Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

niedziela, 8 lipca 2012

RoZdZiAł 35

Pod ostatnim postem pogadaliśmy!!! XD

Pioseneczka na teraz to


Jesteśmy w samolocie i lecimy do Grecji!!!! Jak super!!! Ale najpierw opowiem co działo się w piątek i sobotę(dzisiaj).
- Amber Już!! Gotowe jesteśmy!!- Krzyczała Patricia, bo Amber jak zwykle się ubierała
- JUŻ!!! Już idę!!!!
Zeszła i poszłyśmy do klubu.
- Amber... To tu????- Zapytałam z niedowierzaniem.
- Tak!! A co???
- Dziś występuje tu Big Time Rush!!! A ja nie mam ochoty ich widzieć!!
- Nino!! Spoko!!! Jeszcze One direction Będzie!!
- Jeszcze gorzej.!!
- Chodźmy!!! Przeżyjesz!!! -Mara straciła cierpliwość i weszłyśmy za nią.
Łał!!! Jak dawno tu nie byłam- Powiedziała Mara- Siadamy.
Siedziałyśmy i gadałyśmy do 22 później dramat się zaczął.
-A teraz wilki Brawa dla Btr!!!! - Powiedział tajemniczy głos
Chłopcy śpiewali piosenkę Boy friends i caly czas się na mnie gapili.
- Nino.. Dlaczego oni się na ciebie patrzą cały czas??? - Zapytała się mnie Joy
- Ja yyyy Ja yyyy Nie wiem.
- A teraz specjalna piosenka dla Niny Martin- Powiedział Kendall- Any kinds of Guy
- Nino wyjaśnij nam!!!- Dziewczyny drążyły temat
Dziewczyny się odwróciły do sceny, a ja pokazałam serduszko chłopakom..
Gdy skończyli śpiewać podeszli do Nas
- Dzięki chłopaki za piosenkę!!- Uśmiechnęłam się do nich
- Proszę Bardzo, a która wychodzi za mąż???
- Ja- Powiedziała Pati
- I Ja!- Przyznała się.
- Co??? Jak to??? - Wrzasnęli chyba na cały klub.
- Nino nie rób tego!!- Carlos ukląkł
- Wstawaj!! Ja kocham Fabiana. I to co kiedyś nas łączyło teraz to nie jest ważne!!!
- Wiedziałem, że kiedyś trafisz na prawdziwą miłość- Logan ma zawsze wywody
- Dzięki!! A no minuta!! Dziewczyny was znają jak każdy!!  A to jest: Patricia, Joy Mara  i Amber!!
- Hejka Dziewczyny.!!!
- H...Hej!!!
- Nino skąd ich znasz??? GADAJ!!!- Amber mnie zdenerwowała.
- No bo pojechałam na przesłuchania do programu.W Jury byli chłopcy. Wygrałam. I się tak złożyło, że chodziłam najpierw z Kendallem, później z Carlosem, Loganem a na końcu z Jamesem. Raz się o mnie pobili.
- Nie raz- Kendall się przyznał.
- Ok!! To pa!!
- Pa!!!
Gdy poszłam do łazienki w innej sali zobaczyłam naszych chłopców z:Polskimi Aktorkami.
Zrobiłam im zdjęcia. Bo to mnie śmieszyło!! No nic. Jak przyszłam do dziewczyn uśmiech nie schodził mi z Twarzy!!
- Co ci???- Joy była zdezorientowana.
- Idźcie w stronę łazienki i w ostatnia sale popatrzcie!!
Dziewczyny poszły.
Jak wróciły powiedziały, że tam nikogo nie ma. Zdziwiłam się. Ale nie powiedziałam im kto tam był.
- To co idziemy??- Amber chce iść???
- Ok???
Wyszłyśmy. Jak szłyśmy do domu, zobaczyłam chłopaków.
- Dziewczyny cicho!! Zobaczcie!! Idziemy podsłuchać???
- Jasne- Odpowiedziały.
Rozmowa chłopaków.
- Więc jaki jest plan Jerome??? ???- Zapytał się Mick
- Dziewczyny wracają i - Tu zaczął mówić tak cicho , że nie słyszałyśmy.- Zrozumiane??
- Jasne- Odpowiedzieli.
- Dziewczyny wracamy !! Odwrót- Powiedziałam
Gdy szłyśmy w stronę domu ktoś na nas napadł.
- Chłopcy to szczyt waszej inteligencji???? Jak byście stanęli na środku drogi na pewno byś mu was nie zauważyły .- Powiedziałam z ironią-Jerome puść mnie!!
- Skąd wiesz??- Wrzasnęli
- Chłopcy, chłopcy .... Staliście za blisko drogi i was widziałyśmy. Po drugie To my lepiej byśmy się do tego zabrali!!A i po trzecie...Jak tam Jerome u Edytki Górniak???
- CO???? Skąd wiesz??
-A powinni tam zainwestować w drzwi.
- Też tam byłyście???
- Tak!!! Ok!! Chodźmy do domu.
Następnego dnia Amber ubierała nas od rana !!!Gdy przyszedł czas na wyjście Amber zrobiła nam specjalną drogę. Rodzice nas pobłogosławili i poszliśmy do urzędu. Siedzieliśmy tam z półtorej godziny. Nareszcie do kościoła tam też posiedzieliśmy trochę i Wreszcie na wesele!!!
- Czyli od dziś nazywam się Nina Rutter???
- Oczywiście kochanie- Pocałowaliśmy się.
Na scenę weszła Amber ubrana w czerwoną sukienkę.
- Dobra!! Ludzie to jest ślub Moich przyjaciół!!! Więc tak macie tu listę piosenek które wybrałam i ani ważcie się jej zmieniać!!!! To zapraszam młode pary!!! I do tańca !!! Na razie!!!- Amber zeszła ze sceny.
Wyszliśmy i tańczyliśmy. Rodzice całej naszej czwórki zafundowali nam wyjazd do Grecji!!! Jak super!!! Może prześpię się??? Napisałam się!!!! Do jutra Nina!!

To dzisiaj!!! Ja się napisałam!!! Dla was napisałam chyba z 4 kartki!! Ale nic tam!! Pozdrawiam
Nina/Amber
PS. Jak coś jeszcze napiszę to będzie dosyć późno!!!


13 komentarzy:

  1. Tsaa pogadalysmy sobie ;D. Chce tak czesciej bo jestescie wszystkie takie fajne. To kiedy i gdzie sie umawiamy na pogaduchy? ;P. O i super rozdzial. Czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Też bym sobie pogadała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To mówcie jakiej w mieszkacie miejscowości!!! Może się uda!! XD

    OdpowiedzUsuń
  4. szuperrrr scanriusz : )))
    Ja mieszkam w świętokrzyskim - sędziszów ; ))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli większość w innych rejonach polski~~!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko nie to!! ;( To moze umowimy sie na jakims czacie czy na komentarzach?

    OdpowiedzUsuń
  7. Może zrobię Post pod tytułem "czat" dziś o 19.30 (wcześniej zajęcia) I sobie popiszemy!!! Co wy na to???

    OdpowiedzUsuń