Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

niedziela, 5 sierpnia 2012

Rozdział 79+Pytanie

Heja!!! Dziś zaczniemy od końca..czyli Pytanie.
Za niedługo będzie 100 rozdział i zastanawiam się nad specjalnym rozdziałem. I tu jest Pytanie do wszystkich. Czy chcecie taki??? I jak to mamy przygotować. Czy Któraś z nas to napisze?? Czy tak jakby 3 części (kilka dni) Ja,Paula i Mo. Do wyboru. Albo inne Propozycje. Czekam na odpowiedź!!
A teraz : Rozdział
Rano obudziłam się o 6. Po cichu wstałam i zeszłam do kuchni.  Posprzątałam, zrobiłam śniadanie, wtem wszedł Fabian.
- Tu cb znalazłem.
- A co?? Przestraszyłeś się,że ci uciekłam????
- Mniej więcej.
pocałowaliśmy się.
- Naszykowałaś to dla nas??- zapytał się Fabian
- Obudziłam się nie miałam nic do roboty Zeszłam tu i zrobiłam.
-Kochana jesteś!!!
Pocałowaliśmy się znowu. Tak bardzo go kocham. Nie wiem co bym bez niego zrobiła.
- Poczekaj kochanie- powiedziałam i wyszłam- ŚNIADANIE!!!!- WRZASNĘŁAM. No o 9.30 mogliby już wstać.
- Ale masz głos!!! Chyba każdy się obudził. 
- Szczególnie na dole!!
zaczęliśmy się śmiać.Do salonu weszli zaspani chłopcy,a za nimi Mara i ...co mnie zdziwiło Amber.
-Jedzonko!!!- Dobrze,że Amber jest zaspana bo wtedy było by po Alfiem!!!!
- Co tak ładnie pachnie????- Zapytał się Jerome
-Zależy- odpowiedziałam.- Może: Szarlotka,albo Sernik. Możliwe,że mogą tak placki pachnieć,albo Gofry.
 Wszyscy się na mnie popatrzyli.
- No co???
- To Twoja robota????- Zapytał się Eddie.
- Nie! Świętego Kleofasa!!!-  Powiedziała Patricia
-Wreszcie wstała śpiąca królewna!!! - Powiedział Eddie
- Zamknij się!!!- Patricia ma chyba syndrom ciąży
-Po mnie!!!-Biedny Eddie :D
- To może coś zjemy???????- Zaproponował Alfie
- Zaraz przyniosę.-Powiedziałam
Jak postawiłam jedzenie na stole oczy Alfiego zrobiły się jak 5 złoty. Był taki szczęśliwy!!!
- Przytul,pomóż,wylecz!!!- Amber yyy......y.yyy. co?????
- Amber co się stało???
- Nino nic się nie stało. Tylko mi się przypomnial film.
-aha....
Po śniadaniu naszykowałam jedzenie na imprezę i obiad. Spakowałam Nas. Pogadałam z Amber i Wreszcie poszłam do pokoju.
- Za 20 minut wyjeżdżamy-Powiedział Fabian.
- Z Tobą wszędzie.
- Serio?? Wytrzymasz ze mną tyle???
- Przyrzekłam ci . Że nigdy więcej cię nie zdradzę. I nie opuszczę cie do śmierci.
- Wiem. A ja ci przyrzekam tu i teraz.  Że będę cb szanował,nie zdradzę cb i nie opuszczę,aż do śmierci.
- KOCHANY JESTEŚ.
POCAŁOWALIŚMY SIĘ
- Zapakujmy się do samochodu.
po 15 minutach byliśmy gotowi pożegnaliśmy się i ruszyliśmy w drogę.
Droga była długa, ale dobrze że byliśmy razem. Po 1 byliśmy u Mamy Fabiana
- Dzień dobry.- przywitałam się.
- Witajcie!!! Jak ja się cieszę,że już jesteście.-  Powiedziała Mama
- Taaak. Ja też się cieszę.-powiedziałam.
- A gdzie Fabian??
- Idzie z Walizkami. Chciałam jedną chociaż wziąć, ale on"Nie możesz się przemęczać" To mnie doprowadza do szału!!!
- Mnie też by to doprowadzało do szału!! Ale wiesz,ze się o cb martwi.
- Nawet nie wiesz jak.
zaczęłyśmy się śmiać i wszedł Fabian.
-Widzę,że się już przywitałyście.
- Tak.
- Cześć Mamusiu.
- Hej słońce.
- Jaki z was piękny obrazek!- uśmiechnęłam się
- Zaniosę Walizki-Wyszedł
- To opowiadaj Nino co tam u was???
- Wszystko dobrze. Fabian troszczy się o mnie jak nikt inny.  Przyjaciele nam pomagają. A my im. Zawsze możemy na sb liczyć. A jak u cb??
- Cieszę się,że Jesteście szczęśliwi. Aaa. u mnie to różnie. Raz źle raz dobrze. Brat Fabiana przyjechał.
- To Fabian ma brata??
- Tak,ale go nienawidzi.
- Coś kiedyś wspominał.
Wtem wszedł Fabian.
- OK. Wszystko zrobiłem. 
- To się cieszę skarbie. 
-  Aaaa.... Fabian Twój brat przyjechał. - oznajmiła mama
- Co???? Karol???
- Tak,ale już dziś wyjeżdża.
- To dobrze.
- Już nie denerwuj się.- powiedziałam do Fabiana- wszystko będzie dobrze
- Ta....zwłaszcza z Nim.-wskazał  na drzwi
- witaj brat!!! Wooow... Witaj piękna??? Jak mój Brat cb znalazł???
- Wooow witaj pacanie???
- A ty mnie znasz????
- Z opowieści tw brata.
- Akurat wyjeżdżam. Miło było cb poznać.
- Ja bym tego tak nie ujęła.
To "coś" wyszło.
-Nie wiedziałam,że  będziesz umiała sb z nim poradzić.
- A ja nie byłem zaskoczony. W końcu, nie mogła sobie dać wejść na głowę Eddiemu i Alfiemu z manią Jedzenia!!
- Oj tam. Takie małe coś.
- Zaraz przyjdę.- Powiedziała Mama
- Nie wiedziałem,że tak nie lubisz mojego brata.
- Kochanie z Twoich opowieści nie polubiłam go. 
Pocałowałam go.
Zjedliśmy kolację. Porozmawialiśmy. I Poszłam z Fabianem na spacer.
-Jak tu pięknie!!
- Wiem.Dlatego poprosiłem cie na spacer. Zasługujesz na najlepsze!!!\
- Oj to ty jesteś najlepszy.
Zaczęliśmy się calować. Wniósł mnie do pokoju,a reszta to już Historyja!!!

