Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

poniedziałek, 25 czerwca 2012

Rozdział 13

Nie wiem co myśleć. Kocham Fabian ale nie chce żeby zrywał z Joy z mojego powodu. Dzisiaj  rano Joy nie zjawiła się na śniadaniu.  W szkole rzucała mi wściekłe spojrzenia.(siedziałam  z Fabianem.)Nie wiem już co myśleć.Po szkole wróciła szybko do domu i zamknęłam się na strychu. Płakałam. Pamiętam tylko że znalazł mnie tak Jerome w pozycji embrionalnej.
Co sie stało?-zapytał. 
Czułam w jego głosie troskę. Nie wiem tylko dlaczego. Opowiedziałam mu wszystko. Objął mnie ramieniem i powiedział żebym szła za głosem serca. Nie wiem co myśleć. Poszłam na dól i spotkałam Fabiana. Zaproponował spacer. I nagle pocałował mnie. Odwzajemniłam pocałunek.
P.S SORRY ŻE TAKI KRÓTKI.                                                              jULIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz