Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

czwartek, 23 sierpnia 2012

Rozdział 2/ by Patrycja ...

Hej ... Dzisiaj : Rozdział 2 ... następny przewiduje dzisiaj popołudniu a jak nie to dopiero w niedzielę lub poniedziałek ; )

Rozdział 2

Ach ... Co za cudowny wieczór ... A ta randka ? Randka ,, była była ..... Jak to ująć ... " Było cudownie , nieziemsko " .... Nie wiedziałam , że Fabi jest taki romantyczny ..... No dobrze , zacznijmy od samego początku jak Amber wyrzuciła mnie z łazienki ... Oczywiscie , nie wie , że pisze pamiętnik .xD No więc , udałam się do naszego pokoju , a tam .... Tam ... tam zobaczyłąm całą stertę sukienek , szpilek i torebek .... Na początku bardzo sie sprzeciwiałam, ale Amber jak zwyklę .. Przytocze ci naszą rozmowę ...
- ALe , Amber ... ( mówiłam niechętnie )
- Nino ! Ty musisz powalić Fabiana ... W koncu to wasza , wasza ....
W końcu nie wytrzymałam i powiedziałam :
- Amber ?
- No co ? W koncu to wasza o jezu to wasza druga randka ... Nie mówiąc o tej w poprzednim semestrze ...
- Ta ... ( kiwnęłam głową )
Nagle do naszego pokoju wpad Alfie , z różą w ręku .....
- Siema laski ... ( pomachała nam nieziemsko )
- Alfie .... ( Amber podbiegnęła do niego )
Ja usiadłam na swoim łóżku i zaczęłam grzebać coś w telefonie .... Amber wyszłą z Alfiem przed nasz pokój i o czyms rozmawiali ... Nie wiedziałam dokładnie o czym mówili , ale coś tam usłyszałam ... Alfie błagał mo coś Amber .... Do tej pory sama nie wiem o co mu chodziło jak tak błagał Amber .... Po niecałych 5 minutach Amber wpadła do pokoju taka uradowana ... Spytałam się :
- Wszystko wporządku ?
- Tak .... (Amber mówiła tak uśmiechajać się )
Po 2 godzinach byłam " całkiem " gotowa ... Od pasa w dół ... Amber zyczyła mi sczęścia .. Powiedziała tylko , że jak Fabian zwali tę randke i , że przyjde płacząc z niej ... To pożałuje i pozna prawdziwe " oblicze" Amber Millington .... Ciekawe o co jej chodziło ? No więć , wyszłam z pokoju zadowolona .... Zeszłąm po schodach , do holu .. Schodząc zaczęłam tańczyć ..... Nagle usłyszałam czyjeśc szepty ... Na początku myślałam , że Jeroma odstrzela znowu jakiś kawał .xD Przestałam tańczyć ... Zeszłam , asz tu nagle ktos mi zasłonił oczy ... Byłam bardzo przerażona ... Nagle ktoś mi szepnoł :
- Kochanie .....
Odsłoniłąm swoje oczy i zobaczyłam Fabiana , który trzyam " bukiet " przepięknych czerwonych róż ... Usmiechnęłam się .... Podał mi " bukiet " z czerwonymi różami  i poszlismy ......  Na poczatku poszlismy do kina ..... Potem , potem na kolacje .... I tak zleciała nasza " randka " ... Co mnie dziwi , wogóle jej nie skiepściliśmy ... Byłą taka super .... Gdy przyszliśmy , nie mogliśmy od siebie oderwać wzroku .... Fabian powiedział , że " Jestem dziewczyną jego marzeń " ..... Nie mogłam w to uwierzyć co on mówił ... Pocałowaliśmy się i poszliśmy do swoich pokoi .. Gdy weszłam do pokoju , zobaczyłam Amber i Alfiego całujących się ... powiedziałam
- Sorki .... ( nie wiedziałam co robić )
Oderwali się od siebie ....
- Nino ! Jak tam randka .. Fabian nie skiepścił ?
- -Na szczęście nie .....
- To ja już pójde .. Do jutra " kwiatuszku " ( Alfie pocałował Amber i poszedł )
Razem z Amber zostałyśmy same w pokoju .... Zaczęłą mnie dobijać setkami , pytań a ja nic .. Leżałam na łóżku i rozmyślałam nad " słowami" Fabiana .... Teraz już wiem , że to jest " ten jedyny " .... No cóż musze kończyć . Victor zaraz upuści szpilke .
                                                                                                 Całuje , Nina .xD

I jak ? Głupi c'nie ? Prosze o komcie ;-*

Pozdrawiam / Nathalia ( Patrycja ) <33

11 komentarzy:

  1. super :) Czekam na next! Ja nic nie piszę bo jestem załamana :( wybaczcie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu jesteś załamana?
      P.S. Świetny rozdział! Pati, masz talent. Też chcę mieć takiie coś :(

      Usuń
    2. Co się stało naszemu gorylkowi? A ty Paulinko, masz talent.

      Usuń
    3. Nie, to ty go masz oraz Pati, Marzenka (...)

      Usuń
    4. No! Nein! You have, I do not!

      Usuń
    5. Non! Ou gen talan an.- Z małą pomocą Arizony

      Usuń
    6. Nie gadajcie mi tu pierdół , że nie macie talentu ! Poprawka dziewczyny : " JA TUTAJ NIE MAM TALENTU " Rozumiemy się ?

      Usuń
    7. ¡No! Usted tiene el talento, no lo sé!- Ha! Uczę się hiszpańskiego. Kto mnie pobije?

      Usuń
  2. Marzenko , dlaczego jesteś załamana ? ; (

    OdpowiedzUsuń