Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

czwartek, 9 sierpnia 2012

Rozdział 86

Tamten był krótki,ale dokańczam go!!

usłyszałyśmy coś z kuchni
- Dziewczyny...-skinęłam głową na kuchnię. One wiedziały o co chodzi. Wstałyśmy i wyszłyśmy z domu.  Lecz nie na dobre,tylko weszłyśmy od tyłu.
- Gdzie one są???- chłopcy nie mogli się pogodzić,że wyszłyśmy
zawiązałyśmy im oczy i puściłyśmy nagranie jak Rufus mówi"wy pójdziecie ze mną" . Gdybyście zobaczyli ich miny... śmiechu warte!!
- Wasze miny rządzą!!!- Nabijałyśmy się z nich.
- To wy??? - Rozwiązali oczy a nas już nie było.
Nie zdążyłyśmy z dziewczynami wbiec na górę. Jednak są szybcy heh :D
- Myślałyście,że zdążycie??- zapytał Eddie.
- Nadal mamy takie marzenie- odezwała się Amber.
- To się grubo mylicie!! Nie wyrwiecie się- Fabian był bardzo poażny
- Mamy swoje sposoby- Uśmiechnęłam się
I jednak się wyrwałyśmy. Prawie zamykałam drzwi, a tu Fabian wpadł. Po mnie- myślałam.
- Myślisz,że tak można się zachowywać????- zapytał mnie bardzo poważnie.
- Tak. Myślę,że tak.- uśmiechnęłam się"suszymy ząbki panowie"-Pingwiny z Madagaskaru!!!!!!!
- To się mylisz......
- Wątpię. Ja zawsze mam rację(tekst Pauli) Chyba się nie będziesz na mnie złościł...prawa?????
- No... zastanowię się......
Pocałowałam go
- To zastanawiaj się szybciej.......
 - Podjąłem decyzje....
- Jaką??
- Należy ci się "kara" .....
- aha.....
- mhm....
- To ja  może zajmę się na razie Tobą,żebyś nie czuł się samotny ....
- Jaka ty dobroduszna!!! Nie znałem cię z tej strony.
-  Czyli musisz się jeszcze dużo o mnie dowiedzieć..
- Najwyraźniej....
Zaczęliśmy się całować..Dalej nie muszę opisywać...Później coś jeszcze napiszę!! Teraz się szykuję na wieczór panieński Mary!!

Nina

To dla was!!!!!!

9 komentarzy:

  1. Super ; * prosze o następny ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, dobrze to ujęłaś. Mój tekst xD. Czekam na kooolejneee xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzenko, tylko mnie nie zabij, ale.. rezygnuję z pisania scenariuszy. Sory ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno Twoja decyzja:( Przykro mi!!(chlip,chlip)
      Ps.-Ale wszystkich???

      Usuń
    2. Chyba tak. Straciło to dla mnie sens ;(

      Usuń
  4. Super rozdział :))
    nie odchodź Paulino !!! :(
    Będzie mi smutno !!!

    OdpowiedzUsuń