Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

sobota, 11 sierpnia 2012

Rozdział 87

( Pati dała się nabrać!! Stylowo!!)Sorka za taki żart # haha)
 Patrycja mnie wyprosiła!!! Więc spec. Dla niej!! I dla mojej ukochanej Paulinki,która jednak z Nami zostaje!! Cieszyć się ludzie!!!!!!!

Ale było Odjazdowo!! Z dziewczynami urządziłyśmy Marze Wieczór Panieński w "3 club ". Mam chody u różnych gwiazd. Więc specjalnie dla Mary wystąpił 1D. Wiem trochę się robi to nudne ! Ale dla koleżanki wszystko :D!!
(WŁĄCZCIE!)
Mara się bardzo ucieszyła!! W końcu jak każda!! Było nas 5 i 5 chłopaków!!Ale co było najciekawsze Hazza zakochał się w Marze!! Ok. Bez komentarza!! Gdy siedzieliśmy,śmieliśmy się i gadaliśmy...... Amber zaczęła rodzić!!! (Przypominam Amber zaszła w ciążę przed moim poronieniem)   Chłopcy mimo,że to nie nasi, zaczęli dzwonić po pogotowie i chłopaków!! Skąd oni mieli ich telefony???Kareta zaraz przyjechała. Alfie pojechał z nimi,a my w taksówkę i za nimi!!W szpitalu dowiedzieliśmy się,ze  Amber urodziła śliczną córeczkę o imieniu jej babci- Amelia.Pięknie!! Alfie był taki zestresowany. Ale Amber Już jutro mogła wyjść. Więc pojawi się na ślubie Mary i Jeroma. Alfie nie mógł oderwać wzroku z Amber i Amelii. My pojechaliśmy do domu. Usiadłyśmy z dziewczynami na kanapie i nie miałyśmy siły wstać!! Ale chłopcy by nas nie zanieśli bo ze szczęścia (Alfiego)  Poszli do Baru jak my siedziałyśmy w szpitalu. Więc sami rozumiecie.Musiałyśmy wstać i się "w człapać" na górę. Od razu się położyłam. Fabian coś tam gadał. Ale nie do końca wiem co... Dziś szykowałyśmy Marę od Rana!! Amber była o 12. I od razu wzięła dziecko i Poszła do Nas pomóc. Chłopcy na dole tracili głowę. A Jerome azż ....wymiotował ze stresu !!
No i na 14 do kościoła. Na 15 do urzędu. Na weselu. Mara zaczęła się śmiać  z Jeroma. Bo zaczął ...śpiewać Ale to było piękne!! On jak chce to ma ładny głos. Jest 4.00. A my wróciliśmy o 2 bo się troszeczkę martwiłam o Amber. Kazała zostać Alfiemu na weselu,a ona poszła do domu. Jak do niej weszłam Amelia spała,a Amber To was zdziwi : czytała, O małych dzieciach.
Poszłam do pokoju  Fabian był taki.......słodki.
Mówił mi jak to on za mną tęskni. Że nie może doczekać się naszej Sarah. I takie różne :D Aż teraz mi się łza w oku kręci!! Idę spać dobranoc!! Pozdrawiam
NINA!!


TAKI SOBIE!!  Ale  mam z was ubaw no nic!! Pozdrawiam!!



6 komentarzy:

  1. ŚWIETNY WPIS. :))
    POZDROWIENIA.
    P.S. JAK SIE WSTAWIA FILM DO POSA . BO JA PRÓBUJĘ I MI NIE WYCHODZI. :((

    OdpowiedzUsuń
  2. sory przepraszam.
    własnie odkryłam że gdy ja się się o coś spytam o tylko zawsze znasz odpwowiedź.
    już wiem jak sie wstawia. A tak wgl nie ciebie się pytałam tylko Amber . :P

    OdpowiedzUsuń