Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

wtorek, 31 lipca 2012

Rozdział 74

No to teraz moja kolej!! Małpki wy moje!!!!

Rano (godzina 6) wyszłam bardzo wcześnie. Nic nie zjadłam. Gdy zeszłam na dół  wzięłam samochód i pojechałam do Fabiana. W szpitalu .
- Jestem.- Witam.- Przywitałam się z Fabianem.
- Witaj.-pocałowaliśmy się - 
- Mogę cię o coś poprosić????
- Jasne.
- Wybaczysz mi??..no wiesz za to z Jeromem...
- Kochanie, pod jednym warunkiem.
- Jakim???
- Ty mi też wybaczysz....
- Ja już Tobie wybaczyłam.- Pocałowaliśmy się
O godzinie 9 przyszedł do nas Lekarz.
- Dzień dobry. Widzę,że Pani już jest. Od której???
- Dzień dobry. Od 6.
- Podziwiam. Chciałem Panu powiedzieć,że  Może pan już wychodzić. 
- Dziękuję.- powiedział ucieszony jak dziecko Fabian
- Do widzenia- Lekarz wyszedł
O 10 byliśmy na reszcie w domu.
- Gdzie jest Nina??- Zapytała się Amber
- Nie wiem. - Odpowiedziała Trudy
- Może sprawdzisz w salonie!!- powiedział fABIAN
- Dzięki Fabian ale jej tam na pewno nie ma!!,,,zaraz, zaraz..FABIAN????? Jak.ty....- Przerwałam Amber
- Zamknij się Amber. Proszę cie!! Bądź wreszcie Cicho!!!! Raz mnie posłuchaj!!-Zaczęłam na nią wrzeszczeć.
- Sorka!- Amber zrobiła minę"zbitego psa"
- Dziękuję- odpowiedziałam
- Nino powiemy im teraz??
- Teraz to ty musisz odpocząć.
- Nino proszę cię.
- Chodź musisz odpocząć!!
- A ty to nie musisz????
Poszliśmy we dwójkę do pokoju.
-  Musisz być taka uparta???
- Muszę.
pocałowaliśmy się. Byłam taka szczęśliwa,ze sobie przebaczyliśmy,że jesteśmy razem.
Na obiad zeszliśmy roześmiani.
- Chcielibyśmy wam ogłosić- zaczął Fabian
- Że będziemy mili .......

Jestem wredna napiszę to w następnym rozdziale!!!

Małpki!!!! Czytelnicy!!! Pozdrawiam
Marzena

11 komentarzy:

  1. Ty.. ty małpo®!! Kiedy zamierzasz napisać kolejny?? xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Katujesz nas, każąc nam czekać;) I świetny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy następny rozdził,miał być dawno dawno temu:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorka,że nie dodałam,ale usnęłam!! I zaraz dodam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego każdy musi być wredny i kończyć na takich momentach? ;( (chlip)... Super scenariusz!!!

    OdpowiedzUsuń