Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

niedziela, 19 sierpnia 2012

Witam serdecznie ; ) / by Patrycja ..

Witam was moi drodzy . Na samiutki początek chciałam podziękować Marzence za wybranie mnie na redaktorkę tego bloga . Mam nadzieję , że nasza współpraca dziewczyny będzie miła : ) No cóź .... Nazywam się Patrycja ... 6 września tego roku skończe równe 14 lat . Jestem uczennicą . Ogólnie od września pójdę do 2- gimnazjum . Uwielbiam pływać , grać w siatkówkę i koszykówkę , uczyc się języka angielskiego i  oczywiście ogladać  " TDA " . Ubustwiam ten serial ! Tak ogólnie bedę tutaj pisała Kartki z pamiętnika Niny tuz po obaleniu Senkhary i Rufusa . Co się wydarzy w moich opowiadaniach ? Tego się dowiecie się właśnie teraz czytajac :

Rozdział 1.

Nareszcie ! Nowy rok szkolny .... Ostatni rok .... Masakra .... Potem już tylko studia ... Przejdźmy do rzeczy .... W tej chwili znajduję sie w Domu Anubisa ..... Nie wiesz drogi Pamiętniku jak bardzo stęskniłam sie za tym miejscem ... Zwłaszcza za Sibuną i tym jedynym , moim jedynym Fabianem ! Gdy tylko go widzę , moję serce wypełnia się radością i szczęściem ...Ale martwi mnie jedna rzecz : Czy to już koniec zagadek ? Czy Senkhara i Rufus powrócą ? Ciągle zadaje sobie to pytanie .  Ciągle myślałam nad tym podczas wakacji . A i co ważne : CZy Victor odtworzy receptire eliksiru ? Czy stanie się nieśmiertelny ? Czy Vera powróci ? Bez przerwy metli mi się to w głowie . A co z Eddiem ? Okazał się moim " Osirionem " . Nadal myślę tak samo nad słowami ojca Victora " Wybrana musi bronić świat " . Achh .....  Nadal nie mogę w to uwierzyć , że sara była tak samo wybraną jak ja ... A co dziwne , to zdziwi Cię mój drogi pamiętniku : Jej obrońcą był RUFUS ZENO !  Na początku nie mogłam w to uwierzyć ... Ojciec Victora powiedział mi , że Rufusowi strzeliła władza do głowy .... Zastanawiam się również nad przyjęciem Eddiego i Joy do Sibuny ... Eddie jest moim " Osirionem " , a Joy ? Sama nie wiem . Na samym końcu zaczęła się angarzować w ekipę Sibuny . Zobaczy się , ale najpierw trzeba to ustalić i się spytać reszty członków " klubu " Sibuna ... Ciekawa jestem jak Amber zareaguje . No dobra dosyć już tych mamrotań ... Za chwilę idę na randkę z fabianem !!! Nie wierz jak sie ogromnie ciesze ..... A no własnie , nie napisałam Ci jak sie niewa moja babcia . gran oczywiście jest w Londynie ... U swojej najlepszej kumpeli . A potem ? Potem przyjeżdża do mnie na 3 tygodnie ! Strasznie się cieszę !! .... A z resztą ... Musze już kończyć bo Amber sie drze abym wychodziła z łazienki . Takk z łazienki .... Specjalnie zamknęłam się w łazience , aby nikt nie dowiedział się , że pisze pamiętnik .... Amber znowu się dobija .... Ma mnie naszykować na tę randkę ... Obiecuję , napiszę tylko jak przyjdę z randki ... Oczywiscie idę z fabianem ..... Do zobaczenia !
                                                                                                                 Całuje , Nina. M .xD

I jak na pierwszy rzut oka ? Dziwny c'nie ? Piszcie śmiało czy wam się podoba czy nie .... Najwyrzej odejde z tego bloga i już : ) Prosze o komcie ;*

Pozdrawiam / Nathalia ( Patrycja ) < 33

4 komentarze: