Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

czwartek, 26 lipca 2012

Mo...że będzie ciekawie / cz. 62 /dlaMarzenki i Pauli

To był najgorszy dzień mojego życia! FABIAN NIE ŻYJE! Nie no! Żart! Nie było lekcji bo wydawaliśmy sztuke. Marzyłam tylko o tym żeby pujść już do domu. Ale wrato było tam zostać żeby zobaczyć Patricie w 17 centymetrowych szpilkach. Myślałam, że ona się tam zaraz połamie. Ale od początku. Amber pokłóciła z Trudy bo nie chciała się zgodzić na suknie ślubną którą jej wybrała. Pierwszy raz (chyba) Trudy krzyknęła. Ale Amber i tak postawi na swoim wiec... Włściwie to nie ma nic do rzeczy... Nieważna. Amber skręciła kostkę i nie mogła chodzić w szpilach więc zamieniła się z Pat na role... i to w sumie cała historia. Wydaje mi się, że Patricia cierpiała bardziej niż Amber. Haha! Teraz chodzi jak Frankenstain. Po kolacji poszliśmy do pokoji. Dobrze że jutro sobota. Jakoś wyszło, że ja jestem druhną wujka.Ade'a. (i co mnie zdziwiło) Trudy wybrała Jeroma. Jutro idziemy po zakupy, Amber wymyśliła, że mamy wyglądać podobnie do siebie. No nic. Fabian zaraz pewnie się obudzi. Jaki on słodki jak śpi... O rozmarzyłam się. Narka <3 i jak? Małpy® ? Czytelnicy? Komentujcie!

10 komentarzy:

  1. Małpy® się cieszą :DDDD. Super! Heh :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A czemu nie dodamy na stronę czatu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mogę niestety dodać!! Jeżeli będziecie mogły to dodajcie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie fer!! Małpy® i czytelnicy osobno!! hahaha!! Super!! Według mnie!..Za krótki!!! Ale dziewczyny macie wielki talent!! Pozdrawiam Marzena,Małpa®,Goryl®

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj. Oj. Głupia Małpeczko® ja nie umiem pisać!!! i mi nie wlewaj!

      Usuń
    2. Ja jestem Małpa® szaman i wiem wszystkk. Ty umiesz. Marzena umie. A ja nie!!!

      Usuń
    3. Nieee, to ja jestem wszystkowiedząca w tej rodzince. I wiem, że ty wiesz, że i ty umiesz, i Marzenka, ale nie ja.

      Usuń
    4. Że nie przesadzajcie dziewczyny ... Macie wielki talent i koniec kropka .
      Mo ;) Odpowiedziałam na twój komentarz na Moim blogu . Zobacz Go i nigdy nie myśl, że po co to robiłaś .
      Kochamm . < 333

      Usuń