Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

wtorek, 26 czerwca 2012

Rozdział 14

Wieczorem nie poszłam na kolacje, tylko leżałam w pokoju, nie wiedziałam co myśleć. Szkoda było mi Joy, ale po tym co ona mi zrobiła, To pestka!!! Gdy Amber przyszła z kolacji, zaczęła wymyślać i opowiadać co się stało(nie chciałam jej powiedzieć), gdy wreszcie powiedziała
- Całowałaś się z Jeromem???
Miałam już dość!!!!! Wiec jej wszystko opowiedziałam, a ona na to, że nie powinnam się przejmować tylko być z Fabianem!!
- Dobranoc Amber!!! - Byłam już zmęczona jej gadaniem
- Tak!!! Trzeba się wyspać!! Dobranoc Nino!!!
Rano nie mogłam znaleźć miejsca. Poszłam od razu do szkoły. W szkole chodziłam jak struta, nawet Alfie z Jeromem nie mogli mnie rozweselić !!!! Wszystko doprowadzało mnie do szału!!!! Na lekcji u pana Winklera, zaczął nam truć:
- W starożytnym Egipcie wierzono, że Faraon jest odzwierciedleniem Bogów!!!
- A należy pan jeszcze do Stowarzyszenia???- Zapytała Patricia(NA lekcji była tylko Sibuna)
- Patricio nie rozumiem!! - Odpowiedział zmieszany
-Wie pan i to dobrze!! - Zaczęła krzyczeć
- Tak należę! - Powiedział z ulgą - A o co chodzi?????
- Chodzi o Victora......

Sorry że krótki, ale mama woła!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz