Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

niedziela, 19 sierpnia 2012

Wyniki Konkursu!!!

Hejka. Sorka,że tak późno ale usnęłam i w  tej chwili się obudziłam. Bez rozpisywania :

Z POMOCĄ Pauliny wybrałam 2 redaktorki. A więc:

Naszymi 2 nowymi redaktorkami są:
1) Nathalia Ramos- Patrycja
Ja znam Pati i wiem że dobrze pisze I tu nie miałam wątpliwości,że sobie poradzi.

2) DeenieandSweety ♰- Deenie
Czytając Bloga Deenie widziałam jej talent do opowieści. I tu tak jak u Pati nie miałam wątpliwości.

A teraz dziewczyny. Umi ja znam Twój talent. I naprawdę mi imponujesz. Ale Nie byłam pewna. I Isabel nie wiem jak piszesz. Wysłałam e-mail, ale nie dostałam odpowiedzi przykro mi :( 

GRATULUJĘ WAM DZIEWCZYNY!!! ZARAZ WYŚLĘ ZAPROSZENIA :)

MARZENA

11 komentarzy:

  1. Wow. Przyjęli mnie do 2 blogów w ciągu tygodnia. Nieźle. Dzięki Ci bardzo. Dzisiaj już notki powitalnej nie będzie, bo muszę coś wymyślić. Chyba będę opisywać dzieciństwa bohaterów.Napiszę coś dzisiaj i jutro dopiszę. Muszę znaleźć jakiś zeszyt na te opowiadania. Albo nie, mam pomysł. Usunę Slow It Down,a wszytko co tam miałam przeniosę tutaj. Będzie mi wygodniej. Dobra, jutro będzie pierwsza notka i jeszcze raz dzięki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze ok. Po drugie nie usuwaj slow it down.

      Usuń
    2. Usunę, bo już nie mam czasu na niego.

      Usuń
    3. Usunęłam też Wide Awake, bo tak naprawdę nie muszę pisać o swoim życiu prywatnym. Od tego mam photobloga. Będę się więcej poświęcać Nowym Przygodom Sibuny i temu blogowi. I pracujemy razem na dwóch blogach :)

      Usuń
  2. Do Marzeny
    A więc tak to ja jestem Isabella,tyle,że do tamtego konta zapomniałam hasła,więc niestety nie udało mi się odpisać,a nawet przeczytać twojej wiadomości:(
    Jest mi troszkę przykro,że nie mogę spróbować swych sił po raz drugi,lecz rozumiem.Nie znasz mnie,ani nie czytałaś moich scenariuszy.
    Po za tym może nawet dobrze,że tak się stało,założyłam teraz nowego bloga i nie wiem czy dałabym radę z dwoma blogami + wakacje(sama rozumiesz). Jednak się cieszę,że spróbowałam,życzę powodzenia dziewczynom,które się dostały;*
    Dalej będę czytała wasze scenariusze z zaciekawieniem i może kiedyś wejdziecie na mojego bloga??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa i tak na przyszłość mów do mnie Isa lub Bella:)

      Usuń
    2. Wowww ! Nie spodziewałam się tego ....... Ja redaktorką tego bloga ?

      Usuń
    3. Bella weszłam na Tw. bloga i czekam na scenariusze lub opowiadania :)

      Usuń
    4. dziękuję;*
      1 scenariusz pojawi się jeszcze dziś:)
      Bella

      Usuń
  3. Ni szkodzi mam inne blogi na głowie. :))

    OdpowiedzUsuń