Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

sobota, 9 czerwca 2012

Rozdział 8

Dzisiaj po szkole spotkaliśmy się przy wypalonym drzewie. Dawna Sibuna...
- Czyli klub Sibuna reaktywacja? - spytała Patricia.
- Tak. - powiedziałam.
- Czyli znowu będę miała oczy jak królik albinos?
- Amber, wyluzuj. - powiedziała Alfie.
- A mamy coś teraz to roboty w Sibunie? - spytał Fabian.
- Nie, ale trzeba być czujnym.
Przy obiedzie było bardzo cicho, ale wiedziałam, że zaraz coś się stanie.
- Fabian, nasza dzisiejsza randka aktualna?
- Nie umawiałem się z tobą Joy na żadną randkę.
- Umawiałeś się.
- Nie.
- Chcesz ktoś dokładkę? - spytała się Trudi.
- Ja poproszę.
- Alfie, ty głodomorze! - wykrzyknęła Amber.
- To jak z tą randką? - spytał Jerome.
W tym momencie wyszłam. Nie chciałam tego słuchać. Chociaż skończyłam z Fabianem, to nie chciałam, żeby szedł na randkę z Joy. Nagle do mojego pokoju wszedł Fabian:
- Wiesz, że nie idę z nią na randkę.
- Mi zerwaliśmy. Możemy chodzić na randki z kim chcemy.
- Ale było widać, że się tym przejmujesz.
- Wydawało ci się.
- Jesteśmy przyjaciółmi. Możesz mi powiedzieć o wszystkim, ale nie zabronisz mi chodzić na randki z Joy.
- Wiem o tym, ale...
Nie wiedziałam, co mam powiedzieć, czy rzeczywiście byłam zazdrosna?
- Nino, ja cię kocha i ty mnie też kochasz, ale nie mamy przyszłości. Moja miłość do ciebie spada, bo zaczynam kochać Joy.
A więc to już się stało. Fabian zaczął kochać Joy. :(
- Ale co? Nino, powiedz mi.
- Skoro ją kochasz, to życzę wam szczęścia.
- Dzięki.
Fabian wyszedł, a ja czułam się samotna. Dlaczego, nie mogę pokochać kogoś, kto mnie tak nie zostawi. No dobra, to ja go zostawiłam, ale jeśli mnie bardzo kochał, to powinien o mnie walczyć. Widać, byłam dla niego niedostępna. Ale przecież byłam otwarta. Może to przez tą zazdrość o Joy? Sama już nie wiem. Rozmawiałam o tym z Amber. I jak zwykle Amber wymyśliłam, abym zaczęła chodzić z Eddie. Będę poświęcała mniej czasu Fabianowi, więc będzie chciał mnie zdobyć. Ale jako dziewczynę czy przyjaciółkę? Poza tym, to do Eddiego nic nie czuję, ale może to się zmieni. Muszę to poważnie przemyśleć, bo później nie będzie odwrotu. Tak przynajmniej mówi Amber. Teraz idę spać. Noc, najlepsza pora do przemyśleń.

2 komentarze = Jutro dodatkowy rozdział :)

5 komentarzy:

  1. SUPEEEEEEEEER !!!! PLISS DAJ NASTĘPNY ROZDZIAŁ!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. WŁAŚNIE DODAJ NASTĘPNY PODOBA MI SIĘ WĄTEK EDDIEGO I NINY PASUJĄ DO SIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ;* Jestem baaardzo ciekawa co będzie z Niną i Fabianem :*
    Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tak samo jak ola jestem mega ciekawa co dalej z Niną i Fabianem swietny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jutro dodam rozdział :)

    OdpowiedzUsuń