Obserwatorzy

NOWINA

Każdy może brać udział w konkursie!!!!!

sobota, 30 czerwca 2012

Rozdział 18

- Halo?? Widać??? jestem tu!!!! - Wykrzyknęła Joy
- Widać, co chcesz?? - Zapytał się Fabian
- No bo może pomógł byś mi z lekcjami??? - Ta ...ta.. robiła słodkie oczka
- Wiesz co Joy po ostatnich korepetycjach moja Nina cierpiała, więc  nie !! Nie pomogę ci!! Idź do Mary!!! - Powiedział stanowczo Fabian!! Jaki jest on słodki!!
- Jeszcze pożałujesz!!!!- Wykrzyknęła i wyszła!
- Fabian... Pamiętaj ja cię kocham!! I jest możliwość, że ona będzie chciała, abyś ze mną zerwał !! Ona coś wymyśli!!!
- Nino ja ci wierzę!! Nic nie zepsuje mi tego dnia!!!
Pocałowaliśmy się.
Fabian wyszedł, a ja się ubrałam. Zeszłam na dół. Fabian zaprosił mnie na piknik, Zgodziłam się (No a jakże inaczej). Gdy wyszliśmy przypomniałam sobie,że nie wyłączyłam suszarki.
- Fabian poczekaj tu ja zaraz wrócę!
- Dobrze poczekam.
Odeszłam kawałek i zadzwoniłam do Amber.-
- Amber wyłącz suszarkę!!
- Już to zrobiłam!!
- Dzięki!! Pa!!
-Pa
Nagle usłyszałam krzyk Fabiana. Przybiegłam do Niego. On leżał na ziemi, cały we krwi!! Rozejrzałam się i zobaczyłam samochód. Szybko spisałam numery i zadzwoniłam na pogotowie, policję i do domu!! Gdy przyjechała karetka Fabian jeszcze oddychał. Pojechałam z nimi. Gdy dowiedziałam się, że mój chłopak może nie przeżyć zaczęłam płakać.
- Panie doktorze czy mogę do niego wejść?? - Zapytałam
- Oczywiście, ale tylko pani może do niego wchodzić.- Odrzekł doktor
- Dlaczego tylko ja??
- Ponieważ pan Fabian obudził się na chwile i powiedział" Niech do mnie przychodzi tylko Nina"
- Dobrze.
Weszłam do niego. Był cały w siniakach. Puls miał słaby. Ale wierzyłam, że się obudzi.
- Fabian... Nie opuszczaj mnie, ty jesteś moim jedynym !!! Zabije się bez Ciebie!!- Mówiłam cały czas do  niego. 
- Nino nie opuszczę cię!! - Powiedział słabym głosem
- Fabian..- Otarłam łzę- Co się stało??? Jak się czujesz??
- Nawet dobrze się czuję, ale nie pamiętam dużo. Pamiętam jedynie samochód, a za kółkiem..- odwrócił się i widziałam jak mu łza poleciała
- Fabian spokojnie. Czy za kółkiem była Joy???- Dopytałam
Fabian pokiwał głową.
- Kochanie, będę z tobą i nie pozwolę tobie nic zrobić!!!
Pocałowałam go
- A teraz prześpij się!! Ja pójdę do Trudy.
Pocałowałam go i wyszłam.
- Joy!!!! - Wrzeszczałam.
- Nino co się stało?? - zapytała Amber.
- Rozmawiałam z Fabianem, obudził się, zapytałam go czy coś pamięta a on na to"Pamiętam jedynie samochód, a za kółkiem.."- odwrócił się i widziałam jak mu łza poleciała. Ja się dopytałam czy to Joy, a on pokiwał głową.
- Joy Mercer zostajesz zatrzymana pod zarzutem próby zabójstwa Fabiana Ruttera.- Powiedział jeden z policjantów.
-Ale to nie ja - Tłumaczyła się  -
- Pani wypożyczała samochód w tym czasie, kiedy został potrącony pan Fabian i o dokładnie takich samych tablicach rejestracyjnych!!!
- Ale, Ale- Jąkała się
- Wychodzimy.
Wyszli, a ja zaczęłam płakać, aż lekarze dali mi środki uspokajające.Zapytałam się czy mogę zostać z Fabianem na noc, a oni byli tak dobroduszni,że się zgodzili!!! Suuper!!! Teraz przy nim czuwam i piszę o tym jakże strasznym dniu!!!
Pozdrawiam i do jutra !!!! Nina!!!!


Teraz kilka komci jak można!! Bo nie wiem czy wam się podoba czy nie!!

5 komentarzy:

  1. super !!! czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś bardzo utalentowana. Super scenariusz mam nadzieję, że napiszesz kolejny jeszcze dzisiaj. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra!!! Daj dziś kolejny, plisssssssss.

    OdpowiedzUsuń
  4. dziś już nie napiszę bo mam Roczek mojej młodszej siostry, ale postaram się dodawać, aż do 2 lipca!!! A później zobaczę czy zostane czy też nie! (zależy od Isabel)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba jutro po południu ogłoszę wyniki :)

      Usuń