Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

poniedziałek, 25 czerwca 2012

mam prawo być zła? - zawieszka?

Hejka. Myślałam, że ktoś zgłosi się na casting, ale tu nic. Skoro kilka osób w ankiecie napisało, że się zgłosi to...? No ja się pytam. Chyba mam prawo być trochę zła. Więc dlatego daje jeszcze raz, to co macie zrobić, aby pisać na tym blogu.
Wysłać mi na e-mail - paradise-be-happy@gazeta.pl, lub na GG: 21751016; treść zgłoszenia:

Jak masz na imię;
Ile masz lat:
Jakie masz zainteresowania;
Jeśli masz jakieś blogi, to jakie;
Dlaczego chcesz pisać na tym blogu;
Jaki masz nazwę na bloggerze;

Daje wam czas do czwartku. Mam nadzieję, że ktoś się zgłosi. Jest mi przykro, że chociaż się zgłosiliście, to nie chcecie :(

Następny rozdział w środę. Mam na was lekkiego focha. Pierwszy raz w życiu mam takiego focha. Do środy. Papa //Isabel <foch>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz