Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

wtorek, 3 lipca 2012

Rozdział 22

Wczorajszy dzień był nadzwyczajny!!!!Ale dzisiaj zdarzyło się coś czego nigdy wcześniej w życiu bym się nie spodziewała.
Gdy się obudziłam usłyszałam słodki głos Fabiana.
- Dzień dobry Królewno! - Pocałował mnie - Jak minęła noc????
-Jaki ty słodki!!! DOBRZE. Ale jak wstałam w nocy do kuchni to zobaczyłam Patricię i Eddiego w łóżku!!
- Tak ja też!!!
- Wiesz, że cię kocham??
- Wiem!!!
Zaczęliśmy się całować. Nie wiem kiedy zostaliśmy w samej bieliźnie!!!
- Halo jest t... - A to jest nasza Amber!!! - Ok!! Pa!!!
I wyszła !!! Ubraliśmy się i zeszliśmy na dół.
- Hejka!! - Powiedzieliśmy!!
- Hejka jak tam??? - Odpowiedzieli.
- Dobrze!! a co?? - Bałam się ich.
- Nic, nic - Jerome i ten jego ton
Spojrzałam się na Amber, a ona uciekła!!
- Okej!! Wiem o co chodzi!! - Powiedział  Fabian-
- Ta Amber ma wielką buzię!!!
- Czy ona oprócz Sibuny utrzymała jakiś sekret???? - Zapytała się Patricia
- A no właśnie Pati mogę cię prosić?? - Zawołałam
- Jasne..?!
Wyszłyśmy na korytarz
- Wiecie jak wy słodko wyglądaliście???? 
- To ty widziałaś??? - Przestraszyła się
- Tak!! w nocy szłam do kuchni. I... Jacy wy słodcy!!!
- Ok!! Ale nikomu nie mów!!
- Spoko!!! Ja to nie Amber!!!
Gdy weszłyśmy Trudy podała śniadanie.
- To jest..... Mniamci- zakomunikował Alfie!
PO ŚNIADANIU SIEDZIELIŚMY W SALONIE, gdyż w szkole przeprowadzali remont przez 2 tygodnie siedzieliśmy w domu .
-Fabian pójdziesz ze mną na spacer - Zapytała się Joy
- z chęcią  - odpowiedział i wyszedł
Posmutniałam. Chłopcy wyszli, a zostały dziewczyny.
- Co tam Nino??? - Mara zaniepokoiła się moim stanem
- Dobrze!! Super!!! - Uśmiechnęłam się
- Widziałam, że posmutniałaś jak Fabian poszedł z Joy na spacer. - Amber usiadła koło mnie
 - Bo widzisz chciałam z nim iść na spacer to powiedział, że jest zmęczony, a z nią to poszedł!!!! Ale trudno idę na górę się ubrać bo idę na spotkanie z kolegą!!
- Ok!!
Wyszłam ubrałam się w najlepszą sukienkę i poszłam do kawiarni!!!
- Hej Nino!!! - Powiedział Kendall
- Hej!!
- Jak tam u ciebie???
-  Dobrze!! Jestem zaręczona!!!
- A właśnie chciałem ciebie i Fabiana zaprosić na mój ślub i Jo !!!!
- Super!! Dzięki!!!Muszę lecieć Pa!!
- Pa!!
W domu czekał na mnie Rozzłoszczony Fabian
- Gdzie ty byłaś???
- W kawiarni z Kendallem!!! Mamy zaproszenie na jego ślub z Jo .
- A dlaczego mi nic nie powiedziałaś???
- Mówiłam!! Ale ty mnie nie słuchałeś!! Chciałam żebyś ze mną poszedł, ale ty poszedłeś z Joy na spacer!! Więc do mnie pretensji nie miej!!!!
Wbiegłam do pokoju umyłam się , położyłam się na łóżko i zaczęłam płakać. Po cichu do pokoju wszedł Fabian.
- Nino ja ... ja nie wiedziałem, że to dla ciebie problem!!!
- Fabian ty nie masz dla mnie czasu!!! Ciągle mówisz, że jesteś zmęczony a jak Joy tylko powie słowo to ty już lecisz!!!!!
- Nino....
- Fabian zostaw mnie muszę jeszcze cierpieć bo mieszkasz ze mną w pokoju!!!
 Fabian  mnie nie słuchał i od razu mnie pocałował!! Odwzajemniłam pocałunek.
Amber jak zwykle weszła w nieodpowiednim momencie!!!!
Złączyliśmy łóżka i spaliśmy razem. To było podobnież słodkie!!!! No nie wiem!!!
To do jutra!!!!
Nina!!!!!

Mam nadzieję, że docenicie mój Trud i coś skomentujecie!! I sorry, że taki smętny, ale mam problemy!!
Pozdrawiam
Marzena/Amber!!

2 komentarze:

  1. Hejka. Piszesz super pamiętnik. Uwielbiam twojego bloga. Jeszcze raz Suuuuuuuuuuuper. Czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń