Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

wtorek, 10 lipca 2012

Rozdział 42

To specjalnie dla: Marysi-Mo, Angeliki , Patrycji, Pauliny  Martyny i Natalki !!!! (Dużo Nas tu!!!)

W skrócie nikt nie wychodził z pokoi przez cały dzień mieliśmy inne "zajęcia".
Rano jak weszliśmy do Salonu czekała na nas uczta.!!!! I zadowolona Amber.
- Amb's co ci się stało????- Zapytałam.
- Mam  wiadomość!!!!
- Jaką???- zapytaliśmy.
- usiądźcie. Więc tak JEST BAL!!!!! Z okazji zakończenia remontu!!!!
- SUPER!!! A kiedy jest???- Zapytaliśmy
- Za jakieś 10 godzin!!!
-Co???
- TaK!!! Super!!!! Dziewczyny zjemy śniadanie i trzeba iść na zakupy, później na obiad i się przygotować!!!- Amber wyznaczyła cały plan dnia :))
 Zjedliśmy śniadanie i wyszliśmy.
- Nino co kupujesz???- Zapytała Amb's
- Sukienkę.
- HAHA!!!
-Później!! Wszystkie kupimy i się dowiemy!!!
( Po kolei: Amber, Mara, Patricia, Joy i Nina)
W sklepie siedziałyśmy 5 godzin.. Na obiad nie miałyśmy ochoty poszłyśmy do Fryzjera zrobił nam Ekstra Fryzury. Amber nie wypuściła by Nas bez makijażu.I Gotowe!!! Godzina 18!!! Wychodzimy!!!!
Gdy zeszłyśmy na dół chłopcy byli oczarowani!!. Nic innego nie powtarzali tylko
- wooooooooooooooooooooow!!!!
Znam ich i znowu coś wykombinowali XD.
Na sali było strasznie gorąco więc wszystko przeniosło się do Nas do Altany.
- Super Bal!!- Powiedziała Amber
- Tak!! Szczególnie, że jest u Nas w Altanie!! Może to będzie "Baltana"- Zapytałam się Amber
- Ok!!
Amber weszła na scenę!!
- Witamy wszystkich serdecznie!!! Na balu  okazji zakończenia remontu Szkoły!!! Jesteśmy teraz w Baltanie. I zapraszamy do głosowania na króla i królową Balu, najlepsze stroje i najlepszy taniec.
A i tak a propos kto to będzie sprzątał??? Bo ja do tego rąk nie przyłożę!!!
Wszyscy zaczęliśmy się śmiać..
- I co podoba ci się Bal Nino???- Podszedł do mnie Jerome
- Odwal się!!!
-Nie!!
Zamachnęłam się, bo chciałam go walnąć , ale powstrzymał mnie Fabian.
-Nino co ty chcialaś zrobić??- Zapytał się
- A co nie widać??? Walnąć Pacana!!!
- Nino uspokój się!! Nie warto!!! A ty leć do póki trzymam Ninę!!!
- Spadam.- Uciekł jak struś pędzi wiatr, tylko głowy nie wsadził w ziemię!! Szkoda!!!
- Co ci zrobił???
- Wkurza mnie od kilku dni, chciałam dać mu nauczkę, że nie zadziera się ze mną!!!
- Opowiedz wszystko!!
- Później kochanie!! Teraz się cieszę, że jestem z Tobą!!!- Pocałowałam go.
Ostatnie co pamiętam to picie przyniesione przez Fabiana. I nic więcej!!! Ciekawe co się wtedy stało??? Ale już za dwa dni do szkoły super!!!! !!! Jest Sobota imieniny kota!!!! Gdy się obudziłam byłam u siebie w pokoju, nasze rzeczy porozrzucane we wszystkie strony!!  Chyba była fajna impreza!!!  Ale kolo mnie leżał Jerome! Wybiegłam na korytarz i spotkałam Amber!!!
- Amber pomocy!!! Spałam z Jeromem!!!
- A ja z Mickiem!!!
- Tak!! A ja z Eddiem- Powiedziała Mara
- Ja z Fabianem- Powiedziała Patricia
- Ja z Alfiem- Odezwała się Joy
- To chyba nie będą się wkurzali nie??- Zapytałam się dziewczyn.
- Nie powinni- Mara umie pomóc!!!
- Czy ktoś coś pamięta z wczorajszej nocy???- Amber była zdruzgotana
- Nie!! - Odpowiedziałyśmy jednym chórem!!!
- Zaraz, zaraz- zaczęłam- Tu są kamery z dźwiękiem!!! Chodźmy je obejrzeć!!
- Tak!!!
Oglądałyśmy dosyć długo filmiki. Aż się dowiedziałyśmy, że chłopcy to zrobili specjalnie!! Każdej z Nas dosypali coś!!!!!!!!!
- Zemsta będzie słodka!!!- Zawzięłyśmy się!!!
Plan był Prosty!!Zadawać się z tymi z którymi spałyśmy!! Najgorzej miały mężatki!!! Czyli ja i Patricia!!
- Hej chłopcy!!!- Powiedziałyśmy słodkimi anielskimi głosikami!!
Podeszłyśmy do każdego i  pocałowałyśmy!!
- Jerome one są chyba jeszcze pod wpływem!!- Powiedział Mick.
- Mnie to pasuje!- Powiedział Jerome
- A co by nie !! Mi też!!- Powiedział dokładnie każdy!!!
Ale to był dopiero początek dobrej zabawy!!!!
Napiszę później
Nina

Taki pokręcony!!!

54 komentarze:

  1. Pokręciłam go jak najbardziej było można XD

    OdpowiedzUsuń
  2. To go odkręć (albo.lepiej nie ;*) w następnym. Dziś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah! Super! Thank you very much. Rzeczywiście nas tu dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No !! I to przecież tylko znajomi i to też nie wszyscy :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh. Cieszę się, że założyłam sobie bloggera, bo dzięki temu poznałam was <3333

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się cieszę, że mnie poznałaś XD HAHAHA

    OdpowiedzUsuń
  7. Na serio się cieszę , że Was "poznałam" chociaż przez Neta!! Ale przyznajcie szkoda, że mieszkamy tak daleko od siebie!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam Samsunga Aville!!! Tragiczny!! Ciągle dotyk się zacina!!!

    OdpowiedzUsuń