Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

piątek, 29 czerwca 2012

Rozdział 17

Jestem szczęśliwa po wczorajszym dniu!!! Dziś od rana Amber gada tylko o imprezie i o pogodzeniu się Fabiny na dobre!!! Trochę się denerwowałam, ale już mi przeszło, kiedy wszedł do nas Fabian i przyniósł mi śniadanie!!!
- Proszę kochanie - powiedział Fabian
- Oooo.. Jakiś ty miły - powiedziałam
- Wszystko dla mojej księżniczki!!!
- Dziękuję!
- Ta to wy sobie pobądźcie razem, a ja pójdę nawrzeszczeć na Alfiego, bo on mi nigdy nie przyniósł śniadania!!- Powiedziała i wyszła
Na górze było słychać jej krzyk" Alfie dlaczego nie przynosisz mi śniadania, tak jak Fabian Ninie???"
Alfie coś jej odpowiedział, a ona z hukiem wyszła na dwór.
- A co ty chcesz od mnie , że przyniosłeś mi śniadanie???
- Chcę cię uszczęśliwić!!!!
- Słodki jesteś!!
Pocałowaliśmy się, aż tu nagle do pokoju weszła Joy!! Wparowała jak taran, a my ani na chwile się nie rozłączyliśmy.
-Grrrrrrrrrrrr- Joy aż się gotowała!!

Sorry że krótkie, ale brak czasu!! Mam mszę za Pra babcie!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz