Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

wtorek, 10 lipca 2012

rozdział 40

Muzyczka....

Powiem szczerze, dzisiejszy dzień był nie ciekawy....Ale może napiszę od początku.
Rano przyszła do mnie Patricia
- Hej mogę??
- Jasne!! I co??
- No nie mogę zostawić Eddiego,, a jednocześnie Jerome jest słodki!!!
- Kobieto!! Jerome jest twoim kolegą, a Eddie mężem!!!!!
- Oh.... Ale ty nie rozumiesz....
- Rozumiem!! Też kocham kogoś kogo nie powinnam .
- Kogo???
- Alfabetycznie???
- Może być.
-  Pomyślmy.... Eddie, Jerome, Nathan, Krzysiek I jeszcze ileś ale to już nie ważne!!
- Mój mąż????
- Niestety!!!
- Taaaa Twój mąż też nie jest zły
Zaczęłyśmy się śmiać.
- Chodźmy na śniadanie- Powiedziała Pati
- Spoko.
Do salonu weszłyśmy śmiejąc się, a wszyscy na nas się gapili.
- Co wam się stało??- zapytał Jerome
Przez śmiech opowiedzialam
 ( w nawiasach do dodam  co chodziło)
- nic, nic
- A pamiętasz??( Karaoke)
- Pamiętam a jakże inaczej(było super z chłopakami)
ale wiesz??? ( że nie możemy powiedzieć chłopakom)
- Wiem( to chyba zrozumiałe)
- obiecujesz???(że nie powiesz nikomu o Karaoke i o wczoraj)
- Obiecuję
Gadałyśmy szyfrem z Patricią.
- Ludzie jak się komunikujecie to nie jak UFO!! Tu was nikt nie rozumie- Powiedział Alfie
- Ale o to chodzi, aby nas nikt nie rozumiał
-  Pogadacie sobie póżniej gwiazdki teraz zjedzcie śniadanie
- Mniamci- Alfie ani chwili nie może wytrzymać bez jedzenia
Po jedzeniu poszłam z Fabianem do pokoju. Gadaliśmy i się zaczęliśmy całować......*
Ubrałam się w szlafrok  i poszłam po picie. Na moje nie szczęście na korytarzu kręcił się Jerome i Eddie.
Więc szybko przeleciałam do kuchni. Gdy wracałam myślałam, że się udało, a ty napatoczył się Jerome.
- Puść mnie.
- Nigdy.
- Zacznę wrzeszczeć!!
-To wrzeszcz!!!
- Amber!!!
- Co się stało??? - Przyszła Amber
- Weź go od mnie!!
- JEROME JESZCZE RAZ SIĘ DO NIEJ ZBLIŻYSZ A MNIE POPAMIĘTASZ!!!!
- Wariatki!!!- I odszedł.
- Idź do Fabiana, a ja go wyszkolę.
- Dzięki Amb's.
Poszłam do mojego kochanego Fabiana.

Teraz się ubieramy bo zaraz obiad, ale coś mi się wydaje, że na kolację nie zejdziemy :)
Nina!!!

To na razie wszystko!!!!
Marzena!!!!

21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mariczka, a kiedy dodasz swój scenariusz na twoim blogu?

      Usuń
    2. Nie wiem... Ja na wakacjach jestem ale i tak staram się dodawać notki.
      A tak apropos: z kim ma być Nina? Z Eddiem czy z Fabianem?
      Proszę o odpowiedzi ;)

      Usuń
    3. Ale Fabian jest taki brzydki!

      Usuń
    4. Każdy ma inny gust XD !!!! Ale Eddie jest dosyć Przystojny! Wolę Fabinę!!!

      Usuń
    5. Ja tylko mówię, że Nina jest dla niego za ładna

      Usuń
    6. Ja też wolę Fabinę : )) Nie wyobrażam sobie Niny I Eddiego jako parę ! < 333 Kiedyyy następny scenariusz ? ; * Już nie mooogę się doooooczekaaaać .... ; D

      Usuń
    7. Fabina pobiła Neddie!!! Ale zrobię sondę na moich blogach i ci jutro powiem!! Ok????

      Usuń
    8. Kiedy następny scenariusz ? ; *

      Usuń
    9. Tak myślałam .... ; )) Czekam niecierpliwie na scenariusz : )) Mam nadzieje , że będzie duużoo miłosnychh scen z Fabiną ; **

      Usuń
    10. Mariczka, ci się nie podoba Fabian, a dla mnie to takie ciacho, a Eddie... szkoda gadać... nie lubię gościa i tyle :\. A Nina nie jest taka ładna, Amber jest ładniejsza.

      Usuń
    11. Ja bym powiedziała , że obie są ładne ; *

      Usuń
    12. Każdemu podoba się coś innego!! Dla mnie powinny być takie Pary:Fabina, Peddie, Maroma i Amfie!!!

      Usuń
    13. Zgadzam się w 100 %. A jakby Mick wrócił z Australii, to z kim by był..?

      Usuń
    14. Może z Joy???? ALbo by się pomieszało : Fabian Patrome Mickra, Amfie, Joddie

      Usuń
  2. Ekstra! Czekam na kolejny :)
    Mariczka - Fabina <3 :*

    OdpowiedzUsuń