Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

sobota, 21 lipca 2012

Rozdział 5......(któryś)

Dawno nie pisałam, ale ogólnie myślenie ostatnio mnie boli!! Jutro znaczy w sobotę idę na 8 godzin na kurs!!! Zobaczymy!! No ale przechodzę do Rozdziału!!


Rano Fabian i inni byli hmmmm jak by to powiedzieć??? chorzy!!!! Cały czas chodzili z kata w kąt!!! A my mieliśmy z nich wielki ubaw!!! Ale opowiem od rana
 -Kotku czas wstawać!! -Budziłam Fabiana
-Nie!! Zostaję w łóżku!!!
Budziłam go kilka razy!! Straciłam cierpliwość i zeszłam do salonu!!
-Hej dziewczyny!! Gdzie chłopcy??
-Śpią!!!
-Ja zaraz Fabian obudzę!!!
Wzięłam wiadro z wodą i poszłam na górę.
Wylałam całą zawartość !!Jak on Fajnie wygląda jak jest mokry!!!
-co !! Co się stało???-Poderwał się na równe nogi
-Wreszcie cię obudziłam!!!
-Przecież..ah!! Jak ja się źle czuję!!!
-Nic dziwnego!
-Co wczoraj się stało??
Opowiedziałam mu ze szczegółami wszystko po kolei
-Wczoraj miałem rację! Muszę więcej gadać!!
-Kochany jesteś!!-Pocałowałam go
(zeszliśmy ns dół
-Nino jak ty go obudziłaś??-Zapytała Patricia
-Normalnie!! Woda czyni cuda!!!
-Zaraz wracamy!!
Dziewczyny wyszły i wróciły po 10 minutach z chłopakami
-UUUU widzę,że się komuś oberwało!!-Popatrzyłam sie na naszą kochaną piątke
-Cicho!!!!-Odpowiedzieli
- Po pierwsze to wy bądźcie cicho! Po drugie zostajemy w domu!! Po trzecie i ostatnie za to,że mamy dla was mnóstwo cierpliwości Macie Nam odpowiadać szczerze na pytania!!!-Wyjaśniłam
-Alee...-Chłopców t ostatnie zabolało!!
-Nie ma żadnego Ale!!!
ygh....-wściekli się!!A my(dziewczyny)zaczęłyśmy się śmiać!!
Oni są śmieszni jak są wściekli!!!
Zaraz obiad a później szczere odpowiedzi!! Super!!
Wieczorem coś napiszę!!
Nina!!

Sorka!1 Ze :Krótki,późno,długo nie dodawałam,ale nie mam głowy na nic!! Ledwo co teraz kończę bo mama się obudziła i jestem na Telefonie!!
Marzena

10 komentarzy:

  1. Super!!!
    Lubie twój blog i to bardzo.
    Nie mogę się doczekać następnego scenariusza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra! Kiede kolejny? :D. P.S. Brakuje mi tych naszych rozmów na komciach ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. super rozdział! kiedy kolejny?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń