ich do czegoś przekonać.
- Tak Amber !tak!!- Patricia miała jej dość.
- Cześć!!- Powiedziałam
- Hej!!
- Amber do czego próbujesz ich przekonać???
-  Do niczego!!!
- Amber......
- To ja w skrócie- Powiedział Jerome
-Proszę!!!
- No Amber chciała nas przekonać do tego, że nie zejdziecie na dół cały ranek ubrani!! A teraz jej wierzymy patrząc na ciebie!!- Byłam ubrana w szlafrok
- Ok!! To ja idę Pa!!!
 Weszłam a górę .
- Cześć moje kochanie wiesz jak ja a Tobą się stęskniłem?? Nie było cię chyba wieczność!!!
- Nie przesadzaj!! Tylko 5 minut.
 Usiadłam na łóżku koło Fabian.
- Fabian Pamiętasz, że jutro jesteśmy zaproszeni do Twojej Mamy na obiad??
- Kochanie ja ci nie chcę nic mówić , ale my dzisiaj idziemy!!!
-Dziś już sobota???
- Tak!!
- Muszę się ubrać!!
Zaczęłam wybierać ubrania, aż ubrałam się w to:

Włosy miałam spięte w kok. 
- Idziemy kochanie??- Zapytał się Fabian
- Oczywiście
Zeszliśmy na dół.
- Trudy idziemy do Mamy Fabiana na obiad wrócimy , albo na kolację , albo później-Powiedziałam
-Dobrze!! Pa!!
-Pa!!
Po 10 minutach doszliśmy do domu Mamy Fabiana
- Dzień dobry.- Przywitałam się
- Witaj kochanie.
- Zaraz przyjdę- Powiedział Fabian
- Czego się napijesz??
- Poproszę Herbaty.
- Nino mam do ciebie prośbę!!
- Tak, słucham
- Mów do mnie Mamo.
- Dobrze!!- Uśmiechnęłyśmy się i przytuliłyśmy
- Jaki słodki obrazek!! - Powiedział Fabian
- Miły jesteś!- Powiedziałyśmy równocześnie i zaczęłyśmy się śmiać
- Pomóc ci coś Mamo??-Zapytałam
- Dziękuję. Wszystko już naszykowane!!!
Usiedliśmy do stołu. Zaczęliśmy rozmawiać o dzieciństwie Naszym.
- Fabian był słodki, jak był Malutki!! Pokaże ci zdjęcia!!
- Nie mamo tylko nie to!!!- Powiedział Fabian i głowa opadła mu na stół.
- Fabian spokojnie!!- Pocałowałam go.
Oglądaliśmy zdjęcia Fabiana.
- To zdjęcie jest objęte cenzurą!!!- Powiedział Fabian
- Dlaaczeegoo??- zapytałam- Pokaż!1-Wyrwałam mu zdjęcie.- Jaki ty słodki!!! Taki malutki!!! Uuuu
- Dlatego to cenzura!! Będziesz się ze mnie nabijała!!!
- Kochanie!!- Pocałowałam go
- Wy przypominacie mi Moje małżeństwo !! Tęsknię za nim!!
- Mamo spokojnie !! On zawsze jest przy Tobie!!- Pocieszałam Mamę
- Kochana jesteś!!
-To wy posiedźcie sobie we dwie a ja zrobię kolację- Powiedział Fabian
- Dobrze!!
Długo tam siedzieliśmy. Poszliśmy do domu, W Pokoju i zadzwoniła do mnie Mama, żebyśmy jutro poszli do nich na obiad. Rozłączyłam się i zaczęłam całować się z Fabianem!!! Codziennie coś!!! Do jutra Nina!

Zaraz dodam kolejne!!

4 komentarze: