Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

sobota, 28 lipca 2012

Rozdział 68

Hej! Rozdział pisany specjalnie dla moich kochanych małpek® (w tym też goryli® :D), które chyba lubią Jerinę, a więc się o to postaram w tym scenariuszu. O i dedykuję go także Patrycji, która niedawno wróciła z wakacji :P.

Ten dzień był na prawdę zakręcony. Jerome chyba na prawdę mnie nie rozumie. Mam nadzieję, że Fabian mi to wybaczy :(. Ale opowiem wszystko od początku.
Na śniadaniu Alfie i Jerome jak zwykle rzucali się jedzeniem.
- Możecie w końcu przestać?! - spytała wściekła Mara.
- Ile można?? - dopowiedziała Joy.
W pewnym momencie, rzucając się spaghetti, trafili w Amber. Nie chciałam wtedy być w ich skórze.
- Alfredzie Marmaduke Lewis i Jerome Clarke!!! Jeżeli życie wam miłe - uciekajcie, póki możecie!!
Zanim Amber zdążyła to powiedzieć, Jerome'a i Alfiego już nie było.
- Tchórze - powiedziała Patricia.
Wszyscy zaczęliśmy się śmiać.
- Zauważyliście, że Alfie nie gada ostatnio często o UFO? - spytał Eddie. 
- Tak, to dziwne... - dodał Fabian.
Po śniadaniu poszliśmy do salonu. Rozmawialiśmy jakiś czas, aż po kilku godzinach zostałam sama. Amber poszła do Alfiego, Patricia i Eddie na spacer, Fabian musiał coś załatwić, Joy na zakupy, a Mara poszła szukać Jerome'a. On przyszedł wtedy do mnie.
- Hej - powiedział słodko.
- Hej? - nie wiedziałam, po co przyszedł.
- Możemy chwilę pogadać? - spytał.
- Jasne - nie wiedziałam wtedy, że będę tego żałowała.
- Ja... nie mogę zapomnieć tego, co się stało. O pocałunku i... tym w sklepie. - powiedział.
- Jerome, to nic nie znaczy, ja lubię cię i... - tu mi przerwał, pocałował mnie i, co dziwne, to było nawet.. miłe.
Nie wiedzieliśmy, że Mara, Fabian i Amber wszystko widzieli .
- A więc tutaj jesteś, tak?? - spytała rozwścieczona Mara.
- Ja... - tłumaczył się Jerome.
- Jak ty mogłaś to zrobić? - smutno spytał Fabes.
- No bo... - próbowałam się tłumaczyć.
Fabian i Mara wybiegli z płaczem z domu Anubisa.
- Co wy zrobiliście? - zapytała Amber.
Ledwo opowiedziałam jej, co się stało kilka dni temu w przebieralni.
- Jak wy mogliście??? - skrytykowała nas. Po czym wyszła z domu. 
Zaczęłam płakać.
- Spokojnie, wszystko będzie dobrze - przytulił mnie.
- Nic nie będzie dobrze! Słyszysz?! Co my zrobliśmy?! - krzyczałam, płacząc.
Nagle do domu weszli Joy, Eddie, Patricia i Alfie.
- Co tu się stało? Amber wyszła i wyglądała na... zmartwioną? - spytał Eddie.
Opowiedziałam im wszystko.
- O, nie! Musimy ich znaleźć, zanim kosmici ich porwą! - powiedział Alfie.
- Alfie, bądź poważny! Trzeba ich znaleźć - rzekła Patricia. 
Zaczęliśmy poszukiwania, ledwo szłam, ciągle płakałam. Po drodze spotkaliśmy Amber.
- Znalazłaś ich? - spytał Eddie.
- Nie, szukałam chyba wszędzie. - odpowiedziała.
- Rozdzielmy się. Ja, Eddie i Patricia pójdą w stronę polany, a Nina, Alfie, Amber i Jerome pod wypalone drzewo - powiedziała Joy.
Tak też zrobiliśmy. Kiedy dotarliśmy pod wypalone drzewo, zobaczyliśmy zapłakanego Fabiana.
- Fabian! - krzyknęłam radośnie. Na szczęście go znaleźliśmy.
- Czego chcecie? Idźcie się pomiziajcie albo.. wiecie co! - powiedział wściekły do mnie i Jerome'a.
- Fabian, ja... ja nie chciałam - powiedziałam przez płacz.
- Taa, widziałem - powiedział ironicznie.
Po chwili doszli do nas Patricia, Eddie i Joy razem ze smutną Marą.
 - Fabian, chodź, nie warto z nimi rozmawiać - powiedziała Mara.
-  Chyba masz rację.
Poszli gdzieś. My wróciliśmy do domu. Po kilku godzinach Fabian i Mara również. Mam złe przeczucia. Mam nadzieję, że nie są teraz parą, bo chyba bym się załamała. Nie przyszedł wieczorem do naszego pokoju, Mara też nie przyszła do swojego. Fabes śpi chyba w salonie, a Mara na strychu. Jestem załamana. Żałuję tego, co zrobiłam. Nie mogę już dalej pisać, jestem zbyt zmęczona i zapłakana.


Nina :(


Spoko, Fabian i Mara nie będą razem, choć co by było, gdyby... xD. Nie no, żartuję ale na YT są filmiki o nich :D. I co małpki®? Zadowolone? Nie za krótki? :P


13 komentarzy:

  1. Sweetaśny!! Popłakałam się !!!!! pisz dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótki , aż za krótki . Następny ma być dłuższy ! : D

    OdpowiedzUsuń
  3. Paula zaklinam cię!! DAWAJ DALEJ!! Bo się rozklejam jak to czytam!! A nie czytać nie mogę!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!! Błagam, dodaj następny jeszcze dziś! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam do was dwa pytania:
    1. Czy Fabian i Mara mają być przez jakiś czas razem?
    2. Jeśli nie, to kiedy Fabina ma się zejść? W następnym rozdziale czy za kilka scenariuszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Nie. 2. Za kilka. Super rozdział. Ja już dziś nie dodam. No... może wieczorem. A wy kiedy dodacie u mnie??!!

      Usuń
    2. Jutro, bo dziś jest mi słabo, prawie zemdlałam ;(. Sorry.

      Usuń
    3. 1) Nieeeeeeeeeeeeeeee!!!!
      2) za kilka. Max 2
      Mo.....dziś i chyba coś mi się wydaje,że napiszę 2

      Usuń
  6. Świetny jest. Jak ty to wszystko wymyślasz? Mi by chyba głowa pękła !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak jakoś samo z siebie. Ja stawiam na improwizację :D.

      Usuń