Pozdro
Nina!!!!


Napisałam się!!Proszę o komcie!!
 Marzena

15 komentarzy:

  1. super , ja chce neeeeeeext ; ) !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tam pasuje ten specjaly rozdział ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny rozdział. Co do tego 100 rozdziału. Czy wszystkie jesteście administratorkami?Administratorzy mogą edytować notki. Niech każda z was zrobi jeden rozdział, a później połączcie to w całość. Najlepiej będzie jeśli nie będziecie mówić dla czytelników co takiego, a raczej jakiego tematu będzie rozdział. Czy mogłabym wiedzieć kiedy urodzi się mała Sarah małżeństwa Rutter? Myślę, że skorzystacie z mojego pomysłu. Pozdrawiam i czekam z niecierpliwością na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Tak, wszystkie jesteśmy administratorkami.
      2. Świetny pomysł. Dzięki :).
      3. Nina urodzi ok. 90-100 rozdziału :D

      Usuń
    2. O i Nutko, wysyłałaś mi jakieś zaproszenie do bloga, czy to przez przypadek do mnie doszło?

      Usuń
    3. ok!! ja się zgadzam!!! a jeszcze Mo!!

      Usuń
    4. To moze niech będzie specjalny setny i niech w ni urodzi Nina.

      Usuń
    5. Deenie, też o tym pomyślałam. Po słowach Nutki =D

      Usuń
    6. Paula napisz następny bo Mo teraz nie będzie pisała. Ma problemy i musi je rozwiązać!! Więc miłego pisania!!

      Usuń
    7. Hahah! Kocham was przedrzeźniać xD

      Usuń
    8. Ja nie gadam, ja piszę xD. Och, ja wieję na wakacje, bye bye!

      Usuń